17 Nisan 2017 Pazartesi

DOĞA UMUT KAPILARINI SONUNA KADAR AÇMIŞ,BİZİ ÇAĞIRIYOR

                        Değiştiremeyeceğimiz şeyler için çabalayıp, dokunabildiklerimizi kaçırmayalım. İnsana, hayvana, bitkiye yaşayabilme hakkı tanıyalım, bu yoldaki çabasına destek olalım. Hatta eşyaya da dokunalım ki, ona dokunup fayda görecek bir canlıya yararımız olsun. Bir şeylere faydamız olduğunda ruhumuz doyar ve umudumuz tazelenir. Ben burada pek bir şeye dokunamıyorum; sokak hayvanı yok, baş vurduğum yardım kurumları yardımımı istemiyor ( Türk olduğumu öğrendiklerinde ev kiralamadıkları gibi, gönüllü çalışma talebime de şimdilik olumlu bir cevap veren olmadı. Maşallah ülkemin itibarı burada yerlerde sürünüyor. Hatta dil kursundaki öğretmeni ülkemizde demokrasi olduğuna ve cumhuriyetle yönetildiğimize inandıramadım ), doğaya da zaten belediye ve mülk sahipleri bakıyor. Bu durumda ben de sizin ruhunuza dokunayım dedim. Buyrun bizim sokaklara;


  Hey, merhaba. Burası hala soğuk, kabanla geziyoruz.

  ama yer gök çiçek açtı.


  Her evin önünde varım ben.

  Her renkte açıyorum.

  Bizler de Merih ablamızın maydanoz arası bakıp büyüttüğü goncaların kuzenleriyiz.



  Bir iki sokağı fotoğrafladım, fikir versin diye.Tüm sokaklar böyle süslü püslü,


  Tüm sokaklara taç yapraklarından konfetiler yağdı,

  her köşe başı çocuk parkı.

  Boş buldukları her yer yeşillik. İnsan azıcık gökdelen diker 😜

 Bu fotoları çekerken; Beliz, Çapi ve ben farklı sokaklarda gezip arada birbirimizi buluyorduk. Bu da o anlardan biri, köşeden beni görüp üzerime atlamak için koşan çılgın Çapi.


  Ve Beliz'le de buluşuyoruz,

  ikimiz de yürekten selamlar yolluyoruz hepinize....
                        Tüm güzel yürekler çiçek açsın, ülkem çiçeklensin, umut yeşersin, yarınlar bahar olsun...

















56 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Sevda'cım onlar nasıl inansın ülkemizde demokrasi olduğuna? Ben inanmıyorum ki:)))Yok zaten. Baksana mühürsüz oyları geçerli kabul ettiler, "Atı alan Üsküdar'ı geçti", hani demokrasi? Hani adalet? (Partinin adı da adaletle başlıyor). Neyse ya, sıkmayayım canını, çiçekler çok güzel, sokaklar ne kadar bakımlı, Çapi kaçıp gitmesin çok korktum:((
Sevgiler:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Zaten ben de ancak kem küm ederek savunabiliyorum ülkenin hukuk sistemini,Yani üzmedin Müjdem,görünen köykılavuz istemiyor.Adalet er geç gerçekleşir.Allah yarına bırakır ama yanına bırakmaz.Çapi kaybolmaz teyzesi,bebeklikten beri alışkın gezip gelmeye.Zaten çipi var,Bir de burada sokak hayvanı olmadığı için ve küçük yer olduğu için,herkes hanfi hayvan kimin biliyor.Bizim mahallede toplam kesi sayısı altı ya da yedi tane.Çok öprüm ❤️❤️

bücürükveben dedi ki...

