14 Mart 2017 Salı

HEKİMLİK HAYATIM BOYUNCA ALDIĞIM EN DEĞERLİ TIP BAYRAMI HEDİYESİDİR İTİNAYLA OKUYUNUZ EFENİM


                  Bugün tıp bayramıydı,nice yıllardır kutlamıyorum,bayramlık bir halimiz kalmadı çünkü.Ancak öyle bir sürpriz yaptı ki bana Merih,kutlamadığım tüm bayramları kutlamış oldum bugün.Ne yazık ki ancak akşam fark ettim sürprizi.
                  Merih; bana yaşattığın hissiyatın tarifi yok ama biliyorum ki sen de şu an aynı şeyleri hissediyorsun.Yayını hazırlarken nasıl heyecanlandığını,nasıl mutluluktan coştuğunu,nasıl duygulandığını biliyorum çünkü aynı saf çocuk duygularını yaşıyoruz biz hala yüreğimizde.Yaptığımız her şeyi gerçekten öyle hissettiğimiz için yapıyoruz,söylediğimiz her sözü öyle söylemek istediğimiz için söylüyoruz,yapmacıklık yok bizde.Beni en iyi görüp anlayan insanlardan birisisin,aklımı ruhumu okuyorsun,beni doğru dürüst çözümlüyorsun,sırf bunun için bile binlerce, binlerce teşekkür ederim sana.İnsanlara,hayvanlara,doğaya yaşattığın tüm güzellikler sana dönsün AĞAÇLARA RUH VEREN KADIN ❤❤❤❤❤


YAYININ ORJİNALİ MERİH'İN ATMOSFERİ BLOGUNDADIR.İPED'LE FOTOLARI AKTARAMADIM,MERAK EDENLERİ MERİH'İN ATMOSFERİNDE YE ALALIM EFENİM 😁



Merih'in Atmosferinde

14 MART 2017 SALI
S E V D A A A A .....TIP BAYRAMIN KUTLU OLSUNNNNN...!

 (  DİKİŞ SEVDA'SI BLOĞ....)
                                            S     E     V     D     A  ..........!   Dr....!

Ağlarsan canına okuyacağım,(((  Ağlamak yooook gülmek vaaaaar....!)))))


En başta güneşim dediğin,aşkın,yoldaşın,hayat arkadaşınla,yavrularınla,
bir ömür boyu mutluluklar dilerim......     




Sen bizim bloğların genç ideal çiçeği burnunda DOKTORUSUN hala unutma;

Biz de unutmadan kutllayalım dedik,ve izinsiz nesiz sayfamızın,kapak kızı yaptık.



O kendisini takdim ederken sayfasında, (Emekli Tıp Doktoru- ATATÜRK GENCİ ) diye ifade ederken,ilave edeyim, tam bir Avrupalı Türk  VE  Türkiye Cumhuriyet kadını örneği ,olmasından,gurur duyarım...

Eeee güzel bir bloğ arkadaşı,kalbi güzel,işi güzel,becerikli olunca da,
Tıp Bayramını unutursak ayıp olurdu bize.....



Arkadaş canlısı,şeker mi şeker bence o dokunduğu hastalara dağıtırken şifaları,aldı zaten bütün duaları.....



Emekliye karar verdiği gün bile çok erken di,bence ancak bir bildiği,inandığı değerler vardı  ki...Kararını böyle verdi.



Hobilerimi-kedilerimi-en önemlisi ikizleri mi ? Zamanın çoğunu vermek için onlara,
hiperaktif kadın yeterdi ki eminim her yere,dedim ya bir bildiği vardı.



Kedisi-Çapisi
 için kafayı sıyırırdı az daha götüremeseydi Almanya'ya,

Meraklısına tanıtayim istedim, Sevda KUŞUm derim ben ona,

Benim için önemli nedeni ,öğretici,yeteneklerinin sınırsız olmasına yardımcı olan araştırmacı,okuyan-uygulayan sonuçtan yararlandığında da paylaşıp bunun mutluluğunu başkasının da yaşamasından keyif alan birisi,yorulup araştırıp size sunarken bundan gocunmayan,kıskanmayan bir kadın.



