29 Nisan 2015 Çarşamba

KALIP NASIL KÜÇÜLTÜLÜR

                 Yeni dikiş projem için vintage elbise modellerine bakarken tesadüfen bulduğum şemayı paylaşayım dedim sizlerle.Ben kalıbı kumaşa uyguladıktan sonra üzerimde prova ederek küçültüyorum.Sanırım annemden öyle gördüğüm için.Ama oldukça zahmetli bir iş.Paylaşacağım yöntemle daha kolay olabilir gibi geldi bana.Biliyorsunuz Beyer marka 50 li yıllara ait dergiler almıştım.Bir tanesinin içinde bu şemayı vermişler.


1 ve 2 de beden daraltma ve genişletme;3 ve 4 te bedeni uzatıp kısaltma;5 ve 6 da omuzdan dar ya da geniş gelirse nasıl düzeltileceği;7 ve 8 de kol uzatma ve kısaltma;9-10 ve 11 de kol genişletme;12 ve 13 de etek boyu uzatma ve kısaltma;14 ve 15 te etek genişletme ve daraltma gösteriliyor.Kalıbı kesip gerekli ölçüleri üzerinizde alarak bu şemayı uygulayabilirsiniz.Hadi kolay gelsin.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba takipteyim, bana da beklerim
http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz,hemen ziyaret edildiniz.

Terzi Begum dedi ki...

Çok teşekkürler, hemen uygulayacağım, elbisemi de giyip hava atacağım :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Heheh,görür görmez senin için yayınladım,heyecanla bekliyorum

Ayselce örgüler dedi ki...

teşekkürler hemen kaydettim cnm.:)

Adsız dedi ki...

CekeT bollasmissa da ise yarar mi

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ceketi söküp üstünüze göre daraltmanız en iyisi olacaktır