16 Aralık 2019 Pazartesi

ZİLYONUNCU DENEME YAYINI 😂😂😂











Bu bir deneme yayınıdır. Artık canıma tak etti, yayın yapmak istiyorum a dostlar 😂. Evimize yerleşme çabalarımız halen devam etmektedir. Atölyem kullanıma kapalıdır. Blogger uygulaması halime acıyıp yeni güncelleme benzeri bir şey yaptığından dolayı; foto paylaşabilme imkanım doğmuş, bugün farkettim 😂😂😂😂. Bakalım neler yapabileceğim 🤗. Almanya’da yaşam konulu yayın dizisine devam edeceğim ama bugünlük bu kadar, bakalım nasıl gidecek 😍

9 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

Daha dün akşam aklıma geldin, Mevlüdeye sorayım diyordum iyimisin diye ki geldin buraya. Vallahi çok özledim ben seni. Şu deneme yayınları artık süreklilik arz etsin, hadi gel artık ♥

uzmanamator dedi ki...

çok güzel fotoğraflar işlerinizde kolaylıklar dilerim

Ecehan dedi ki...

Bekliyorum ;)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Nihayet yorumlarım açıldı,foto yükleyebiliyorum😁. Ben de çok özledim seni. Seninle film izlemeyi❤️ Söz buradayım artık ❤️❤️❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍. Çok teşekkür ederim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍 eylemlerim sürecek 😁

deeptone dedi ki...

heyooooo hey seeen :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍😍😍

Handan dedi ki...

Artık kesin yayına geçelim yavrum, özledik seni :D