Ben onu dikişi ile tanıdım en çok da Pazen elbiselere can verip üzerinde,kelebek zerafetinde, yakıştırması medeni cesaretiyle sunmasıylada hayran kaldım.
Sevdim-beğendim ben bu kadını,



İşte  ( DİKİŞ SEVDA'SI ) sayfasında tüm güzel bilgileri,ayrıntısı ile öğrenmeniz için,
selamlıyor sizleri,
Geç kalmadan sayfasına uğrayıp kutlayalım SEVDAKUŞUMu,bilgiye,öğrenmeye,öğretmeye,şifalı olmaya sevdalı arkadaşımı.




Bu da sana hediyem olsun.Görüldüğü üzere senin ekmekler gibi kabarmasa da kokusu , istahla yememize sebep,midemize oturup ağırtsa bile, 
DOKTORUM...

Gönderen Merih'in Atmosferinde zaman: 01:45 
Bunu E-postayla Gönder
BlogThis!
Twitter'da Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Pinterest'te Paylaş

19 yorum:

Küçük Mucizelerim14 Mart 2017 02:21
Sevda Hocam,
Doktor güzeli, dikiş güzeli, mutfak güzeli, anne güzeli, kedisinin güzeli, yavrularının, eşinin güzeli,bizlerin güzeli.
Kutlu olsun bayramın.

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 12:57
Nilhaann çok sağoll ❤❤❤

Sil
Yanıtla

bücürükveben14 Mart 2017 02:32
Ay, ay, ay, bu nasıl süper bir yazı olmuş, şu ara yapmam gereken bir iş var (yazarak)o yüzden bir türlü arkadaşlarıma sen dahil uğrayamadım, ama tıp bayramı Sevda görünce damladım:))

Sevda'cığımın tıp bayramını kutluyorum, unutmadan ençok sarışın gülen fotosu ile eşiyle dans eden fotosuna hayran kaldım, 41 kere maşallah. Allah mutluluklarını daim etsin, Çapi'nin göbişini de yerim:)) 

Sevda'yı çok güzel anlatmışsın canım ekleyecek söz bulamıyorum, ikinizi de sevgiyle kucakladım, öptüm pardon üçünüzü de Çapi de var:)
muck:..

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 12:58
Müjdem,çok sağol cesur yüreğim ❤❤❤

Sil
Yanıtla

Oytunla Hayat14 Mart 2017 03:43
Oyoyoyyyyyy ♥
Merihcim sen nasıl incesin böyle, ben bile feci duygulandım okurken, güzel gözlü doktorcum nasıl duygulanır kimbilir :) Vallahi ağlar, ben diyim sana... Ama mutluluk gözyaşı kadar güzel birşeyde yoktur.

Sevdakuşu ♥ Ay ben bu ismi de çok sevdim :) İyi ki tanıdım dediğim nadide insanlardansınız. 
Dur gideyim bloguna da kutlayayım hakikaten :) İyi ki akıl ettirdin bize, taş gibi unuturdum yoksa ♥

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 12:59
Şebooooo,yaz kız cadı sekreter,Şebo hanıma teşekkür kartı dönülecek 😂😂Çok sağol Şebom❤❤❤

Sil
Yanıtla

Handan14 Mart 2017 08:22
Haarika bir yayın, hislerimize tercüman olmuşsun Merihim :)

Sevdam, şekerim, kutlu olsun günün :)

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:00
Voll-e var mı Voll-e 😁😁Çok sağol Handanım❤❤❤

Sil
Yanıtla

mevlüde Turk14 Mart 2017 11:05
Merihhhhhh ne ince kadinsin. Harika bir yazi, harika bir tanitim olmus, geriye diyecek birsey kalmamis bizlere. 
Sevdosuuummmmm bayramin kutlu olsun...

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:01
Çok sağol Mevluuudeeee ❤❤❤

Sil
Yanıtla

Daha Mutlu Yaşam14 Mart 2017 11:06
Ben de seviyorum onu :) Tüm sağlık çalışanlarının bayramını gönülden kutluyorum :)

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:01
Yurdagül çok sağol canım❤❤❤

Sil
Yanıtla

tülin14 Mart 2017 11:53
Ne hos bir hanimmis Merihcim. E, sen seviyorsan, vardir bir hikmeti :)

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:01
Çok sağolun Tülin hanım ❤

Sil
Yanıtla

aysel melike14 Mart 2017 12:35
Sevgi karşılıklıdır Merihim herkesi sevmen değer vermen takdire şayan.O Sevda var ya gerçekten anlatılmayacak bir kadın her meziyet onda ,o bizim gönüllerimizin bloglarımızın kraliçesi günü kutlu olsun.

