24 Temmuz 2019 Çarşamba

ESKİ GÖZLÜK KAPLARINIZI ATMAYIN





                              Vallahi kusura bakmayın, karıştıra karıştıra iyice bozdum ben bu aleti. Fotoları ayrı, yazıları ayrı yayınlayabiliyorum çünkü tek sayfaya sığmıyorlar şu anda, artık ne yaptıysam alete 😳😂😂😂. Fekaaatt; yılmadan yayın yapmaya devam edeceğim. Yılarsam bir sene yazamıyorum çünkü 😁. Yorumlarınızı yayınlayabiliyor ancak geri yorum yapamıyorum. Bloglarınıza gelip okuyor ancak yorum yazamıyorum. Bir süre daha idare edin beni. Bugünlerde telaşım çok; yüz milyonuncu kez taşınmaktayım 😂😂😂. Bu telaşe içinde diz üstü bilgisayarı açıp kapamaya, ipadin ayarıyla falan uğraşmaya hevesim yok. Ev yeniden paketlenecek, halbuki daha açmadığım kolilerim var hala kilerde. Birçok eşyamın varlığını bile unutmuşum çünkü kutu kutu pense oynuyorlar alt katta. Valla nedenini sormayın çünkü siz sorarsanız ben cevap vermek zorunda kalırım, o zaman da eşim güneşime şarlamam gerekir 😂😂😂. Zatı şahanelerine bir türlü dolap aldıramadığımdan dolayı eşyalar kolilerde duruyor diyeyim, dahasını sormayın 😂😂😂. 
                              Gelelim gözlük kaplarına, ne yazık ki sadece bu ikisinin fotosunu çekmişim, halbuki çok daha güzellerini de yaptım sonradan. Bunlar ilk denemelerim. Kapların üzerlerindeki logo,desen vs.’ yi dekupaj pastasıyla kaplıyorum önce. Ardından boyayıp peçete dekupaj yapıyorum. Hediye ettiğim herkes çok mutlu oluyor, sizlere de fikir olsun, eminin sizler de harika ürünler çıkarırsınız ortaya. 
                               Kalın sağlıkla. 

8 yorum:

Handan dedi ki...

Kolay gelsin. Bak adamcağız sayesinde paket yapmaktan kurtulmuşsun, şarlamaya gerek yok 😂

Babaannemintakvimciği dedi ki...

kolay gelsin kıyamam bu telaş içinde bu kadarcık zaman ayırmanız bile mucize bence ben yapamazdım herhalde süpersiniz...resimlerini çok merak ettim gözlük kılıflarınızın...sevgilerimle....

Calimero dedi ki...

O kutu kutu pense durumunu ben de yaşadım. Bir gün... neyse güzel bir yazı konusunu buraya harcamayayım. Geldiğine sevindim...

Calimero dedi ki...

koliler, ayarı bozulmuş elektronikler... Hahaha, çok tanıdık geldi ya neyse :)))

Ebemkuşağı dedi ki...

Kolay gelsin:)

bücürükveben dedi ki...

Taşınma mı? Ayy..ne zordur, kolay gelsin canım, ayarları yaparsın üzülme hele bir taşın rahat rahat. Gözlük kutuları için eline sağlık:)

uzmanamator dedi ki...

Huzurla yerleş inşallah takma kafana hallolur inşallah ben bi de şu kapların fotosunu buliym

Kalem Kuklası dedi ki...

Ablacım seni çok özledim ben yaa. Bir ara baktım bloguna yoktun. Neredesin diye çok merak ettim. İyi olmana çok sevindim. Hep iyi ol İnşallah :) Çok öpüyorum seni...