30 Eylül 2020 Çarşamba

KİTAP MİMİ

                           Sade ve tatlı çocuğum Deep  geçenlerde bizleri bir mime davet etmişti. Ben de yapayım dedim bu mimi ancak kitaplarımın neredeyse tamamı İstanbul'da. Burada sadece gidip gelirken getirdiğim az sayıda kitabım, bir de canım Handancığım'ın Almanya gezisi sırasında sevgili Ayşe aracılığıyla bana hediye ettiği bir çanta dolusu kitap var. Bu yüzden bazı kitap fotolarını netten alıntıladım.       

                                              1. Kitaplığımdaki En Eski Kitap                                                               
                       

Hatırladığım kadarıyla 1954 basımıydı bu kitap. Kardeşim vermişti

 2. Kitaplığımdaki En Yeni Kitap                                                                                      


                          Sevgili eşim güneşim pandemiden önce iş için gittiği İstanbul'dan getirmişti bu kitapları. İkisi de nefisti.

3. Bana Hediye Gelen Bir Kitap                                                                                    


                                           Handancığım'ın hediyelerinden biriydi ve enfes bir kitaptı. Mutlaka okuyun derim.

4. Hediye Verdiğim Bir Kitap                                                                                        

                          Bu yakınlarda kimseye kitap hediye etmedim ne yazık ki.           

5. En Sevdiğim Çocuk Kitabı                                                                                        


                                      Bayılırım bu kitaba. Okuduğumda çok etkilenmiştim, yaşımın bir önemi olmadan, istersem pek çok şeyi başarabileceğime inanmıştım. Pandemi başladığından beri de, Jules Verne'nin çok acayip bir adam olduğuna iyice kanaat getirdim. Adam ne yazsa gerçekleşiyor yahu !!! Pandemi nedeniyle resmen İki Yıl Okul Tatili roman  olmaktan çıktı, gerçek hayat hikayesi oldu 

   6. Kapağını Çok Sevdiğim Bir Kitap                                                                                  


                                      Kinsella'nın kitapları çok eğlenceli, tam vakit geçirmelik, kumsalda okunmalık.

7. Sevdiğim Renkte Kapağı Olan Bir Kitap                                                               


                                    En sevdiğim renk sarı, ancak sarı kapaklı bir kitap yok şu an elimde. Bu kitabın yazıları sarı, kahramanının da hayatının bazı anları sarı bence. Seviyorum bu adamı, kitap da gayet güzeldi😂

8. Tekrar Tekrar Okuduğum Bir Kitap                                                                          


                                           Ne yazık ki bu kitabım da İstanbul'da kalmış. Oysa uyumadan önce mutlaka biraz okurdum. Çocukluğumuzu öyle güzel anlatır ki. Zaten bol ödüllü Bir kitap. Mutlaka okunmalı.

9. Sonradan Beğenmediğim Bir Kitap                                                                    

Böyle bir kitap aklıma gelmedi.               

10. Keşke Okumasaydım Dediğim Bir Kitap                                                              


                                     Ay bu kitapla ilgili bir yayınım vardı ama saatlerdir arıyorum, bulamadım. Blogumun etiketleri karman çorman olmuş. Her neyse, bu kitap benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Belki de yazarın ilk iki kitabını çok çok beğendiğimden dolayı Oz'u hiiç beğenmedim. Fazlaca zorlama buldum. Zaten kendisi de, bu kitabı çok sevdiği bir Türk yayıncı arkadaşının ısrarlarıyla yazdığını anlatıyor ön sözde. 

Kalın sağlıkla.








               

                                                     

                                      






                                                                      

23 yorum:

Yurdagül Çelik dedi ki...

Olasılıksız kitabını ben de pek beğenmedim ama bir hayli satmıştı.Yaşam öyle hızlı geçiyor ki maalesef bu mimdeki çoğu sorunun cevabını bulmakta zorlanırım diye hiç bulaşmadım :)) Emeklerine sağlık :))

uzmanamator dedi ki...

ayyyy keşke okumasaydım dediğimiz kitaplar kesinlikle aynı olabilir haaa :D

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aksine ben de Olasılıksız’ı çok beğenmiştim. Olasılıksızlığın olasılıklılığı çok etkileyiciydi. Ciddi derecede fizik çalışmış olmalı yazar diye extra saygı duymuştum 😂😂😂. Hepimiz farklı algılıyoruz işte 😍. Ayrıca haklısın bayağı uzun sürdü bu mimi hazırlamak 😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ehehehehe, kan çekiyor hemşerim 😁😍

bücürükveben dedi ki...