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:02
Oy narinim,çok sağol kelebeğim ❤❤❤

Sil
Yanıtla

Sevda Şahin14 Mart 2017 12:57
Hekimlik hayatım boyunca aldığım en en en güzel tıp bayramı hediyesi bu Meriihhh.Nasıl ağlamayayım ama yaa.Hem de hıçkıra hıçkıra ağlıyorum lakin yüreğim öyle kıvandı ki,ben sana ne diyeyim kadın!!Beni anladığın,beni işittiğin,beni yüreğine konuk ettiğin hatta orada yer sahibi ettiğin için binlerce teşekkür ederim sana.Tam insanlardan tamamen kopmak istediğim anlarda bir mucize çıkıyor karşıma,son mucizem de sensin işte Merihciğim.Ben ne kadar veriyorsam,sen de o kadar veriyorsun işte.Ben bizim Handan'a hep derim ki;aynı ekmeğin hamuruyuz,aynı hamurun ekmeğiyiz. Meriiiih; ekmek ve hamur diyorum sana da.Sen beni böylesine mutlu ettin,Allah da seni mutlu etsin,iyi ki buradasın kadın.Yakında ekmeklerin de arkadaşlığımız gibi olfunlaşacak merak etme ❤❤❤❤❤

YanıtlaSil

Makbule Abalı14 Mart 2017 12:57
Çok düşüncelisin sevgili Merih.
Bayram gibi kutlanacak, doktorların mutlu olacağı 14 Mart'lar diliyorum.

Yanıtla
Yanıtlar

Sevda Şahin14 Mart 2017 13:03
Ah Makbule hanımcığım,emekli olma sebebimi özet geçmişsiniz adeta,çok sağolun.

Sil
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
 
Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)
HAKKIMDA

Merih'in Atmosferinde
Selam 26 yıl görev yapmış,emekli anaokulu öğretmeni ne yapar.Bebekleri ile oynamaya devam eder.Çer-çöp biriktirir onları yeni bir şeylere dönüştürür.Dikiş,Nakış,Eskileri yeniler,resim,seramik,incik-Boncuk aklına ne gelirse yapar.Kendisi gibi çılgın kızların arasına katılmaya karar verir.
Profilimin tamamını görüntüle
İZLEYICILER

BLOG ARŞIVI
▼  2017 (23)
▼  Mart (6)
S E V D A A A A .....TIP BAYRAMIN KUTLU OLSUNNNNN...
BAHARI PATLATMAK GELSİN İÇİNİZDEN...!
MANTI
BÜCÜRÜKÜN ANNESİ MÜJDE'sini BLOĞ 8 MART KADINI İLA...
Ağaç değil ,minnak bir FİDAN...
EL- VERENLERE SELAM OLSUN..!
►  Şubat (8)
►  Ocak (9)
►  2016 (108)
Resim Penceresi teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

65 yorum:

Annesinin Prensesi dedi ki...

Ayy ne güzel bir bayram kutlamasi buuu :) bayramin kutlu mutlu olsun insallah 💙

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol prenesi annesi,tarifi yok bu mutluluğun,yok ❤

bücürükveben dedi ki...

Mutluluğun mutluluğum Sevda'm, hak ediyorsun bu güzel, bu incelikle düşünülümüş, zarif hediyeyi, tekrar tebrik ediyorum bayramını canım, Merih'i de tebrik ediyorum bu güzel jesti için, kocaman sevgiler ikinize de:)

fatmauzmez.blog dedi ki...

çok güzel bir kutlama olmuş, ne mutlu sana,
tekrar tıp bayramın kutlu olsun..
sevgiler....

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ah Müjdem,ne güzel insanlarsınız,iyi ki varsınız ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağolun Fatma hanım,Allah herkese böyle güzel dostlar nasip etsin ❤

Şeydanın Günlüğü dedi ki...

Cok guzel bır kutlama olmus

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet,hem de çok güzel 😀

Bir Tutam Karınca dedi ki...

Ne güzel ve samimi bir kutlama böyle. Bu vesile ile ben de tıp bayramınızı kutluyorum. Sevgiler.

