Translate

25 Nisan 2015 Cumartesi

AYAKKABI NASIL AVLANIR ??


                                Ayakkabı yayınımdan sonra aldığım yorumlar üzerine ,yorumlardan faydalanamayanlar olmuşsa diye bu yazıyı hazırladım.Öncelikle belirteyim ki,ayakkabı yayını,'bakııınn,bende neleeerr vaaarr ' amacıyla hazırlanmış bir yayın değildir.Bakın bende bunlar var,şu yolları denerseniz sizde de olur amacını gütmekte olan bir yayındır.Her kadında az ya da çok ayakkabı tutkusu vardır.O zaman neden her kadının istediği kadar ayakkabısı olmasın ki!!!Çok ayakkabı demek çok para demek değildir..Bir konuyu daha aydınlatalım,ben 46 yaşındayım,yani bu kadar ayakkabı bir nevi de yılların birikimi yani.Birgünde bu kadar ayakkabı sahibi olmadım ben de :)).Gelelim ip uçlarına.                                                                                                                                       Şimdi ben beğendiğim ayakkabının yakınlarında çakal gibi pusuya yatarım,zayıf anını beklerim,istediğim fiyata inince kapar kaçarım.Yok o fiyata inmezse ondan vazgeçer başkasının yanında nöbete geçerim.Yani birilerinin bir ayakkabı aldığı fiyata ben üç dört tane alırım.Yani bu yüzden sayı bu kadar fazla.Asla hakettiğinden çok para vermem.Tüm ayakkabılarımı ya indirimden ya da internetten alırım.Daha önce de yazdım,Trendyol,Markafoni,Morhipo yıllardır ayakkabı aldığım siteler.Kapalı ayakkabıları bir numara büyük,açık ayakkabıları tam ayak numarama göre alırım.Ayakkabının açıklama bölümünü mutlaka okurum,ayakkabının malzemesi tanıtım fotolarında hep deri diye yazar oysa ki açıklama bölümünde gerçek deri mi,suni deri mi belirtilir.Eskiden sadece deri ayakkabı takıntım varken,son yıllarda yalnızca bir ya da iki kez giyeceksem,yani yıpranma payı az olacaksa,suni deri de alıyorum.Oldukça mantıklı bir yöntem çünkü sürekli giymeyeceğiniz bir ayakkabıya çok para harcamanıza gerek yok.Kaldı ki bu saydığım yöntemlerle ayakkabıya sadece değeri kadar ödüyorsunuz zaten.Başlangıçta sadece bildiğiniz markaları tercih ederseniz,hayal kırıklığı yaşama ihtimalinizi en aza indirgemiş olursunuz.Zamanla doğru ayakkabı seçme becerisi kendiliğinden oluşuyor zaten.Ayy,tamam,yeter bu kadar açıklama,hadi alın cicilerinizi.....     











14 yorum:

  1. Spor yokmu spor? :) Bunlari giymek icin beceri de gerekli. Ben bunlardan birini giysem dakkasinda ayagimi kirar alciyla butunlesirim:)) Ama Kirmizi-siyah olani giyside birlestirmek istegi dogurdu bende:))
    Ben cimriyim lan valla bak. Bir tane varsa ikinciye gerek yok diye almam ki!!!
    Sanirim bu yuzden ayakkabi fakiriyim:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürlerr,ben ayakkabı konusunda biraz tutucuyum sanırım,ayakkabıyı görünce ,büyülenmem işte buu demem gerekiyor,artık o kadar zor çıkıyor ki bu kelimeler ağzımdan.Sivri topuk giyemiyorum abiye bir tip değilim çünkü,babet giyemiyorum çok uzun boylu da değilim ve kendime de yakıştıramıyorum,en kolayıma gelen çizme giymek,etek ve elbiselerle çok hoşuma gidiyor çizmeler,hala da giyiyorum,ama artık giyilmez..Şu yeni dikeceğim takımın altına nasıl ayakkabı giyeceğimi düşünmeye başladım bulamadım,,,Hatta soracaktım sana... Offf çok sıkıcıyım farkındayımm