Araba filan...? Allah korusun ...ay ben çok pimpirikliyim inanmazsın, şimdi Bücürük'ten önce Prenses kızım vardı. O zaman yüksek giriş bir evde oturuyorduk, pencereden apt. bahçesine çıkıyordu, ama durur mu, oradan da yanındaki apt. bahçelerine ben de inanır mısın 5 yıl oturduk orada, 5 yıl Prenses'le birlikte hani çocuk gezdiren anneler gibi peşinde gezdim:))köpekler geliyordu bazen sürüyle:((e tabii Keçiören sorma....bela bir yer:(, hatta taşınmamın nedeni de budur, bir gün köpeklere yakalanırız diye çok korktum şükür olmadı ..
Ben de kocaman öptüm, Çapi'yi mıncıkladım:))) ♥♥

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Gölgelerin gücü adınaaa:))
Canım önce kendimizi bir inandırabilsek:( Almanya ve Hollanda evetçilere buyurun madem ki burada ki rahatlık batıyor diktayı istiyorsunuz kapı orada demiş ee hak etmişler.
El birliği ile açıkçası içine ettiler Ülkenin nasıl bir nefretle büyütülmüşler ya da biz göremeyecek kadar mı sevdik sarıldık herkese:((
Yeşilliklere ve çiçekli yolculuğuna bayıldım canım Çapiyi çok öptüm seni de kardeşim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol ablacığım.Ne yazık ki eğitimin bittiği yerde,tüm güzel duygular da yavaş yavaş yok oluyor.Cahillik kilden çamur gibi,istediğin şekle sokabiliyorsun.Yaptıklarını gene kendileri çekşyor ve dahasını da çekecekler çünkü Avrupa 'nın hoş görüsü gittikçe azalıyor,e haklılar.Adamın ülkesinde kendi doğrularını dayatmaya çalışırsan kapıyı fösterirler.Biz de çok öptük ablam.😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Araba yoluna uzağız gerçi ama tabi ben de korkuyorum birz.Ama burada ara yollarda hız sınırı 30 km,yani yavaş gidiyorlar.Onu evde hapis tutmak vicdanımı acıtıyor.İstanbul'dayken bütün gün camdan dışarıyı seyrederdi ,içim sızlardı.Senede bir ay yazlıkta dışarı çıkardı.O yüzden burada serbest bırakıyorum ,bırakmasam hasta olur üzüntüden.İlk seferinde kendi kaçtı zaten 😳 Tüm komşu kediler de sokakta,zaten salmazsan kötü bakıyorlar sana.Hatta bazı bölgelerde kedisini dışarı salmayanlara ceza var.İlk geldiğimizde ben de senin gibi gezdiriyordum,hatta tasmanın ucunda kesi olduğunu görenler şaşırıyordu.Sonra tasmasız çıktık bir iki kez,sonra bir gün eşim işe giderken kapıdan fırlayıp gitti.Tabi aklım çıktı ama yazlıktayken gezip geldiği için biraz rahattım,bir saat sonra geldi.Ondan sonra canı isteyince gitmeye başladı.Ay inşallah birgün Bücürk'le sen de bizim gibi özgür olursunuz Müjdem ❤️❤️❤️

Kaystros Tyrha dedi ki...

Ülkemizde demokrasi yok, adalet yok, üç kağıt var, yalan dolan, hırsızlık, umutsuzluk var. Dışarıda ülkemizin itibarı kalmadı. Biz bunu hak etmedik. Bir yığın niteliksiz insan ülkenin kaderini belirliyor. Demokrasi eğitimli, sorgulayan insanlar arasında işler. Beğenmediğimiz Arap ülkeleri bile bizden iyi durumda. Umut malumun ebedi yolculuğa çıkmasında...

Şeydanın Günlüğü dedi ki...

Her sokak bası boyle guzel seyler gormek ınsanın ıcını acıyor, baharın geldıgını soyluyor bıze. Fotograflar cok guzel 👍

Annesinin Prensesi dedi ki...