Türkan dedi ki...

Bazen elbise deyince benim de aklıma siz geliyorsunuz doktorum . Merih abla her şeyi söylemiş zaten , kutlu olsun efendim .

Kaystros Tyrha dedi ki...

Sizin ve sizin gibi Atatürkçü tüm sağlık çalışanlarının bayramını kutlarım. Elleriniz dert görmesin.

Elif dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ok sağol Yasemin,değeri ölçülemez bir incelik değil mi❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Türkan hanımcığım,anlaşılmak,takdir edilmek her leye bedel,Merih 'in bana yaşattığı mutluluğu tarif edemiyorum zaten ❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağolun Kaystros,Atam olmasa ben bu mutluluğu yaşayamazdım,aksini iddia eden inançsızdır benim gözümde ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkürler,hoş heldiniz ❤

Handan dedi ki...

😘😘😘😘😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤❤❤

kadriye dedi ki...

Benim bile gözlerim doldu çok duygulandım:))) Tıp bayramın kutlu olsun. Çok güzel bir hediye gerçektende. Merihini atmosferi de sağolsun , zarif yürekli insan.

TATESAL dedi ki...

Tıp Bayramınız kutlu olsun Sevda Hanım...Sizin gibi fedakarane çalışan sevgi dolu doktorlara hep ihtiyacımız var...

oytunla hayat dedi ki...

Merihcim duygularımıa tercüman olmuş vallahi :) Dün onu okuyunca dedim ki hayatımıza ne kadar güzel insanları dahil ettin blogcum, şükürler olsun ♥

Blog aleminin en güzel doktoru, doktorcuğumuz tekrar gününü kutluyorum canım benim ♥

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Canımmmmmm...!
Yazılanların eksiği var,fazlası yok sen çok şeyi hakediyorsun.

Daha ççok şey yapacakken önünü kesenlere Allah,iyi yolu göstersin,sana da o yapamadığın çok şeyi evlatlarından göstersin Allah'ım....AMİN...

Bu sırada tırmandığımız,en güçlü ağacın tepesindeyiz ya;
Gökkuşağından salıncakta sallanacağım ama,sen yanımda ol fazla sallanıp da,başım dönüpte düşmeyeyim aşağıya..
Ha birde Ankara'da kar yağdı pıtırcıkların hali nice olur ki Doktorum...?

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Sevdammm...
En son annemin ameliyetında bir Dr. tanıdım.Adını doğu hatırlıyormuyum bilemedim,öğreneyim ben onu kız kardeşimden.Gizem'di galiba neyse isimlerinde bir önemi yok aslında...
İşte çiceği burnunda bir idealist SEVDALI biri onun gözleri-sözleri-işleri hep orada şifa dağıtacak sen gibi...
Bu da umut demek,sevgi ile yapılan her işi yeterince yapıp,vakti geldiğinde de birilerine el verip gitmek demek.Sen gibi....


Görünen köye klavuza gerek yok ki arkadaşım...
Görünen köyün yolunun kenarında,belki bir ağaç oldum,köyü bilip,görüp gelenler gölgemde azıcık dinlensinler diye...o kadar.

Bak yazmayayım diyorum sana yazınca da çıkamıyorum..
öfff ben sallanmaya gidiyorum...gelirsen gel gelmezsende ağlama-uyu dinlen sonra yine gel...Gözlerine kıyamam.

Hoşçakal....

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol Kadriye,gerçekten Merih duygu dolu,çocuk kalpli bir insan,biz onunla durup durup duygu patlamaları yaşıyoruz ❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağolun Tülin hanımcığım,mailinizi aldım bu arada,cevap döndüm ama yorum atmışsınız danışmanlık hizmeti bölümğne,şimdi oraya da bakacağım ❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yaz kız cadı sekreter,Şebo hanımın yanakları yinecek,kendisine büyük bşr kucaklama eşliğinde,sağa sola yaklaşık otuz dakşka sallanma egzersizi yaptırılacak ❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Allah dağına göre kar verşr,korkma o pıtırcıklara bir şey olmaz,olan her şey ,öyle olması daha hayırlı olduğu için olur.Sen sallan salıncakta,ben sana göz kulak olurum,düşersen tutarım,bi cıss yaparım,daha yere yanaşmadan uçarsın 😁 Allah bana,buraya yazdığın tüm güzel sözlere layık olabilmeyi nasip etsin Merihim.Ve evet,içim acıyor,on yesi yaşımdan beri dahil olduğum şifa hanesine uzaktan bakmak beni acıtıyor,dün senin yayınından sonra hepten özlem çöktü yğreğime ama anılarım var...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Merih kız,sen yazdıkça ben de yazıyorum,içimizdeki duygusal canavar doymuyor.O genç meslekdaşımın yüreğini öpeyim ben,hekimliği insanlık için yapan hemen belli olur zaten.Aramızda pek azımız kötğdğr aslında ama hekimler duygularını şfade etmekte biraz yeteneksizdir.Sen var ya,o köyün tamamını gölgesiyle koruyan ağaçsın ❤❤❤

