19 Ocak 2020 Pazar

SÜVETER ZAMANI 2 😁





                               Daha önceleri  ördüğüm her parçaya bir bahane bulan eşim güneşim süveterini çok beğenince bir tane daha istedi, ben de ördüm. Fakat her gün ne zaman biteceğini sorması bende öyle bir stres yarattı ki, defalarca yanlış örüp söktüm. Anlayacağınız bu sefer örerken; “ ay bitse de kurtulsam “ modunda ördüm 😂😂😂😂. Örgünün iki yanından üçer iplik sarkar, onlar birbirlerine sarmaşık gibi dolanır, aşkım güneşim ha bire ; “ yarın giyer miyim “ diye sorar 😂😂😂. Ama pişman değilim, yine örerim, hatta şimdi de kendime örmeye başlıyorum 😁. Dikişle pek aramız yok, emeklilik kilolarını verene kadar yeni bir şey dikmemeye kararlıyım 😁😂😂. Bu aralar, Patchwork‘ e kafayı takmış bulunmaktayım. Kendi kendime , yodam YouTube eşliğinde öğrenmeye başladım. Hadi hayırlısı 😂😂😁


















Hadi sağlıkla kalın 😘


10 yorum:

BirTatlıHuzur dedi ki...

Hepsi de çok güzel, eline sağlık hemşerim.

Ebemkuşağı dedi ki...

Ne güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık:)

Yurdagül Çelik dedi ki...

Çok güzel olmuş ya :) Güle güle giysin :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hepiniz çok sağolun 😍. Yorumlarınızı ayrı ayrı cevaplayamıyorum ve de bloglarınıza yorum bırakamıyorum, nedenini çözemedim. Mini i pedle bu kadar, idare edin. Laptopun şarjını bulunca düzelecek durum 😂😂😂

oytunla hayat dedi ki...

Ellerine sağlık kuşum benim.
Kırkyamam bence şahane oluyor ♥

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağol Şebom, öğreniyorum yavaştan. Atölyemi de düzene soktum sayılır. Taşınmanın artçılarını ancak atlatıyorum 😂😘❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bu arada bloguna yorum bırakmaya çalıştım yine ama olmadı. Almanya’dan okuyan popülasyonun varsa, bilki bir tanesi benim 😁

Handan dedi ki...

Bayıldım kırkyamaya :)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Cok guzel olmus suveter Sevdam:)
Abim isi biliyor:)
Patcworks ortunude kiskacagim haberin olsun:)
Daha kiskanmadim, az bekle, yavas yavas:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Mevlüdem ve Handanım ❤️