7 Mayıs 2015 Perşembe

KABARIK ETEK İÇİN JÜPON PLANI

                    Ellili yıllara ait kabarık etekli elbiselerin altına giymek için jüpon dkeceğiz.Bunun için patiska kumaş kullanacağız.


                             
         

              
                   Ben beyaz renk kullanacağım.Patiskayı dikmeden önce yıkamamız lazım çünkü çekme yapar.Şöyle bir model dikeceğiz,böylece kabarık etekli elbiselerimiz olacak.


             
                                     


Hadi bakalım kolay gelsin.

20 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Icimden bir ses gelinlik dikmeye dogru gittigini soyluyor:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Kız gelinliğimi diktim ya ben,yayında anlatmıştım,oku bak.

Nuray dedi ki...

Bir elbise gelecek değil mi arkasından :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hehehe,evet Nuraycığım ;))

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Onu okudum, biliyorum ama bu kabariklari ben gelinlik altina giyerim, elbisede cesaret edemem!!!
Ama sen cilginbasi'sin, sanirim bu cesareti sende gorecegiz.

Terzi Begum dedi ki...

Ben Sarı Papatyamın içine bu etekten yapacaktım ama vakit kalmamıştı, bir ara eklerim sizden de öğrenip :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bir zorluğu yok,yarım kloş etek dikip üzerine kat kat büzülmüş parçalar dikeceğiz,çok kabarık etek istemiştin ya onun için paylaştım sarı papatyanın annesi.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hahahaha,bayıldım,çılgınbaşı ha,valla bayıldım,anlaşılmak güzel şey.Ve de aynen giyeceğim kabarık kabarık,hihihihhh

Mevlude Turk Topal dedi ki...

O sondaki hihihihii'ye kahkahayla eslik ettim. O zaman seni Uskudar'da Kiz kulesinin tam karsisindaki kucuk cay bahcesinde bu elbisenle bekliyor olacagim ramazandan sonra :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Vallaha mı,kız kesin giyip gelirim İstanbul'da olursam o tarihte.Yok ben İstanbul'da değilsem,olduğum yere sen gelip misafirim olursun.O tarhanayı içecen kurtuluşun yok kızım,nihahahaha

Nuray dedi ki...

Çılgınlar siz ne kaynatıyorsunuz öyle :)) o hihihihihilere ben de bayılıyorummm :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hihihihi,ben de size bayılıyorum nirvanaya çeyreklik kadınlar

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bu yaz 4 kiz ilk defa tatile gitmeyi planliyoruz ramazandan sonra. Kizlar Bozcaada diyor, yer bakiyoruz. Sizide bekliyoruz kizlaaarrrr

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayvalık,Bozcaada bana yakın,seni görmeye günü birlik gelebilirim.Bir bakmışsın uzaktan şapkalı,beyaz güneş gözlüklü,kabarık etekli bir deli geliyor koşarak,hiihihiii

Yelek dedi ki...

Bu kabarık jüponu ben giysem lahana gibi olurum herhalde zayıflamaliyımmmmm. :(((

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hayır asla,kabarık etek belini incecik gösterir,şu zayıflama tutkumuz bir son bulsun artık yahu.Zaten eski tip kadın modası hızla yayılıyor ,sen şişman bir kadın değilsin ki,niye zayıflıyormuşsun bakalım.O kabarık etek giyilecek Funda hanım,hıııı!!!Yabancı dikiş sitelerinde 46 bedenler bile bunları giyiyor,çok da süper oluyor.....

Yelek dedi ki...

Tamam kızmayın hemen dikiyorum ve giyiyorum. 😆
Koooccaaaamannn sevgilerimle.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yok ayol,ne kızması,gaza getirip kendini görmeni sağlıyorum.Plastik kadın görüntüsüne son vereceğiz birlikte,yaşayan gerçek kadın imajını yayacağız,üstelik kimsenin bizi beğenmesine de ihtiyacımız yok.

Yelek dedi ki...

Tamamdır bu iş, gaza geldim, jüponu dikecem, elbisede dikecem. Bir yakışmasın oturup günlerce ağlıycam ve hayata küsücem.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Helaaalll,eğer yakışmazsa ben de dikişi bırakacağım,o kadar iddialıyım yani :)))