18 Temmuz 2019 Perşembe

VALLAHİ BAŞARDIM 😁😁😁 DENEME BİR Kİİİİ




                                                                                                  
Yeni sürüm IOS nedeniyle foto yükleyemediğim Blogger uygulamasının arka kapısından dolanıp başka bir uygulama üzerinden foto yüklemeyi başardım sayın okuyucu. Allahım; internet icad olunmadan önce biz nasıl yaşıyormuşuz ki 😂😂😂. Bugünlük bunlarla idare edin, kısıtlı internetim var, şehir dışındayım. Eve dönünce bıktırırım sizi fotoğraftan 😁😁😁. Her iki parça da eski tişörtlerden ve artık kumaşlardan diktiğim Kızıl Haç çalışmalarım. Gudikler güle oynaya giysinler ❤️










19 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Aaaa ikisi de çok şirin, çok tatlı. Eline koluna sağlık.:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol Müjdeciğim ❤️

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz 😀

Handan dedi ki...

Ay helecanlandım birden senden ses gelince. Hoşgeldin :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık

uzmanamator dedi ki...

çok tatlı olmuşlar elinize sağlık :)

Konumuz Kitap dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoşbuldum mühendisim, enerjikim 😍. Vallahi kendi dönüşümden ben bile heyecanlandım 😂😂😂

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkürler, hoş geldiniz 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağolun, hoş geldiniz, hemen geliyorum iadei ziyarete 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkürler, hoş geldiniz , size de geliyorum hemen 😍

uzmanamator dedi ki...

Hep gelin 🤗

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍

BenBirHexe dedi ki...

Çooook güzel olmuşlar,ellerinize sağlık :)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağolun Nil hanımcığım 😍

deeptone dedi ki...

kızılhaç dikişçi doktor hemşiresiiii :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Blogunuzu ve sizin içtenliğiniz çok sevdim . Lütfen devam edin.