İki tatlı şeker canavarrrrrr 💕😀 bööö.Çapide çok tatlıymış anı güzel yakalamissin.Çicekler zaten ayrı bir şahane.Hava hiç soğuk görünümü vermiyor yalnız bence siz kansızsınız haha 😀😀

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Harikasın,harikasın,harikasın.....
Çapi adına,gölgelerin adına,bizim küzenlerin adına,senin adına gördüğüm pozitif enerjinden yararlandım...Ohhhh içim açıldı...
Medeniyeti hasretliğe tercih ettiğn için ayrıca,yeniden tekrar tebrik ederim,memleketi gibi insanları da soğuk olsa da,boş ver ;
Riyakar-kıskanç sıcak memleketim insanlarından ne gördük ki ?

Canımmm,Öpüyorum seni,Çapiyi,Beliz'i iyi günleriniz çok olsun...

BenBirHexe dedi ki...

Sevda hanım,merhaba :)))
Çoooook aşırı aşırı kıskandım ve doğduğum toprakları özledim.Tam da Ostern (Paskalya) zamanı :))
Çapi'ye bir şey olmaz.Araba falan da çarpmaz orada kural kuraldır hız sınırı 30 ise 30 dur.Yaya geçidinde hayvan da beklese araçlar durur.Sakın geri dönmeyin,Ülkenin içine ettiler (çok affedersiniz)!Tatile gelin özlem gidermeye gelin ama yaşamaya gelmeyin!
Ben de kaçmanın yollarını arıyorum.Kusura bakmayın çok iç açıcı bir yorum olmadı.Bol bol fotoğraf yayınlayın ne olur içimiz açılsın.Çok sevgilerimle....

TATESAL dedi ki...

Çok güzel içi açılıyor insanın manzara güzel bahar güzel ama ülkemiz hakkında düşünülenler çok acı...ne zaman ülkemizi sevdiler ki zaten eğer kendilerine bir piyon bulurlarsa ülkemizden seslerini çıkarmadı istediklerini yaptırdılar,bulamayınca da saldırıyorlar işte böyle...Türkün Türkten başka dostu yok mutlaka birlik olmalıyız....sevgiler