İki Sene Okul Tatili'ni ben de çok sevmiştim, keşke tüm kitaplarımı saklasaydım dedim bu mimi okurken, maalesef sahip çıkamadım, hatta Tom Miks, Teksas, Tenten ve Tina'lar..çok pişmanım...:( çok güzel kitaplar, zevklerimiz benziyor da Sevdacığım. Sevgiler, Çapi'yi burnundan öptüm. :)

deeptone dedi ki...

öbürünü bilmiyom, olasılıksız güzeldi, mat kısımları dışında hihi :) ayfer tunç en sevdiğim yerli yazar. bu kitabı evet yaaa eskileri ne güzel annatıyooo :) kinsella eveey, yirmiler kızı tatlı mııı okuyabiliriim :) oya baydar müthişli yazarlardaaan, iki sene okul tatili gibi kitaplar olsun heeep, mulen rujjjj ooo gidersiniz oraya yaaa artıkın çok uzak sayılmaaz. çok keyifli yapmışıııın ne güzeeeel be yaaaa :) (eyvah eyvah filmindeen, çok komikli filiim :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet ya Müjdem, bir şekilde sahip çıkamıyoruz, en azından genç yaşlarımızda. Benim de vardı öyle çok çizgi romanlarım falan, taşına taşına dağıldı gitti çoğu. Şimdi de yüzlerce kitabım depoda Allah’a emanet. Aman sağlık olsun da, gözlerimiz gördün de okumaya devam edebilelim. Çapi de, ben de Bücürük’le seni öpüyoruz

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Eyvah Eyvah ve bilımum Ata Demirer filimler süper evet. Ben Paris’i hiç merak etmiyorum yahu ama müzikal izlemek isterdim. Şu hastalık bitsin de bir opera, bir bale, bir de müzikal hayalim var, Frankfurt’ta çok oluyor 😘😘

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Şu pandemi biter bitmez, ben de bir çocuk tiyatrosu ya da büyük bir sirkin içine dalmak istiyorum.

Handan dedi ki...

Oz gerçekten de saçma sapan bir kitaptı. Bizim için yazmış şağolsun :/

Erguvan Kapısı daha kapakla vurmuştu beni, okuyunca çok sevmiştim, senin de sevdiğine sevindim. E biliyordum seveceğini gerçi :D

İki sene okul tatiliii. Ne güzel kitaptı negzel.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet, özledik sosyalleşmeyi, beraber gülüp eğlenmeyi 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Canımsın kız, Nejat İşler’in kitabı da senin hediyelerinden biriydi. Erguvan Kapısı, hala tadı damağımda, kaç arkadaşıma tavsiye ettim artık hatırlamıyorum. Jules Verne bir efsane bence, niyet ettim, tüm kitaplarını baştan okuyacağım 😁😘😘😘

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

💟

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Ne güzel seçimler olmuş...Bu mim için kitaplığımı boşaltmam lazım benim :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yapması biraz uzun sürüyor ama çok zevkli. Yaparsanız sizinkini de merakla okuruz 😍

Mert dedi ki...

Ne güzel bir mim :)

neyse iyi geceler dedi ki...

iki yıl okul tatili benim de çok sevdiğim bir kitap aklımda yeni yetmeliğim :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sen de yapsana Mertciğim, bir yazarın kütüphanesini görmek güzel olur 😃

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Değil mi, kötü bir şaka gibi ama şimdiki çocukların hayali gerçek oldu Hoş geldiniz, mutluluk verdiniz bu arada 😃

Meczup Yazar dedi ki...

Açıkçası okuduğum en güzel mimlerden birisi olmuş. Emeğinize sağlık. Yazdığın kitaplardan hiç birisinide okumadım ne yazık ki. Hem yeni kitaplar öğrenmiş oldum (:
Saygılarımla. Vesselam...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoş geldiniz, sefa getirdiniz. Çok teşekkür ederim, özellikle Erguvan Kapısı’ nı şiddetle tavsiye ederim.

Meczup Yazar dedi ki...

Hoş gördüm. Rica ederim. Listeme aldım. En kısa zamanda okumaya çalışacağım. Teşekkürler.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😃👍🏻