18 Mayıs 2023 Perşembe

NELER DİKTİM

                              Evet dostlar, hayalimdeki son makineyi de aldım ve temizlik ve tamirini bitirmek üzereyim. Bir sonraki yayınımın konusu yeni makinem olacak. Bu arada hem kumaş stoğumu eritmek hem de yazın üstüme geçirecek bir şeyler olsun diye dikişe devam ettim. Hepimizin yaşadığı yılgınlık, umutsuzluk, tükenmişlik gibi duygulardan kurtulmanın en güzel yolu bence hobilerimiz. İnsan küçük bir şeyi başarınca, büyük dertlerle de başedebileceğini düşünüyor. Ne demiş düşünür; umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ebedi liderimiz, atamız, bunun en güzel örneği. Dünya tarihinde hiç rastlanmamış askeri hamlelerle yoktan bir ülke kurarken, onun da önüne umutsuz gibi görünen çok durumlar çıkmış ama o her düştüğünde yeniden ve yeniden ayağa kalkıp devam etmiş. Ruhu şad olsun, Allah ondan ve onun yanında yer alan herkesten razı olsun. Atamızın, Kurtuluş Savaşı sırasında uyguladığı taktikler, daha sonraları askeri kitaplara girmiş ve askeri okullarda savaş taktikleri derslerinde öğretilmeye başlanmış. Sivil hayata geçişi ise ayrı bir başarı. Mucize kabilinden işler başarırken de, bir çok umutsuz görünen durumun altından kalkmayı çok çalışarak başarmış. Hele biz kadınlar için yaptığı çalışmalar için ona olan borcumuzu ödememiz mümkün değil. Hal böyle olunca, yapmamız gereken ve yapacağımız şey; onun açtığı yolda, hiç durmadan yürümek için verdiğimiz sözü tutmak ve yerine getirmek. Son nefesimizi geri üfleyene kadar yılmadan mücadele etmek zorundayız. 

                               Sorunlarla mücadele etmek elbette ki çok zor. Dediğim gibi, zorlandığımız zamanlarda ruhumuzu beslemek ve sakinleştirmek için en güzel yol hobiler. Ben de bugünlerde kendimi dikişe verdim. 
















Daha var bir iki şey ama zilyon tane tişört fotosunu size sunmaya gerek yok. Biraz umut olsun, biraz fikir versin, biraz kafanız dağılsın diye paylaşıyorum. Dikiş bahane, amaç sohbet olsun. Umut etmek ve onun için çaba sarf etmek güzeldir. Umut ettiğiniz sürece her şey çok güzel olur. Umut dolu günler diliyorum tüm güzel dostlara. 
Kalın sağlıkla ve umutla. 





16 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

İğne ile kuyu kazıp makine ile pekiştirme işlemi başarıyla sonuçlanmış. Harikalar yaratmışsınız. Gözlerinize, yüreğinize, emeğinize sağlık.

bücürükveben dedi ki...

Vayyyy çok güzeller.
Eline, koluna sağlık Sevdacım.
Ama bir eleştirim olacak: Sen böyle hobi olarak kalmamalısın, bir butik açmalısın ya da internetten satış yapmalısın. Şöyle profesyonel web sitesi yapan biriyle anlaş naçizane fikrim sana bir güzel web sayfası açsın..fiyatlarını da koy...hatta sempatik ve başkalarından FARKLI olması için arada Çapi'nin de resimleri olsun, İnstagram sayfası da olabilir, üstelik o ücretsiz, ne dersin? Şimdiden bol satışlar diliyorum.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Canım Mücim yaa, çok teşekkür ederim, önerilerin çok güzel. Ancak burada insanlar giyinmeyi bilmiyor, sadece örtünüyorlar 😂. O dediklerini Türkiye´ ye döndüğümde yaparım belki 🥰. Çok öpüyorum seni ve Bücürük’ü. Doktor döven yüksek IQ lu ‘hanımefendi’yi incelediğin yayının için de teşekkürler 😂😂😂. Sayfana yorum bırakamıyorum ya, buraya yazdım 😂😘😘😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Makbule öğretmenim. Google hesabımda sorun olduğu için bloğunuza yorum bırakamıyorum ama uğruyorum. Güzel bakan gözlerinize, yüreğinize sağlık, saygılarımı sunarım.

deeptone dedi ki...

valla evet insan bişeylere kaptırmalı kendini de mi :) dünya her zaman çekilmiyor :)

gizlipencere06 dedi ki...

Renkli olanlar , çok güzel olmuş. :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet Deep çocuğum, depresyona girmemek için üretmek lazım. Sen de sürekli üretiyorsun 😍😘❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz Gizli Pencere. Evet renkler olmasa ben olmam zaten, bir çiçek deseni bir de renk beni tanımlıyor 😍

*mehtap dedi ki...

Güllü tişörte bayıldım, elbiseye de öyle. Elinize kolunuza sağlık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederim Mehtap hanım😍

Manxcat / KuyruksuzKedi dedi ki...

Ellerinize sağlık :)

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
Elinize ve emeğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Recep Bey çok teşekkür ederim.
Sevgili Manxcat sana da çok teşekkür ederim.

bücürükveben dedi ki...

Ne demek zevkle yazdım:)))
Bak ne diyeceğim yorum yazamıyorsun ya bu bloğu bırak yeni bir e-postayla yeni bir blog aç, belki o zaman sorunun çözülür.
öptüm♥

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
Yine sizin dikiş makinesinin sesini duyamaz olduk. Makine arıza mı yaptı yoksa? Kendinizi özletmeyin. Arada bir blog sayfanıza gelerek ben şu haldeyim diyebilirsiniz. Böyle hepten sessiz soluksuz kalınca blog sayfanız, bizler o zaman üzülüyoruz.
İnşAllah her şey yolundadır. İnşAllah sağlık, sıhat ve afiyettesinizdir.
Selam ve saygılarımla.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Müjdeciğim; haklısın, önerini deneyebilirim vakit olunca 🙏❤️😘

Recep Bey; çok haklısınız yazdıklarınızda. İnanın koşuşturmaca arasında oturup bir şeyler yazamadım. Yazdan beri çok yoğundum, umuyorum yeni yılda blogumla ilgilenebileceğim. Çok selamlar.