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sormayın,demokrasi soruları karşısında öyle boynum bükük ki...Kendim bile olmadığını biliyorken,bizde demokrasi var diye savunmaya çalışmak çok can yakıcı.Muz cumhuriyeti vatandaşı muamelesi görüyoruz ama burada yaşayan cahil halk Almanlar'ın bizden korktuğu için haklarımızı verdiğini sanıyor.Oysa ki buradaki yasalar neseniyle tüm haklardan yaralandıklarının farkında değiller.Bir noktada sınır kapılarında Amerika'daki gibi Müslüman mısın,o zaman geç bakayım şu odaya demeye başlayacaklar,baş örtülüleri almayacaklar,camileri kapatacaklar,vs vs.Burada özgürce yaşayıp,benim ülkemin kaderine yön vermeleri haksızlık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aynen,her sokağa çıktığımda içim umut doluyor,darısı bizim topraklarımızın başına.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Güneş var ama hava gerçekten soğuk,burada saat dörtten sonra biraz ısınıyor hava.Ancak umut,sokakta kimse tarafından taciz esilmeden yürümek,kadına gösterilen saygı insanı ısıtıyor 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hep yazdım gene yazıyorum,bence Almanlar çok sabırlı ve iyi niyetli insanlar.Çok saygılılar.Aşırı kuralcılar ve bizim aile için bu bulunmaz nimet.Biz de çok kuralcıyız çünkü ve bu yüzden Türkiye'deyken sürekli sinir harbi yaşıyorduk.Hiç bir yerde hakkının yenilmeyeceğini bilmek öyle rahatlatıcı bir his ki,anlatamam Merihim.Tabi alıştığın pek çok şeyden uzak olmak zorama değer.😍😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Nur hanımcığım,sizi çok iyi anlıyorum.Kısmet ne gösterir bilmiyorum ama yakın zamanda dönmeyeceğimiz kesin.Eşyalarımızı almak için bile gelmek istemiyorum.Almanya'ya girişte Türkler'e ciddi eziyet ediliyormuş bu aralar.Kızamıyorum,haksız değiller çünkü.Ekmek yediğin eli ısırırsan o el de seni tokatlar sonunda.Milletimiz ne ara bu kadar cahilleşti,ne ara bu kadar nankörleşti,ne zaman aslına döner belli değil.Dinin emrettiği alçak gönüllülüğü,hatır şinaslığı,hak yemezliği vs ne zaman asıl görev olarak algılarlar,yoktan bir ülke var eden Türk Milleti olmayı yeniden ne zaman başarırlar bilmiyorum.Türkler'in aslında ne ve nasıl olduklarını anlatmaya çalışıyorum,yek yapabildiğim bu burada.Kucak dolusu Almanya yolluyorum ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Tülin hanımcığım,inanın tüm insanlara karşı çok sabırlılar.Neticede burası Hıristiyan bir ülke ama tüm dinlere karşı çok hoşgörülü yaklaşıyorlar.Tahammül edemedikleri tek şey kural ihlali.Maşallah bizimkiler de kural kaşde tanımıyorlar.Bir yüzsüzlük ,bir azgınlık var çoğunda.Almanlar sattıkları etin üzerine ne eti olduğunun tesmini koyacak kadar ince düşünceliler.Ancak kuralcılar.Türkler'in de kurallara karşı yaklaşımı malum,yasak olan her şeyi zorlarlar.İğneyi kendimize,çuvaldızı ele batırmak lazım.Butada çoğu Türk hiç çalışmadan,devletin verdiği sosyal yardımla yaşıyor,tedavi oluyor,çocuk parası alıyor.Sosyal yardım desiysem öyle üç kuruş değil,ciddi para alıyorlar.Nankör olmamak lazım.Dotolarda gördünüz,her yer yeşillik,park,bisiklet yolu,hatta bazı yollarda yaya öncelikli adım hızıyla gidiyor arabalar.Yaya yola adımını atınca arabalar zınk diye duruyor.Her şey insanların rahatı için düzenlenmiş.Madem bu kadar körü bir ülke burası,eziyet ediyorlar,Türkleri eziyorlarsa,neden kimse cennet Türkiye'ye dönmüyor.Bakmayın siz söylenenlere.Ülkemizin hali gerçekten kötü,onlar da bildikleri için geri dönmüyorlar.Avrupa'nın bizim topraklarımızda gözü falan yok,bizi istemiyorlar çünkü düzenlerinin bozulmasından korkuyorlar.Haklılar,burada yaşasanız Türkler'in çoğunun kuralları delmek için türlü hinliklerine şahit olsanız,siz de hak verirsiniz.Ülkemizin Avrupa'daki förünümü berbat,lideri eleştiren herkesi hapse atıyorlar dediklerinde bir şey diyemiyorum.Çünkü bizim tv lerde görmediğimiz pek çok şeyi onlar kendi tv lerinde görüyorlar.Arada birilerinin çıkıp kral çıplak diyebilmesi lazım,kimse hatasız değildir,hata kullar için var.Ama hatalı olduğun yerde hatayı düzeltmek de kulluk görevi.Sevgiler 😀

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Belcika ve Hollanda da ayaklandi evetciler icin. Oylama yaparlarsa kesinlikle kpi disari icin evet oyu verecegim. Turkiye yasanacak yer olmaktan cikti deyip gogsunu gere gere evet verenler gitsin ulkemizde yasasinlar. Turk oldugumuzu soylemeye utanir olduk, korkar olduk. Kendimi kutulara verdim yine, rengarenk boyarken hayallerimde cok guzel bir ulke ciziyorum da nasil mutlu oluyorum:))
Bize gelebilirsiniz, biz ceketlere basladik:)) Havalar gayet guzel. Gunesle bu ara aramiz cok iyi, gitmiyor bizden cok sukur:))
Iyi sokak arsinlamalar size. Kocaman opuldunuz...

