8 Kasım 2020 Pazar

SADECE BAKMASI YETER

                               Keşke size kokuyu da yollayabilseydim. Şurada daha önce tarif etmeye çalışmıştım, arzu edenler okuyabilir. Sanırım burada yaşamanın en güzel yanı bozulmamış doğayla iç içe olabilmek. Bugün fazla bir şey yazmama gerek yok, buyurun seyredin. Fotoğrafları düzenleyemeyeceğim çünkü Çapi kucağımda yatıyor şu an, mini IPad’le yayın yapıyorum, yazı belirli bir uzunluğa eriştikten sonra, bu cihazda düzenleme yapılamıyor. İdare edin 🤗



















22 yorum:

Şükela Bir Blog dedi ki...

Müthiş görünüyor 😍

Ebemkuşağı dedi ki...

Harika kareler...

Handan dedi ki...

Harika 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍

bücürükveben dedi ki...

Çooook güzelll:) bu arada Almanya'ya gittin diye üzülüyordum ama deprem aklıma gelince iyi ki gitmişsin diyorum çünkü orası bildiğim kadarıyla deprem bölgesi değil. Uyurken rahat uyur insan...uyurken de, gündüzken de...

deeptone dedi ki...

mükemmel valla büyük bir göz zevki estetik ve huzur yaaa :)

kisiseldiskom dedi ki...

Ah doğa ah ....
ne güzel bir gün olmuş sizin için

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Öyle valla Müjdem, deprem korkusu sıfır. Ne eşyanın nereye konacağını planlıyor insan, ne de deprem çantası düşünüyor. 99’dan buraya gelene kadar hep kafamda dolanan bir uyarıdan kurtulmuş oldum. 😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aynen öyle çocuğum, gidip tazelenip dönüyor insan 😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Orman ve toprak kokusu huzur veriyor ya, acaba diyorum, toprağa girdiğimizde sonsuza dek huzur içinde mi yatacağız? Ölenin arkadından da deniyor ya, huzur içinde yatsın diye. Belki de ölmek güzel bir şeydir. Bu da şu anda aklıma geldi. Ne halt etmeye yazdım onu bilmiyorum yalnız 🤗

Eldebiran dedi ki...

Harika manzaralar. Kokusu da geldi bana :))

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

İzlerken kokuyu aldım ,,inan.
hele o ana-oğul kucaklaşması doğayla bütünleşmişsiniz kuzum ya.
Allahım bütün evlatları ve masumları korusun.Tüm kötülüklerden.
maşallah size💕💕💕
Harika fotoğraflar Keyfiniz daim olsun.
Çapinin mırıltısı bozulmasın yeter ki...Biz büyütüp büyütüp bakarız,rahatsı olmasın o annesi yerim onun patilerini.

Bu arada saçların çok yakışmış,güle güle kullan.
Sevgiyle kuzum.

kisiseldiskom dedi ki...

:) işte temennimiz o da durun bakalım ççok acele etmeyelim yine de :) şimdilik doğa da huzura devam

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁🙏🏻😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Eğer o kokuyu alabildiyseniz, demek ki yolu ormana düşen birisiniz ya da Karadenizli’lik var serde 😁😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İnanmam mı pamuğum, senin kendin bir ağaç gibi yaşıyorsun zaten. Ben sana Toprak Kadın diye boşa mı diyorum. Bak gene andım Topiş’i. Çapi de sana mırıltılarını yolluyor Merih Anne’si. Üzülmesin Merih Annem diyor, Topiş melek oldu, dinleniyor şimdi, sen de çok yorulma diyor. Sevgiler benden de pamuğum.

Mutlu Eller dedi ki...

Benim çektiğim fotoğraflara ne kadar benziyor diye düşündüm bakarken. Meğer siz de Almanya`daymışsınız:)) Buraların en en en ama en güzel şeyi havası, toprağı, yeşilliği...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet ya, aynı şeyi yazdım ya ben de zaten, doğa o kadar güzel ki, bırakıp gitmeyi imkansızlaştırıyor. Hele benim gibi şerde Karadenizli’lik olunca.....

oytunla hayat dedi ki...

Yaprakların ayaklarının altında çıkardığı sese bayılırım biliyor musun?
İçim açıldı fotoğraflarına bakarken ♥
Bu arada kırmızı rujunla ne şahanesin sen Sevdakuşum ♥

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet ya, ben de çok seviyorum yaprak çıtırtısını. Aslında kırmızı ruj falan sürmemiştim, fotoğraf öyle çıkmış, iyi de olmuş eheheheheh. Canımsın 😘😘😘