2 Mart 2016 Çarşamba

ÇİÇEKLER VE KADINLAR-PAZEN /DİVİTİN ETKİNLİĞİ KAZAN DİPLERİ DEVAM

                        Efendim,evde elektrikler kesikti,annemlere misafir geldi,komşu çocuk ödevimi yırttı,babam üstüne çay döktü şeklindeki tüm bahaneler tükenince ,sevgili arkadaşımız hanımefendiliğin kitabını yazmış Nurtenimiz nihayet divitin elbisesini bitirdi.Bekletti ama değdi yahu,çok tarz bir çalışma olmuş,pek beğendim ben.Blogunun adı Nurten Beğendi  http://nurtenbegendi.blogspot.com/ ama bu sefer biz onu beğendik.



askı büyük gelmiş o yüzden omuzlardan kasıyor,ama elbisenin güzelliği de düşman çatlatıyor.Ben de aynısından dikmezsem çatlarım diyerek aklıma bir proje daha yazıyorum.

15 yorum:

gooogoook dedi ki...

Nurten Hanım'ın çalışması çok hoş olmuş gerçekten. Eline sağlık tüm hanımların.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederiz,beğenilip takdir edilmek çok hoş :))

Adsız dedi ki...

Nurten hanımın kumaş secimindeki renklere bayıldım.

bücürükveben dedi ki...

Nurten hanımın eline sağlık, güle güle giysin. :)))
sevgiler ikinize de...

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Sevdacım hakikaten yan yattı çamura battı şeklinde oluyor, hep nefes nefese son anda yetişiyorum değil mi? Ama olsun işte eninde sonunda geliyorum. Akşama da mantomun düğmelerini dikip Melinin sabrını taşırmasam iyi olacak :) Emeklerin için tekrar teşekkürler.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bende yetistiremedim deyip en sona biraksaydim keske. Benimde ozel yayinim olurdu:))
Nurteeeennnn valla elbiseyi kiskandigimdan bu cemkirmelerim:))

Aycan Ulus dedi ki...

Deriyle pazen uyumunu çok sevdim çok yakışmışlar birbirlerine ben de beğendim Nurten Hanımı ;))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Nurten hanımcığım övgüler size efeniimm.Mevlüdem,sonradan gelenleri heveslendirmek lazım değil mi ama?Övgüleriniz için topluca teşekkürler hanıefendiler,seneye sizi de bekliyorum :))

Ayselce örgüler dedi ki...

Nurten hanımın blogunda görünce bittim bayıldım Sevda'cığım harika bir etkinliğe imza attın kuzum seni de katılanlarıda kutluyorum herkesin emeklerine sağlık pazenlerini severek giysinler.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hihihihii

Fatma Basaran dedi ki...

Nurten hanımın ellerine sağlık .deri ve pazen uyumu harika olmuş:)

deeptone dedi ki...

herkesbeğendi :)

Nuray dedi ki...

Mevlüdeciğim kıskandın mı,sen iste Sevda sana özel yayın yapar :))) renk uyumu çok güzel olmuş..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayol Mevlüdem'e özel hiç yoksa beş yayınım var hali hazırda,belki de daha çok.

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Nurten Hanımın ellerine sağlık bencede çok hoş:)