Meltem sert dedi ki...

demkrasi olduğuna malesef bizler inanmazken yurdışı ülkeleri nasıl inansın, yazık üzülüyorum, acıyorum.çekilen fotoğraflar, sokakla o kadar güzel ki ; ama pprestijimizin bu kadar kötü olması beni çok üzdü

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Burada da güneş var ama soğuk esiyor bacım.Yine de çok güzel.Yakında camiye,ezana,baş örtüsüne yasak gelince aklılları başlarına gelir,buralarda özgürlüğün dibine vururken ülkede yaşayanları tek adama mecbur kılmak kolay tabi,Gidip yaşasınlar madem çok haklısın.Muz cumhuriyeti vatandaşı muamelesi görmek çok acı,Allah sorsun sebep olanlardan.Biz de çok öptük 😀

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ah be yavrum,o alaycı bakışlara katlanmak,başını dik tutmaya çalışmak ne zor biksen.Hele de dünyada saygı duyulan bir liderin temsil ettiği bir ülkeyken bugün bu duruma gelmiş olmak çok acı.Bana sen Atatürk'ü seviyor musun diye soruyor yabancılar.Atatürk'ün bizim için ne ifade ettiğini ,Türk halkının Atatürk sevdasını bilmşyorlar.Çünkü dış basına yansıyan görüntü aksi yönde.Bunlar da geçecek inşallah.

kadriye dedi ki...

Yazının başlığını görünce açtım ki senmişsin. Başlık çok umut verici. Resimler neşe verici. Dokunuyorsun hayatlara. Umudumuzu kaybetmek yok diyorum ben çünkü umudunu kaybeden herseyini kaybetmiştir. En çok evet oyu Almanya'dan çıktı yanılmıyorsam. İtibarI kötü falan dememisler ordaki Türkler :) sevgiler

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol Kadriye,aynen,umudumuz olmazsa yaşama arzumuz kalmaz zaten.Irkçılığın yoğun olduğu Avrupa'da evt oyları yüksek,Amerika,Suudi Arabistan gibi yerlerde hayır yüksek.Birisinin höt zöt diye dayılanması ırkçılığı bitirecek sanıyorlar.Halbuki dsha beter artıyor.Irkçılığı yenmenin yolu höt zöt değil,adsmların kurallarını delmeyeceksin ilk olarak.Sonra dillerini öğreneceksin,otuz senedir buralarda yaşayıp ,yaşadığı ülkenin dikini öğrenmeyen bi dolu insan var burda.Sonra kültürlü olacaksın ki,ülkeni ve kendini bilimsel doğrularla tanıtıp savunacaksın.Çalışkan olacaksın bir de.Yan gelip yatan,ha bire üreyen,devletten aldığı parayla geçinen bir dolu insan var.Adam çalışıp vergi ödüyor,o vergiyle seni besliyor,biz nasıl kızıyoruz elin adamına benden para kesiliyor diye,hesap aynı hesap.Yani Kadriyeciğim,Avrupa'daki oy dağılımı sana burada yaşayan Türkler'in çoğunluğunun demografik yapısını anlatıyor.Hülooogg durumu yani 😞

Virginia Kuşu dedi ki...