Çiğdem Koşar dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun sevda hanım iyi ki varsınız

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim ❤

Mert dedi ki...

Merhaba! :) Yazının içinde yorumlar görünüyor sil falan diye de yazıyor hatta onu anlamadım bende mi öyle çıktı?
Ben de beklerim bloguma. :) ;)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Mertciğim yayının orjinalini olduğu gibi yapıştırdım buraya,büyük puntolarla yazdım ya,orjinali Merih'in atmosfrüerinde blogunda.Gelecektim san unuttum yahu,hemen geliyorum 🤗

Mert dedi ki...

Ah tamam tamam. :)
Ya yorumunuzu gördüm, hemen yeni bir yazı yazdım esas ona bakın, ŞOK!

burcu dedi ki...

Çok naif, çok tatlı. Unutulmaz bir hediye. Geç de olsa ben de kutluyorum doktorların güzelini.

deeptone dedi ki...

ayyyyy ciciiii sen hep layıksın ki en şeker düşüncelereee duygularaaa :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol Burcu,değil mi ,ne zarif bir düşünce,ne duygu yüklü ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Oy sade ve tatlım benim ❤

Mert dedi ki...

Aa hayır, hiç olur mu? Ben özellikle İsveç'e geldim. Burası benim tek tercihimdi. ;)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Heheheheheee ben gordum de maydanoz olmayayim kendi gorsun supiriz olsun diye aramadim. Ama zor tuttum kendimi:)) Ben bile cok mutlu oldum:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ahahahah,taklıyorum sadece Mertciğim 😁

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Neyi gördün kız valla anlamadım 😳

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Haa,ben geç gördüm ya,onu mu diyorsun 😂😂😂😂

Gökçe dedi ki...

Geç oldu ama kutlu olsun bayramınız doktorların kraliçesi, öpüyorum çok :**

Begonvil Sokağı dedi ki...

Ben sizi biraz geç buldum ama olsun, Peygamberimiz (sav)'i anarak başlamış oldum bu tanışmaya ki bana göre en hayırlısı.. Tıp bayramınız kutlu olsun, her gün hem zor hem ulvi bir mesleği yapmak çok başka hele bizim hastanelerimizin yoğunluğunda. Cerrah olduğunuz için dikiş sevdası adını verdiyseniz blogunuza, bu iş için sevdalı hatta kara sevdalı olmak gerek sanırım. Selam ve sevgiler..

deeptone dedi ki...

ay vardı yaa, senin bi doktorluk anın hani ya araya makas mı sıkışmış öyle bişiydi hani yanlış anlamışlardı sana hediye almışlardı o yazın hangisiydi yaa okuyup gülcektim de yine :) çok gülmüştüm dee :)

Esin Bozdemir dedi ki...

Çok zarif çok duygusal,çok güzel bir hediye olmuş..
Nicelerine, sevdiklerinizle hep mutlu olun...
Kutluyorum.. :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

O yayının başlığı,Biraz da Gülelim Anılar Devam şekilşnde,blogun sağ kolonundaki Anılar bölümünde bulabilirsin yavrucuğum 😁😁😜😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol prensesim Garfim ❤❤❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoşbeldiniz,aslında cerrah değilim,Deep bana öyle diyor ama pek çok cerrahi müdahale yaptım tabi.Anılarımı okursanız Deep'in bana neden cerrah dediğini daha rahat çözersiniz.Aslında tüm dünyada hekim olmak zor ama bizim gibi kafaca az gelişmiş ülkelerde hekimlik yapmak en zoru.Doğu ve orta doğuda insanlar kadere iman eder ancak ölümün Allah'tan geldiğini inkar edip hekimi suçlarlar.Bizler sadece aracıyız oysa,ölüm de yaşam da Allah'tan gelir ama hasta yakınları ölüme olan isyanlarını Allah'a yöneltemedikleri için acılarını bizden çıkarırlar.Haklısınız,bu mesleği her şeye rağmen sürdürmek için sevdalı olmak gerekiyor.Çok sağolun ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Esin,siz de sevdiklerinizle hep sağlıklı ve mutlu olun❤

Yelek dedi ki...