    YanıtlaSil
  3. Sevgili bacılar,ikinize tek cevap veriyorum,ben iş dışında oğlum ve kızım gibi giyinen bir tipim.Yani elbette ki spor ayakkabı ve sandaletlerim de var.Ancak onları sergilenmeye değer bulmadığım için fotolarda yoklar:)) Topuklu ayakkabı kadın demek,kadın demek topuklu ayakkabı demek.Elbette ki rahat değiller,uygun yerde giyilmeleri lazım.Ayrıca ben de de aynı renk ve modelden iki tane bulamazsınız çünkü ben de cimriyim.Ama o kadar seçenek var ki,sanki aynılarından ikişer üçer varmış gibi duruyor.Hehehee...Nuraycığım takımı göreyim ona göre bir fikir vereyim.Ayrıca sivri topuk candır,bir kere giyseniz ve aynada kendinizi beğenseniz hep giyersiniz.Çünkü bulaşıcı bir hastalık gibidir,hatta Mevlüde'nin MRSA'sından bike tehlikelidir :P

    YanıtlaSil
  4. Cok begeniyorum topuklu ayakkabilari ayagimda taban cokmesinden mutevellit nasir var tam orta yerinde o topukluyu giyince yuregime oturuyor acisi ama yine gorunce Aliyorum ama yurumeyecegim yerlere giymeyi tercih ediyorum ama cok hos duruyor topuklular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaanii,acı olmadan güzellik olmuyor tabii :))

      Sil
  5. Bak yaa mikrobumla nasil kiyaslamalar yapiyor :))
    Numunelik var benim sivri topuklum. Ama sadece post resimlerimde kullaniyorum arada bir:)) Evet itiraf ediyorum, onlari giyince yuruyusum bile degisiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah şöyle,imana geldin sonunda yahu :))

      Sil
  6. merhabalar .ben su konuyu merak ettım bazı ınternet sıte adları verdınızya trendyol gıbı..geldıgınde ayakkabı bırebır uyuyor mu ? yanı numarası tam denk gelıyor mu?
    ben spor ayakkabı almaya bıle cesaret edemedım resımde guzel gorunuyor sonra gelınce ya kalıtesızse dıye .normalde ınternetten kıtap vs alırım ama bu ayakkabı o yuzden merak ettım ..yaz gelıyor ayakkabı almak ıcın magza magza dolasmak cok sıkıcı .hatta cogu sey ıcın dolasmıyorum artık ınternetten almak daha kolay gelıyor.
    ayrıca yılların bırıkımı cıcılerınızı gule gule gıyın ..bırde benım dusuncem bı annenın bı hanımın kendı ıcın aldıgı hıcbırsey ısraf degıldır tum kadınlar ıcın bu boyle tabıkı.ımkan var ıse bı kalıtelı ve uyumlu bı ayakkabı ya da bı makyaj urunu ıcın ısraf dusuncesı ıle bakmamak lazım pahalı bıle olsa.dıye dusunuyorum tabıkı sızın o urunu takıp sıstemınız de taktıre sayan :)
    tesekkurler


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedimya,kapalı ayakkabıları bir numara büyük alıyorum,biraz bol oluyor tabi ama ben zaten rahat olsun diye normalde de büyük alıyorum.Tabanlık koyunca rahat oluyor.Başlangıçta sadece daha önce giydiğin markaları alırsan sorun yaşamazsın.Dediğin gibi çoluğun çocuğun boğazından kesmedikten sonra ve de imkanın varsa istaf olmaz.Tabi ihtiyacı olanlara yardım etme görevini de yerine getirmek şartıyla.Ne bileyim,sokaktaki aç hayvanı doyuruyorsan,ihtiyaç sahibi bir insana yardım ediyorsan,keyif kapma hakkına da sahip olursun bence.Yalnız yaptığın iyilikle övünüp,böbürlenirsen de yaşaman israf sayılır aslında değil mi??

      Sil
    2. merhabalar .

      okumustum ama gozumden kacmıs ..bı numara buyuk alınanlar.:)

      kesınlıkle katılıyorum..

      Sil
  7. Sevdaaaa hani şu etkinlik var ya Spring For Cotton için ne yapmak gerekiyor ,biraz bilgi verir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sayfana yazdım Nuraycığım

      Sil
  8. fiyonklar çok tatlı duruyor. sizi izlemeye alcaktım ama o kısmı göremedim. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana sayfads sağ üst üçüncü sırada Google Badget butonuna basarsanız izlemeye alabilirsiniz,ben sizi ziyaret ettim bile

      Sil