Fotoğraflar ne güzel, içinde olmak daha da güzeldir. Biz başka ülkenin iç işlerini pek bilmeyiz ama batı bizi öyle iyi takip ediyor ki. Ve gerçekten birileri kahramanlık taslayadursun resmen itibarımız yerlerde. Aman hoş ona da bir kılıf bulmuşlar, gelişiyormuşuz da düşmanımız, çekemeyenimiz ondan çokmuş. İkna olan olmuş, kolay kolay da değişmez bu düşünceleri. Amerika'nın biz göçmenlere tavrı Avrupa'dan çok farklı biliyor musun, biz burda göçmen olduğumuzu hiç hissetmiyoruz. Ülkenin çoğu öyle olduğu için sevgi, ilgi çok gösteriyorlar. Çok yardımcı oluyorlar. Kesinlikle soğuk değiller ve yıllardır tanışıyormuşuz gibi davranıyorlar. İnşallah siz de kolayca alışır, uyum sağlarsınız canım. Allah yardımcımız olsun. Sevgiler goccaman ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet ya biliyorum,Amerika zaten göçmen isteyen bir ülke.Nüfusun tek bir ırk üzerinde yoğunlaşmasını istemiyorlar ve ben de oradayken hiç yabancılık çekmemiştim,evde gibi rahattım.Biz alıştık çoktan bacım,Türkiye'deyken de buradaki gibi yaşıyorduk zaten;lüx sevmeyiz,kuralcıyız,insanlarla ilişkilerimiz de Almanlar'a benziyor çat kapı işini sevmeyiz.Halşyle uyum sorunu yaşamadık.Sadece Türk olduğumuz için ev kiralayamıyoruz.Yalnız shte kahramanlık gösterileri yüzünden coşan bazı Türkler bizi çok yanlış tanıtıyor haliyle de Almanlar tüm Türkler'e karşı bir önyargı geliştirmişler.Ama tanıdıkça seviyorlar,apartman yöneticimizle kanka olduk mesela,bildiğin Tğrk usulü sarılıyoruz.Yani sebepsiz yere düşmanlık göstermiyorlar aslında bacım.Tüm yorumları okursan ırada da yazdım bazı şeyleri.Öptüm bacım 😍

burcu dedi ki...

Alman kanalıydı sanıyorum. Canlı yayın yapıyor, bir yobaz fırlıyor bağırıp çağırıyor RTE diye. Görmüşsündür sen de. İlk altı ay anne sütü önemli tabii.

Yurdagül Çelik dedi ki...

Çapi,ne kadar da sevimliymiş :) Fotoğraftaki koşarken çektiğiniz kareye bayıldım :)Benim enerjimin biraz düşük olduğu şu dönemde bu yazı bana iyi geldi.Kocaman öpüyorum seni Sevdacığım :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hiç tv izlemediğimiz için förmedim ama youtube da benzerlerini gördüm tabi.Biz üç yıldır belki daha fazladır tv izlemiyoruz da.İlk altı ay anne sütü çok önemli haklısın,tabi emziren anne de önemli.Sonrasında makarna ağırlıklı değil kaliteli protein ağırlıklı beslenmek de kazım.Makarna gibi karbonhidrat ağırlıklı beslenince beyinde atrofi gelişiyor.Et,sür,yumurta,kurubaklagilleri bol tüketmek lazım ki kafa çalışsın.Tabi bol da okumak lazım.Köylere enstitü açmak lazım.Çok yaşa Burcum.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aslında şimdiden sonra sokaklar yavru dolar,sen de bir tane kesiyi evlet edinsene Yurdagül.Hatta iki tane daha iyi.İki kesi olunca birbirlerine bakıyorlar,sen bir tek mama ve su koyuyorsun.Tuvaletlerini de günde bir kez temizliyorsun.Evde kedi olması,sürekli enerjinin olması demek.En kötü anında hiç konuşmadan sana destek olacak viri var demek.Hele de Müjde'yle benimki gibi beyazlı tekirin varsa yaşadın,dünyanın en akıllı,temiz ve sevgi dolu kedi cinslerinden biri bu tür.Biz de Çapi'yle beraber öpüyoruz seni ❤️

deeptone dedi ki...

of ya bi adam olabilseydik yaa :)

BirTatlıHuzur dedi ki...

Sokaklar ne güzel. Darısı bizim ülkemizin başına.

EQ dedi ki...

Sevdam, bahar geldi diye sevinirken, birden yok oldu yine, donuyoruz valla. Gönlümüzdeki bahar da cabuk soldu gerci.... Hayirlisi...

Cok öpüyorum seni canim benim, hepinize selamlar bizden♥

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Güzel yavrucuğum,Atatürk zamanındaki kafa değişikliği lazım adam olabilmek için.Atam bir şey söylerken bin düşünüp,bir söylemiş.Türk milleti asildir,çalışkandır diye boşuna dememiş.Yeniden adam olduğumuz günler de gelecektir albet 😍❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Amin Burcu,amiinn ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayşem,ben bu havaları çok seviyorum yahu 😁Yakındır,hayatımızı tam bir düzene sokacağız,o zaman yağmur çamur dinlemeden beraber olacağız.Biz de çok öptük ❤️❤️😘

Ayselce örgüler dedi ki...

