29 Mart 2023 Çarşamba

YALANCI ÇOBAN HİKAYESİ

                                   Yalancı çobanın hikayesine dönen gelip gitmelerim için özür diliyorum dostlar. Uzun süren yokluğumu anlatacağım derken yaşadığımız korkunç deprem ve devamında yaşanmaya devam eden trajediler sonrası, ancak şu gün kendimde yazma cesareti ve isteği bulabildim. Haa, o da zorla, onu da belirtmeliyim. Yani ileriki dönemde gene isteksizlik gösterebilirim yazma konusunda.          

                                    Öncelikle depremde kaybettiğimiz tüm canlarımıza Allah rahmet etsin, kalanların başı sağ olsun, yaralılarımız bir an önce iyileşsin. Böylesi bir acıdan sonra kendi anlatacaklarım çok önemsizleştiği için sözünü bile etmeyeceğim. Hepinizin hayatında olan, beklenen rutin kayıplar, hastalıklar vs idi yaşadıklarım zaten. Hepiniz gibi ben de ayakta durmaya, yaşamaya, gülmeye, yiyip içmeye devam ediyorum. 

                                     Buraya gelirken de hep sözünü etmiştim; bir gün geri dönmek üzere gidiyoruz diye. Hala aynı fikirdeyiz, çok uzun olmayacağını düşündüğümüz bir süre sonra döneceğiz. Evet burada yaşamanın pek çok artısı var ama memleket hasreti hiç geçmiyor. İnsan yeşil biberin kokusunu özlüyor. 

                                     Gelip yorum yapan, merak eden herkese çok teşekkür ederim. Recep Altun Bey; sizi merakta bıraktığım için özellikle özür dilerim efendim, büyüğüm olarak affınıza sığınıyorum, kusuruma bakmayın. Handancığım, Minx Kedi, Bücürük ve Ben çok sağolun. Uzmanamatör, Dear Monarosa, deeptone çocuğum, mehtap, dövüşürken hanımefendi değilim hepiniz çok sağ olun. Yorumlarınızı yanıtlayamıyorum ama düzelteceğim.

                                     Anlaşıldığı üzere genel anlamda iyiyim, ara ara bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. Hepinize yürekten sevgiler, selamlar. 

                                      Kalın sağlıkla. 

8 yorum:

Manxcat / KuyruksuzKedi dedi ki...

İyi olmanıza sevindim :) Sevgiler <3

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
Sesinizi duymak ve iyi olduğunuzu bilmek, bizleri ziyadesiyle memnun etmiştir. Estağfurullah efendim, hiç özür dileyecek bir durum olmamıştır. Ben sadece sayfalarını takip ettiğim ve uzun müddet ara veren tüm bloggerler için meraklandığım dan dolayı sayfalarını ziyaret eder ve durumlarını sorarım. Bu aslında bizim buradaki blog arkadaşlığımızın bir gerğidir, yani böyle olmak zorundadır.

Ben de aynı sizin gibi Almanya'da ikamet ederken, çok kısa da olsa, birebir aynı memleket kokusunu aldığım zamanlar olmuştur. İnsanın vatanı gibi yoktur. İnsan vatanını özlüyor, memleket hasreti bir başka oluyor. Bu durumu ancak damdan düşen bilir ve takdir eder.
Sağlıcakla kalın. Allah'a emanet olun.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sevgili Kedi, saygı değer Recep abicimim; çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

Handan dedi ki...

Ne güzel seni görmek , açma arayı artık :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Canımsın Handan❤️

bücürükveben dedi ki...

Ben bunu daha yeni görüyorum:)))bayağı merak etmiştim seni. Şimdi mutlu oldum.

bücürükveben dedi ki...

a dur ama kızdım şimdi sana sen gelmişsin niye bana hiç uğramadın, bir ben geldim müci demedin? bakiiim:))) bana müci diyebilirsin dayım, annem derdi...günümüzde bazen telefonda sesimi duyunca abim diyor sadece...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Canım müci, gördüğün gibi seni de andım çünkü ben yokken merak edip gelenlerden biri de sensin, canım benim çok sağ ol ❤️