30 Mart 2023 Perşembe

GENE DE YAPTIM BİR ŞEYLER

                         Bir kaç bir şeyler yaptım bu zaman içinde. Üretkenliğim bana yakışmayacak seviyelerde sürünüyor ama bu da bir şeydir yani 🤗. Okuma durumum hele; tam fecaat, bu yaşımdan önceki yaşlarım işaret parmaklarını ağızlarına yavaş yavaş vurarak, eleştiren gözlerle bana bakıyorlar. Haftada iki-üç kitap okuyan ben, ayda bir bilemedin iki kitap okur haldeyim. Bazı aylar hiç okumamış olabilirim. Gerçi her ‘sıkı’ kitap okuyucusu zaman zaman aşırı okuma ve ardından gelen kısa süreli ‘okuyamama’ epizotları yaşamıştır ama benimkisi biraz uzun oldu. Geçen hafta Ocak Ayının İki Yüzü/Patricia Highsmith adlı romanı okudum. Pek güzeldi, filmi de varmış, sonradan öğrendim yazarı araştırırken. Tavsiye ederim, bulup filmini de izleyeceğim. 

                          Şuraya birkaç fotoğraf da koyayım da, hepten boş durmadığımın kanıtı olsun yaptıklarım. 

                          Frida’nın Çiçekleri’ni örüp hırka yaptım kendimce..






                  Artık yünlerden tığ işi kazak ördüm. Sonrasında kol ve etek ucuna lastik de ördüm ama fotosu yok, idare edin 🤗



Kırk yama hırka ördüm, daha hiç giymedim 😂




Çiğköfte sık sık yaptım 😋


Evde kimsenin yemediği pekmezlerden pestil ve orcik yaptım 😁







Daha bir sürü şey işte……
Kalın sağlıkla…..

10 yorum:

*mehtap dedi ki...

e daha ne olsun? Emeğinize sağlık.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Anaammmm neler yapmissin oyle. Motifli hirkalar favorilerim tabi ki. Ama bana geldiginde cigkofte yapacaksin, bileeesiiiinnnn :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sevgili Mehtap; çok teşekkür ederim, iyi ki buradasın 🙏
Mevlüde; sen ne emredersin de ben yapmam ki 🙏❤️. Zaten getireceklerimi yazmaya başlamıştım, çiğ köfte malzemelerini başa yazayım o zaman 😁😋😂😘

deeptone dedi ki...

oyyy ciciii :) iştah açtırıyoon :)

Handan dedi ki...

Ben de çok zor okuyorum bu aralar. Aslında hemen hiçbir şey yapmıyor olabilirim :l

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Deep sen de yapıyorsun öyle ama 😂😘😘😘
Niye böyle olduk Handan 🙏❤️

Handan dedi ki...

Ben premenopoza kusur bulmaktayım. Başka bi açıklama bulamadım.

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
Sizi blog sayfanızın başında hem de tebessüm edereken görmek, bizleri de ziyadesiyle memnun etmiştir.
Yaptığınız işleri gördüm, çok güzel şeyler üretmişsiniz. Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
Selam ve saygılarımla.

bücürükveben dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık, güle güle giy.
Doktorluk anılarını çok özledim ama.
Bu arada bilmem haberin var mı oralarda bizim AKP'liler burada
" Eskiden dohtor bizi azarlardı şimdi öööle mi bugün doktor dövebiliyoz" diyerek doktor dövmekle övünmeye başladılar.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bilmez miyim müci, şimdiden üç meslek örgütümüz suç duyurusunda bulundu ama bu kafalar daha 20 yıl düzelmez.