Geç oldu ama bende kutlarım doktorcum. Kız ne güzel bir yayın olmuş. Gözlerim yaşardı helal valla. Eee senin gibi yüreği güzel bir insan herşeye layıktır. Nice nice mutluluklar yaşa güzel arkadaşım.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Oy atom karıncam benim,çok sağol❤❤❤Kız blogun yetim kaldı,bu kadar da instagramcı olma yahu😜

Calimero dedi ki...

Utançtan kıpkırmızı bir suratla kutluyorum doktorum. Merih böyledir işte, koca yüreklidir 😯💖

öce dedi ki...

Geç de olsa ben de bu güzel gününüzü kutluyorum Sevda Hanım, iyi ki Merih hanım bu harika kutlamayı hazırlamış, sizi tanımama vesile oldu. Sekiz on kadar paylaşımınıza göz attım, yorumlarla, cevaplarınızla, yaptıklarınızla herşey dolu dolu ve harika. Daha sık görüşmek üzere sevgilerimle...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ya aşkol ya,başımla beraber.Merih öyle işte,eğittici binlerce çocuk fibi koca yürekli ❤

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz Özlem hanım,sağolun.Ben de baktım yayınlarınıza,çokça da fotolara ama evde böcek ve larva olduğunu anlayacak kadar okudum 😂😂 Bundan sonra görüşürüz inşallah 😀

Ayselce örgüler dedi ki...

Canım doktorcum yayınına geç kaldım sana tek diyeceğim şey SENİ SEVİYORUMMMM iyi ki tanımışım dediklerimdesin bil istedim:))iyi ki varsınnn.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Narinim,çooook teşekkür ederim,kalpler bir olsun.Ben de seni iyi ki tanımışım ❤

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Sevdakuşum ;Biliyorum meşgulsun,kimbilir neler neler yapıp hepsini bir den yayınlayıp.
Beni kıskandırıp çatlatacaksın orta yerimden....
Ayıptır ya ayıp tek,tek yapsan şu yayını olmaz mı *
Yapan var yapamayan var..

.Hiiiihiii Hoooohooo hoh oh,hahhhhaaahahaaaayt... çok güldüm ağlamadım bak...
ÖPTÜM...en kocamannnn, yüreğimin tam da ortasından....MUUUUCUUUUKKKK...Gittim valla ...

mehtap.erdalli dedi ki...

Sevda Hanim, merak ediyorum bir yaramazlik yok degil mi? Sevgiler...

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

S E V D A A A A A A A A A A A aaaaaaaaaııııııııiiiiii,bak sesim kesildi.

oytunla hayat dedi ki...

Canımmmmmm ♥ Yine sessizliğe gömüldün. Elma dersem çık hadi
EEELLLLMMAAAAAAAA :)

Handan dedi ki...

Yavrum ne bayrammış kutla kutla bitmedi. Huuuu.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ama ben gelememiştim kiii valizler toplanıyordu o günler de Tüü bana ablası kardeşini unutmuş yaa:((
Bir gideyim kardeşimi ziyaret edeyim dedim gelmemişim kutlamaya ayıpladım kendimi:(
Merihim sana da döktürmüş güzel tatlı dilinden ,yüreğinden .İyi varsınız ve iyi ki tanıdım sizleri güzelliklerim .Sağlıkla kutlanacak çok günlerin olsun canım benim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İped takıldı,o yüzden topluca cevap yazıyorum;Hatice ablam,Handanım,Merihim,Şebom ve Mehtap hanımcığım;hepiniz çok sağolun.Yoğun bir şekilde ders çalışıyorum,ev arıyorum,bunların yanında da ev işleri,bloga vaktim kalmadı.Hepiniz sağolun,var olun ❤️❤️❤️