5 Aralık 2017 Salı

ÇİÇEKLER VE KADINLAR PAZEN - DİVİTİN ETKİNLİĞİMİZE AYSEL'CE ÖRGÜLER'İN FISILDADIKLARI

                        http://ayselmelike.blogspot.de/      adresinde yayın yapan Aysel'ciğim yine nefis bir parça hazırlamış. Üstelik bir de güzel oyayla süslemiş elbisesini. Aysel de sonradan dikişe merak saran bir hanım olmasına rağmen çok güzel, hatasız, çok şık parçalar üretiyor. Blogunu mutlaka ziyaret edin. Asıl uzmanlık alanı örgüdür ve enfes şeyler yapar. Örgüyle ilgili tüm sorularınıza da üşenmeden yanıt verir, benden söylemesi.   
                        Diktiği elbisenin kalıp ve dikiş bilgilerine blogundan ulaşabilirsiniz,



Ben kendisine narinim diye hitap ediyorum. Çünkü inanılmaz kibar ve narindir ancak bir o kadar da sağlam ve güçlüdür.



Narinim bu güzel kumaşa bir kaftan edası katmış, zaten kendisine de hep söylediğim gibi, Aysel dikişe zerafet katan bir hanımdır. Bu elbisede de öyle olmuş..






Narinim ellerinin ağrısına aldırmadan nefis bir oya ile elbisesini taçlandırmış.






                   Ellerin dert görmesin narinim, bu elbiseyi kesinlikle giymek isterdim. Elbise konusunda zevkimiz bir seninle, hep söylüyorum sana...

              Efendim kalın sağlıkla. Projeleri üzerinde çalışan bir kaç arkadaşımız daha var, artık geldikçe yayına devam edeceğim. Hep söylüyorum, telaşa gerek yok, ben bekliyorum...
            

23 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Dün akşam Aysel'in bloğunda gördüm ben de, çok güzel olmuş, tekrar ellerine sağlık olsun. Dikenin de, bloğunda paylaşanın da. :)))veeeeee unutmadan günaydınnnnnnnnnn:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Günaydııınn 😍😍😍

Kalem Kuklası dedi ki...

Çok güzel olmuş. Güzel günlerde giyer İnşallah :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Amin inşallah kuklamu 😍

Ebemkuşağı dedi ki...

Çok güzel olmuş. Yapanın da yayınlayan ında da emellerine sağlık:)

Ayselce örgüler dedi ki...

Teşekkür ederim teşekkür ederim Sevdam, kraliçem benim, ne güzel yorumlarla elbisemi tanıtmışın en az senin kadar üretebildiysem ne mutlu bana ama bütün bunlara sebep olan sensin kültürüne sahip çıkman bizlere sevdirmen inan uğraşlarımızın başında geliyor.
Valla anacığın iyi ki seni doğurmuş sen gibi hanım dostlar başına varlığın hiç eksilmesin güzellik.
Müjde'cim güzel yüreklim sanada çokkk teşekkür ediyorum sizler benim canlarımsınız.

Ayselce örgüler dedi ki...

Teşekkür ederim Kalem Kuklası,çok naziksiniz, inşallah:)

Ayselce örgüler dedi ki...

Teşekkürler Ebemkuşağı beğenmenize sevindim:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağol narinim, hissiyat karşılıklı, emeğine yüreğine sağlık 😍

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Ben ancak bakip, hmmmmmm guzel olmus diyecegim. Aslinda yine pinterestte gordugum bir ceket var aklimda ama cok kararsizim hala:))
Narin yine konusturmus zerafetini. Masallah...

deeptone dedi ki...

ayyyyy heey eski etkinlik bazen pazen :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet ya, maşallah ❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bana göre her zaman pazen hihihihihi😘

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Yaaaa...
Bu ne şimdi,Türkan'nı ancak hazmettim.
Şimdi bir de Aysel' Mi çıktı...

Tuuuu Tuuu Maşallah Ellerine Nariniymiş...
Peeee ...KIskandım....Kırmızı çiçekleri..
Ben de bir tane daha diki-diki verecem hem de,Kırmızı işte...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Dik valla pamuğum 😍

Terzi Begum dedi ki...

Aysel Hanımın blogunda da okumuştum, çok güzel!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Ayselce örgüler dedi ki...

Canısı, nacizane elimden geldiğince üretmeye çalışıyorum, ama sizden duyduğum güzel sözler herşeyin üstünde.... öpüyorum Melinedim ve ceketini merak e di yo rummm:)

Ayselce örgüler dedi ki...

Yaşasın etkinlikler Deeppp:)

Ayselce örgüler dedi ki...

Gördümmm dikmişin hemde etek kısmındaki asimetrik kombinasyonlara bayıldımm, şahanesin sen Merihcim.

Ayselce örgüler dedi ki...

Tekrar teşekkürler Begüm'cüğüm.