11 Aralık 2020 Cuma

YENİ YIL MENİ YIL - YILBAŞI MILBAŞI

                      Bu seneki yılbaşı yayınını yapmadan önce şu eskiyi bir hatırlayalım istedim, buyurun;




                     Efendim, evet Allah’a şükür ( sevgili okuyucu, ben Allah’a inandığım için ona şükrediyorum ama sen neye inanıyorsan ona da şükür olsun ) bir sene daha yaşamak nasip oldu. İnşallah 2018 in son gününde buna benzer bir yazı daha yazabilirim. Yani umarım ömrüm henüz bitmemiştir 😁. Hee, yani neymiş, ömür her an bitebilirmiş. Bırakın yeni yıldı, Noel’ di, zırttı pırttı, yaşamı kutlayın yahu. Yok Hıristiyan geleneği, yok Ahmet dini, yok Mehmet dini, hiçbiri değil yahu biz bir yıl daha yaşayabilmiş olmayı kutluyoruz. Yeni gelen yılı değil, yaşayabildiğimiz yılı kutluyoruz, onu uğurluyoruz. Bücürük ve Ben sevgili Müjde’ miz, benim taktığım adıyla CESUR YÜREK çok güzel bir yılbaşı yazısı yazdı, gidin okuyun, beni yormayın, aynı şeyleri tekrar yazdırmayın. Aşağıda verdiğim linki de okuyun aydınlanın 😁. Sanki hayatının her anını dinsel kurallara göre yaşayıp tek bir yanlış yapmıyormuşçasına lak lak yapanlar, bu sözüm size, bir tarafınızdan element uydurmayın ( bkz. GORA )   Çocuk da yaparım, kariyer de ; süslerim ağaç da, tutarım oruç da 😂😂😂. Efendim, birbirimizi sevelim sayalım, saygılı olalım, eskiden olduğu gibi hangi dinde ne bayram varsa birlikte kutlayalım, biz böyle yaptığımızda çok güzeldik. Aaa, nedir ayol yılbaşı kutlama,ağaç süsleme, hayır ben kutlamazsam sen daha mı dindar olacaksın, cennet sana garanti mi olacak 😂😂😂. Çok reca ediyorum, beraber kutlayalım, vallahi daha iyi hissedeceksin 😂😂😂. Hayır bu şuna benziyor, kendi diyet yaparken başkasının pasta yemesine kızmak gibi oluyor.  Yapmayınız canım, sakil duruyor, komik oluyor.
                     SEVELİM SEVİLELİM, BU DÜNYA KİMSEYE KALMAZ. Valla ben demiyorum, hayır yani diyorum daa, ilk ben demedim 😁😁 Allah rahmet eylesin, YUNUS EMRE demiş ilk.
                     Eeeyy blog dünyasııı, yüreği dünyaya ve yaşama saygıyla dolu olan her kim varsaaa, geçmiş yılınız kutlu olsuuuunnn. Allah ( ya da siz neye inanıyorsanız ) bir yıl daha yaşamayı nasiibb etsiiinn. Seneye bu yazının yenisini, bana yazabilmeyi size de okumayı nasiibb etsiinn. ( Bu noktada sevgili nohut çocuk Fırat; dinimiz amin, süpaneke amin falan der ). Amiiinnn. Ahan da şu linki okuyun, okumayanın gözünde çapak çıksın

http://blog.milliyet.com.tr/yilbasi-nin-tarihcesi-ve-turklerde-agac-gunes-kultu/Blog/?BlogNo=282307


                   Ay hadi dağılalım, mutlu, sağlıklı, yetecek kadar paralı bir yıl geçirelim hepimiz inşallah 🎉🎉🎉

18 yorum:

Kaystros Tyrha dedi ki...

Bence 2020 için yazmaya gerek yok, yukarıdaki yazın daha eğlenceli:)

bücürükveben dedi ki...

