21 Temmuz 2019 Pazar

ZEYTİNYAĞI ZEYTİNYAĞI OLALI BÖYLE ŞIMARTILMADI




                                     Blogumdaki arıza devam ediyor dostlar. Sabah düzelttim sandım ama ilerleyen zamanda tekrar arızaya geçti, ben de düzeldiğine dair attığım yayını kaldırdım. Yayını önce görüp sonra bulamayanlar şaşırmasın. Müjdeciğim, sana yanıt yazmaya çalıştım ama gene olmadı. Neyseki yayın yapabiliyorum.
                                     Hobici olmak zor zanaat kardeşim. Hiçbir şeyi atamıyor insan. Bundan bir şey yaparım, bundan da yaparım, şu da işe yarar vs vs birikip duruyor. Hayır evdekiler yetmiyor bir de sağdan soldan toplamaya başlıyorsun sonunda. Sözün kısası, her elime aldığım zeytinyağı şişesine aşık olan bendeniz atamadığım şişelerden süslü püslü elbiseler yapıyorum hazine değerindeki zeytinyağlarına. Aşağıdaki fotolarda göreceğiniz kızımız da onlardan biri işte. Al gözüm seyreyle....















15 yorum:

uzmanamator dedi ki...

Bu şişeyi koluna takıp gezdirir insan vallahi hakkıdır harika olmuş elinize sağlık 🤗

bücürükveben dedi ki...

Üzüldüm arızanın giderilmediğine hay Allah...neyse zeytinyağı şişesi dile gelse teşekkür ederdi sana Sevda'cığım, ay bana ne güzel bir elbise diktin anneciğim diye:)))valla eline, koluna sağlık. Çok yeteneklisin hakikaten. Hani bak bak seyret olmuş...:)

-Prasa- dedi ki...

Gerçekten bende öyleyim alıyorum atmıyorum ama bir yere kadar oluyor bu da çünkü onlarla ilgilenecek vaktim olmuyor artık bir çok şeyi gözüm yaşlı atıyor ve veriyorum

Ama gerçekten güzel değerlendirmişsiniz çok hoş olmuş

Handan dedi ki...

Bu nasıl bir güzellik, gözlerimi alamadım 😍

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Yakindan gormus, incelemis hatta eline almis biri olarak, ustamsin deyip, sapka cikariyorum :)

sessizkaldım dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten ellerine emeğine sağlık 👏😊🌸 sevgiler 🌸😊

Konumuz Kitap dedi ki...

Aynı sorunu ben de yaşamaktayım... 😅 Ben de aldığım veya hediye verilen ne varsa sonsuza dek saklarım. Hatta bununla ilgili bir kişinin belgeselini izlemiştim. Fakat attığım zamanda lazım oluyor. 😂 Ayrıca zeytinyağı şişesini çok beğendim. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evdekilere çaktırmadan gizli gizli seyrettiğim doğrudur 😁😂😂

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁😘😘😘 sağol Müjdeciğim, arada yorum yazabiliyorum, arada gitmiyor hala tam çözemedim bu arada

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkürler, yani en sıkıntılı durum da vakit olmuyor ilgilenmeye, haklısınız 🤗😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁😁😘😘😘😊😊😊

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍😍😍🤗🤗

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hakikaten attığında lazım olması da çok can yakıcı oluyor 😂😂😂

Babaannemintakvimciği dedi ki...

merhabaaaa... takipteyimmmm... deepcim den buldum sizi.... https://duvartakvimi.blogspot.com...ziyaret etmek istersen....sevgilerimle...