Yürekten gönderdiğiniz selamı aldım bende yüreğime koydum gurbet kuşum benim.Oraların düzeni ne öyle sanki sokak değilde hiç insan gezmiyorda pırıl pırıl alla allahh güya biz imanlı insanlarız nerde buralarda böyle miss gibi yer miss olanda varsa bizimkisiler içine ederler:( oyy ne uzattım ama dış ülkeleri bu şekilde görünce zoruma gidiyor neyse bacım senide Belizi de Çapiciğimi de kocmannn öpüyorum kendinize iyi bakın kaybolmayın oralarda:)))

Calimero dedi ki...

Ben kaybolunca sen de mi özendin doktorum? Ben döndüm, hadi sen de gel, ara verme...

Handan dedi ki...

Cidden bunuyorum muuu, yorum yayımlanmadan tıklayıp çıkıyorum muuu. Doğadan dön artık çok uzattın demeye geldiydim,fark ettim ki yorumum yok benim bu yazıda. Neyse, bizde bahar klasiı olarak bir gün çoook sıcak (27 derece) bir gün donduuum (15 derece) olarak seyrediyor. Ve ben bi türlü senkronize olamadığımdan ya kurdeşen döküyorum ya yoldsn kendime kıyafet alıyorum :)

Calimero dedi ki...

Tamam çok yoğunsun da arada bir selam ver doktorum. sen de ben de karabatak gibi dalıp kaldık işlere, hastalara, meydanı boş bıraktık. Olmuyor, olmaz, olamaz :DDD

Umman Aslan dedi ki...

Amin deyirəm bütün diləklərinizə. Tam da xaricdə yaşamağı arzuladığım bir zamanda necə alovlandırdı istəyimi rəsmləriniz bir bilsəniz. Belə sistem və gözəlliklərdən məhrum bizim kimi ölkələrə yanıram sadəcə :( Sevgilər.

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Biliyorum çok meşgulsün,kolay gelsin.
Selamlarımı bırakayım dedim sadece,
Sevgiler.

Calimero dedi ki...

O Çapinin ordu flaması gibi dimdik kuyruğunu var yaaaa :DDD bu kadar mı tatlı olunur?

oytunla hayat dedi ki...

Sevdam nerelerdesin, aksi bir durum yok ya...
Yoğunluktan ses vermeyişin dimi...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Çok özledim kardeşimi , acaba yazdı da göremedim mi diye bir bakayım dedim geldim .
Ya çok yoğunsun ya da internet sorunu var. Sağlığınız yerinde işleriniz yolunda olsun inş. öptüm kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

burcu dedi ki...

Hasretinden prangalar eskittim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayselim herkes kapısının önünü temizliyor burada o yüzden bu kadar temiz.Çok çok öptük biz de ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İki aydır internetim yok Calimero,geldim artık ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Handanım,iki aydır internetim yoktu,öncesinde de taşınma telaşı.Anlatacağım her şeyi ❤️❤️❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ah ah,keşke hasta bakıyor olsaydım,nasıl özledim.Ben emekli olalı üç yıl oldu ya Calimero 🤗

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sizin oralar da mı Türkiye kimin bacım?Halbuki ben Azerbaycan'ı yemyeşil hayal edirdim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Taşındım,yerleştim,internetim de bugün bağlandı Merihim.Anlayacağın meşgüliyetten değil,İnternetsizlikten yazamadım.😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Oy çok tatlı o ablası❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İki aydır internetimiz yoktu Şebom,öncesinde de taşınma telaşı...❤️❤️❤️😘😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Canım ablam,nasıl da bilmişsin,internet yoktu.Taşındım,yerleştim ve ilk kahvemi senin için içtim bahçede ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Oy çok tatlı bir yorum bu ❤️ Ama ben o prangaları yenileyip onlardan bi şey yaparım ki 🤗