Kuzucum, neye inanırsak inanalım gibi uyarılar yapmaya gerek yoktu eski Türkiye'de.
Yaşım 62, bir ay sonra 63 olacak. Çocukluğum (ilkokul yılları), ilk gençliğim (lise yılları), gençliğim (üniversite yılları) onca yıl, onca farklı başbakan, onca farklı cumhurbaşkanı gördüm kimse yılbaşı kutlamasında değil böyle uyarılarda bulunmak, yılbaşı kutlamak o kadar doğal bir şeydi ki, kimse kimseye niye kutluyorsun deme cüreti gösteremezdi bile. Fakiri, zengini kutlardı, bilet de alırdı (o zaman henüz piyangonun üstüne de çökmemişlerdi) yılbaşı geldi mi tüm tv kanalları yeni yıl programları yapardı, Zeki Müren çıkardı filan...akepe gelince bomba atmaya başladılar. O yüzden artık ne desen de faydasız, bunlar kindar...bunları tatlı sözle filan ikna da edemezsin..
Umarım yine o eski Türkiye'ye kavuşuruz.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Öncelikle hoş geldin sevgili Taş Ev, uzun zaman sonra seni misafir etmekten sevinç duydum. Bu yazıdan daha da eğlencelisini yazmaya çalışayım o halde. Sevgiyle, sağlıkla görüşmek üzere 😀

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Üçüncü kez cevap yazıyorum. Gene takıldı Blogger, gitmiyor cevabım. Aslında kimse kırılmasın diye öyle yazıyorum Müjdem. Herkesin inancına ya da inanmayışına aynı derecede saygı duyuyorum çünkü. Benim inandığım şey en doğrusu ya da en geçerlisi diye bir düşüncem yok çünkü. Dediklerine sonuna kadar katılıyorum. 😘😘

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Bloglarda basladi bir 2021 telası. Oysa ben 2020den öyle nefret ettim ki. Bu yılda kazandığım tek savas, yeniyila dair umutlarımı elimden almasina engel olmakti😄 oğluma, aileme, yanımda olan sevdiklerime, butunlugumuze her daim şükrediyorum hepsi o. Hersey gonlunuzce olsun.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Valla benim blogda yok öyle telaş melaş. Sakin sakin, kazasız belasız bu yılı tamamlamayı bekliyorum sadece 🤗. Yazımda da değindiğim gibi, aslında kutladığım şey, ardımda bıraktığım yıldan sağ sağlim çıkabilmek. Yani aynı noktada buluşuyoruz sevgili Bigudili Anne. Aynı şekilde size katılıyorum, ailem ve sevdiklerim iyi ve bunun için şükrediyorum. Geri kalanı hikaye. Sağlıkla, mutlulukla kalın siz de 😍

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Ya da UMUT balonlarını savur gökyüzüne kime ne ?
Koca gökyüzü herkese yeter.
😻
Yine de mutlu Noeller canım.
Opüyorum kocaman.

Adsız dedi ki...

çok doğru sevmek ve sevilmek önemli

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ben de çok öpüyorum pamuğum, sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum 😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz, evet sevgi ve saygı her işi güzelleştirir 😀

deeptone dedi ki...

cesur yürek gora yunus emre fırat :) ömrün de yetti neyse kiii :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet çocuğum, yetti hamd olsun ☺️😘

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Mutlu yillar Sevdosum. Birak aciklama yapma, kendimizi ifade etmekten gina geldi:(

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sana ve şatonun tüm bireylerine de mutlu ve sağlıklı yıllar Mevlüdem. Sen de haklısın ama tutamıyorum işte kendimi 🤗😘

gizlipencere06 dedi ki...

Sizede mutlu, sağlıklı, huzurlu bereketli bir yıl olsun :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz, hep birlikte olsun 😀

minikmini dedi ki...

İlgiyle okudum düşüncelerinizi ve çok haklısınız 👍 insanları kendi inançlarıyla baş başa bırakıp, sadece tavır ve davranışlarına göre değerlendiriyorum ben. Gelecek yılda size mutluluk verecek şeylerin olmasını diliyorum, sevgiler 🙂

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet, kitlesel dine karşıyım ben, din bireysel olmalı. Aksi takdirde, en kolay kazanç kapısı oluyor din 😞. Ben de size sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum 😀