Translate

22 Kasım 2016 Salı

I'M BACK BITCHES !!!!! GERİ DÖNDÜM KIZLAARRR !!!!

                   Kız internet bağlandı ya bacıııımmm!!! Sevda Sevda olalı böyle yokluk görmedi anacığım.Hayır,telefonumda bile internet yok.Nasıl bir şebeke almışsa eşim güneşim,bir türlü aktiflenmedi internetim.Neyse , halloldu artık.Bu arada bir sürü şey oldu,canım Ayşem geldi,muhteşem yüreğinin yanında enfes yiyecekler getirdi.Hani fotoğraflarını gördüğünüz o yemekler var ya,her biri enfes,kadının elinde tat var,tat.Ama asıl kendisi bambaşka bir insan.O kadar candan ki,karşısında çaresiz kalıyorsunuz.Anlatılmaz,onu canlı görmelisiniz.Bilmeyen varsa hala;Carpe Diem blogunun komik kadını,benim tatktığım adıyla Ateş Kadın o.
                    Her işin aşırı yavaş olduğu güzel Almanya'da ne yazık ki kursa başlayamadım.Taa ocak ayında başlayacak kurs,onda da yer olursa.Ben de yavaştan yavaştan eşim güneşimin gittiği hocadan nasiplenmeye çalışıyorum,Almanca öğrenme sürecim biraz sekteye uğradı anlayacağınız.
                    Şimdi yavaştan yorumlarınızı okuyup cevaplamaya başlayacağım,bloglarınızı gezeceğim,hepinizi pek bir özledim,şimdilik kalın sağlıcakla...





35 yorum:

  1. Heyooooo. Özledik kızııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız bir de bana sooorr,öperim aplaa 😜

      Sil
  2. Yemekler nefistir, bizim mutfak kimsede yok tabi:) internetsizlk hastalık gibi bişi ya,Allah kurtarmış.alışma süreci iyi geçmş gibi, dil de eminim yakn zamanda söküverceksinz.aslında gittiğinz de iyi oldu, buradakler olarak aklımızı yemekle meşgulüz hepimiz, gündemimiz çok b.ktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi hiç haber maber izleyemedim,internet de olmadığı için oralarda ne olduğundan haberim yok.Evde sadece Alman kanalları var oradan fördüğüm kadarıyla malumat furuş kişisi Alman bakana laf etmiş galiba.Ay ne diyeyim,tez zamanda tüzümüzü güldürecek bir Türkiye gündemi olur inşallah.Allahım sen konuyu biliyorsun,amin.Fırat'ın dediği şekilde;süpaneke,dinimiz,amin 😜😜😜

      Sil
    2. :D aynen dinimiz amin, bi tasarı onaylanıyordu da tecavüz eden kişi tecavüz ettiği kızla evlenrse suç ortadan kalkcaj diye, malum kişi bırak bakanı okan bayyülgene bile laf yetiştiriyor

      Sil
  3. Heyooooo yasasin, aramiza geri döndüüüü!

    Ay neydi öyle yav haftalarca aylarca internetsiz, bitkisel hayat gibi, töööbe:) Sarjim bitiyo da surda iki saat kivraniyom deli gibi. Valla tüm insanlar kafayi yedik, internet manyagi olduk ciktik. Allah sonumuzu hayir etsin:)

    Hosgeldinnn kuzuuum!

    Bababa... su güzellige bi bakin hele....yirim!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşeemm,he valla geldim,aynen yirim 😜

      Sil
  4. Ahh o internetsizlik çok fena çookk bir de çocuklara kızıyoruz ;)) Dönmenize sevindim :)) Bir de ben dönebilsem ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size ne oldu ki Aycan hanımcığım,malum yokum bir aydır?Her şey yolundadır inşallah,ziyaretiniz için çok teşekkürler,sefa geldiniz 😀

      Sil
  5. Ohh şükürler olsun canım benim,Sağ olsun Ayşecikten aldık haberleri. En önemlileri gerçekleşti sıra da kurs işin de olur sıkma canını kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ablacığım,inşallah.Bu arada senin gelinlik işi ne oldu,geçen gün yolda yürürken aklıma geldi?Şimdi gidip blogunda gezineceğim,neler yapmışsın diye.Güzel yüzünden öperim abla 😘

      Sil
  6. Oleyy deyip, cidden çok merak edip çokk özledik! İyi kii geldiiinnnn. <3 <3

    YanıtlaSil
  7. Dün aklımdan geçirdim seni, hiç sesi çıkmıyor, merak etttim, mail mi atsam diye düşündüm, sabah yazını gördüm :) Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol prensesim,ne güzel şey hatra gelmek,hoş buldum 😍

      Sil
  8. O zaman tekrar hoş geldin Sevda abla :)

    YanıtlaSil
  9. Erci-e vardı o geldi aklıma "Geri geldim" deyince. İlgi kuramayabilirsin belki o da Cartel'den ayrılıp müziğe geri döndüm şarkısıyla dönmüştü. Foto da biraz hiphop durunca... Oralar yaramış belli (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe;KARTEEELL,BİR NUMARAAA,EN BÜYÜÜÜK,sağol yahu ��

      Sil
  10. Canım, cicim, gurbet kuşum benim :)
    Ne özlemiştik seni yaaa :))
    Hoş geldin sefalar getirdin :)
    İnternetin eksik olmasın bir daha ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe,danke schön Şebom.Ich habe dich sehr vermisst.Gihihihi 😜

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum güzellik,maşallah sana,çok çalışkansın,takipteyim ona göre 😘

      Sil
  12. Sanki içime doğdun Sevdaamm nette birşeylere bakarken evine gelen, şeker bir blogcu arkadaşın sayfasına düştüm ne göremm sen varsın hemen yazıya balıklama atladım nasıl baktım resimlerine güzelliğine özlemişim bacım iyi ki burdasın hoşgeldin sefalar getirdin seni görmek muhteşem bee:)) mucukkk.

    YanıtlaSil
  13. Oy benim kır çiçeğim,dağ gelinciğim,narinim;çok sağol 😍

    YanıtlaSil
  14. Yaaaa hoş geldinnnn!!!!!!!
    BONCUKUMUZ bizim buralar sensiz ve eksikti...Muuuuuucuuuk....
    Daha akşam aklımdanngeçtin ya,Herhal Almancayı söküp öyle çıkacak da biz almanca bilmiyoz....
    Canım herşey gönlünce olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Merihciğim,hissiyatımız karşılıklı.Senin de günlerin hep mutlu geçsin inşallah 😍

      Sil
  15. Ay nihayet... Almanca kursuna filan başladığını bize ayıracak zamanın kalmadığını düşünmüştüm. Almanyada demek işler kaplumbağa gibi yürüyor, ay sen de tez canlısın... Allah kolaylık versin ne diyeyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma,bir banka kartı üç ayda geldi.Kız vallahi bak.Alışmışız biz üç günde kapımıza postayla kart gelmesine,her alış verişi kartla yapmaya.Ama gene de pişman değilim hatta iyi ki gelmişiz diyorum.Kadın olarak Türkiye'de yaşamanın zorluğunu biliyoruz hepimiz işte.Burada kadın olmak bir ayrıcalık 😍 Çok sağol güzel temennilerin için 😁

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Ama çok tatlısın sen yaaa ❤️

      Sil
  17. Sevdacığımmm güzel doktorum benimmm,hoş geldinn,çok özledim seniii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok özledim Nurayıımm 😍

      Sil