31 Aralık 2022 Cumartesi

MERHABA

                                   Çok şey oldu, çok da zaman geçti; yazamadım, içimden gelmedi. Arayan soran, merak eden, aklından geçiren, not bırakan herkese gönülden teşekkür ediyorum, minnettarım. Daha sonra anlatacağım bir şeyler neden yazamadığım hakkında. Bugün onun için gelmedim. 

                                    Hepinize ve sevdiklerinize; dünyadaki tüm iyi insanlara; hayvanlara ve bitkilere; dağa taşa ve denizlere; varlığımızı sürdürürken bize eşlik eden her şeye mutlu bir yeni yıl diliyorum. 

                                    Kalın sağlıkla. 

7 yorum:

*mehtap dedi ki...

mutlu yıllar..

uzmanamator dedi ki...

Çok mutlu çok huzurlu bir yeni yıl gelsin inşallah 🤗

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
Sizi gerçekten merak ettim. Ne zaman olduğunu hatırlamıyorum ama, sayfanıza ulaşmak istediğim de "Blog kaldırıldı" gibi bir uyarı metniyle karşılaştığımı hatırlıyorum. Neyse, sayfanıza döndüğünüze göre, sağlık, sıhhat ve afiyette olmalısınız. Geri döndüğünüze sevindik ve memnun olduk.

Yeni yılı size ve ailenize sağlık, huzur, mutluluk ve bol bereketler getirmesini diliyor ve yeni yılınızı ailece (eşim ve ben) kutluyoruz.
Selam ve saygılarımla.

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
İnşAllah en kısa zamanda sorunu çözersiniz.

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Mutlu yıllar. :)

Handan dedi ki...

Mutlu yıllar :)

Manxcat / KuyruksuzKedi dedi ki...

Ben de sizi çok merak edenlerden biriyim. Tekrar ses vermenize çok sevindim. Sağlık, sıhhat ve huzur diliyorum yeni yıl için.