21 Aralık 2015 Pazartesi

NOSTALCİK PAZARTESİ

             EQ blogunun sahibi Ayşe her pazartesi eski bir yayınımızı tekrar yayınlamayı önermiş.Aslında başka bir yayın yapacaktım ama kitap kurtçukları gençlerimiz de Noel Baba'dan kitap istemişler.Umarım kendisi ırkçı bir kapitalist değildir de bu çocuklarımızın sesini duyar,onlara kitaplarını yollar.Şüpheliyim bu konuda ama olsun.Neyse işte bu kitap isteme olayı neticesinde ben de Kitap Önerilerim başlıklı yazımı yeniden yayınlayayım dedim.Çünkü bu listedeki kitaplar çocuklarımıza fikir versin,ufuk açsın istedim.

                                    http://dikiskis.blogspot.com/2015/04/kitap-onerilerim.html

             Bu yayını kaçak olarak kızımın laptopundan yapıyorum.mini ipedden link veremediğim için buradan yazıyorum.Şimdi güya link verdim ama linki maviye boyayıp sağ tıklayıp,bu adrese git seçeneğine basınca ancak gidiliyor yayına.Ancak bu kadar becerebildim idare edin.Millet kalkınca doğrusu neyse öğrenip yaparım.

             Sonra bir de dedim,Kıvrımlı Kadınlar'ı yeniden yayınlayayım da biraz moral olsun bize,malum kışın kıvrımlar artıyor biraz :))  
                                
                                    http://dikiskis.blogspot.com/2015/05/yasasin-kivrimli-kadinlar.html


             Hangisini beğenirseniz okuyun artık.Hadi kalın sağlıcakla.

13 yorum:

Mert dedi ki...

Eski yazılar da güzeldir ya... :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sana da olur mu,vay be bunu ben mi yazmışım,amma da güzel yazmışım ya,vay be.....

sevdicann dedi ki...

İyi oldu nostaljik pazartesi ben de yayınladım bugün:)

bücürükveben dedi ki...

Sevda'cığım link için şöyle yap bak sıkıntı olmayacak:
Yazını hazırlarken (yeni yazı yazarken) yukarıda bir sürü harfler, şekiller, semboller filan olan yer var ya, orada maviyle Bağla diyen yere git, altı çizili hatta. (resim, film ikonunun solunda) işte Bağla'ya tıklayınca yeni bir kutucuk açılıyor, linki oradaki yere yapıştır, tamam de. Sonra yazında linke tıklanınca güzelce çalışır.

Şimdi yazılarına gideceğim ben de:))
güzel bir yeni hafta diliyorum...sevgiler

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Herseyi noel babadan beklemeycen, adam hangi birine yetissin, arada sen noel anne olceen.
Yegenlerim kucukken ben oyle yapardim, ust kattan balkonlarina atardim hediyelerini noel baba getirdi derdim, tabi buyuyunce uyandilar isi ama olsun hala anlatirken kucukken bizim noel teyzemiz/halamiz vardi diye:))
Su diyet olayinin ustune kivrimli kadinlar iyi gitti.:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ama yok ki sayfanda,kurabiye va en son

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yeminlen bu sabah karıştırdım ben bağla ikonunu ama neyi neye bağladığını çözemedim daha horozler ötmemişti.Belki de uykumu tam almış olsaydım çözerdim hihihiii.Hangi linki yapıştıracağımı anlamadım desem sen bana gülmezsin de mi?????Haaa,önceki yazının linkini diyosun ,galiba buna benzer bir şeyler yaptımdı da olmadımıydı ne,biraz sonra deneyeyim bir daha,anacığım,evde bana bilgisayar kalmıyo ki!!!!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sana bir şey diyeyim mi,yemin ediyorum,sayfasında noelden kitap isteyen gençlere birer tane yollayasım geldi ama adres olmadan yollayamam ki.Ayşe'nin diyet yazısında çekiştirdim seni git oku bak,senin yorumunun altında

Nuray dedi ki...

Yaaa bu kış günü yiyip içip ısınacağız ve şişmanlayacağız elbette ,sonra da diyet yapıcaz :))))

Bi Poşet Kitap dedi ki...

ablacım harika kitaplar önermişsinn noel babadan bunları da mı istesem :D bir de "yeter ki okuyun" demişsin ya kilit cümle o bence. büyükler genelde onu okuma bunu okuma diyip insanları okumaktan soğutuyorlar çünkü :/

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yaniiii

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ya herkes aynı kitapları okursa,hep aynı kişiler yazar,aynı şeylerin etrafında döner dururuz değil mi??İlla da edebi değeri çoook yüksek kitaplar okuyacağımızla ilgili bir anlaşma imzalamadık neticede yani.Canın ne isterse onu oku kuzucuk.Hem sen zaten basbayağı güzel kitaplar okuyorsun.Yukarıdakiler sana Türkiye 'nin geçmişini,demogojik yapısını,kültürel gelişim aşamalarını öğretir,kendi ülken hakkındaki görüşün ufkun genişler.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Okudum okudum, Saba Tumer kahkahasi bile biraktim oraya:)) Bende tereddute dustum sayende sismanmiyim, degilmiyim diye:))