Translate

29 Kasım 2017 Çarşamba

TÜRKAN HANIM PAZENİN TEYZE KIZI BASMAYLA GELMİŞ , HOŞ GELMİŞ

                       Türkan'a özgü/ Özgün Tasarım blogunun yazarı Türkan hanım, bu yıl basmayla katılayım, misafir bölümünde baş köşeye oturayım, baklavamı yiyeyim dedi. Kendisinin başımızın üzerinde yeri var, tanımayanlar lütfen blogunu şöyle bir gezsinler. Eşiyle birlikte ne güzellikler ortaya çıkarıyorlar bir görsünler. Türkan hanım yeğenine çiçek bahçesinden bir demet kesip giydirmiş, buyrun seyredin,



ellerine sağlık Türkan hanımcığım, buyur baklavan çayın burada :))

29 yorum:

fatmauzmez.blog dedi ki...

çok şirin olmuş,Türkan Hanım'ın ellerine ve emeğine sağlık.....

Gökçe dedi ki...

Çok şeker olmuş, Türkan Hanım ne yapsa harika oluyor zaten, ellerine sağlık :)
Manken de apayrı bi şeker :))

Nil dedi ki...

Ayy imrendim. Ellerinize sağlık Türkan hn.

Türkan dedi ki...

Teşekkür ederim Fatma hanım...

Türkan dedi ki...

Teşekkürler Gökçecim, hemde ne şeker:)))

Türkan dedi ki...

Teşekkürler Nil hanım, hemen sizde dikin derim. Örgü kumaş konbini elbiseler şirin olduğu kadar yapımı da kolay oluyor.

Türkan dedi ki...

Oohh baş köşede ağırlanmakta ayrı zevkliymiş; baklava da pek güzelmiş, çayında:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Afiyet olsun, iki dilim daha almazsan vallahi darılırım, bak Allah’ın adını verdim kız Türkan, al 😂

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Türkan ah bu Türkan yok mu bu Türkan...
İnanma Sevdam inanma o hep hazır alıp bize yutturuyor.
Gerçi ben senden de süpheleniyorum da neyse yüzüne söyleyemiyorum.
Mevlüde ile biz sonra sizi çekiştiririz dikişiniz konusunda...

Öpüldünüz efsane dikiş severler.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Valla cevabı Türkan’a bırakıyorum ben 😂😂😂

BirTatlıHuzur dedi ki...

Basmamız,pazenimz var; kıymetini bilmyoruz. Türkan Hanımın ellerine sağlık. Size de milli kumaşlarımızı ŷeniden hstırlattığınız için teşekkürler.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Otuz yıldır yazın Basma, kışın Pazen dikiyorum, Sümerbank çocuğuyum ben😍 Ne mutlu bana ki, insanlar yeniden keşfediyor bu kumaşları. Çok sağolun, var olun. Dikiş başlığı altında ararsanız basmalarımı da görebilirsiniz, pazeni basmayı sadece şalvar dikmekte değil her türlü şık elbisede de kullanabileceğimizi göstermeye çalışıyorum. Pek çok resmi davette giydim ben bu elbiseleri. Tekrar sağolun ❤️

BirTatlıHuzur dedi ki...

Sizi tekrar tebrik ediyorum. Resmi davette pazen giyinmek her yiğidin harcı değil. Gerçekten cesaretinizi sevdim.

Türkan dedi ki...

Haahaa..Böyle bir şey var diimi bizlerde, ısrar edilir illaki ye diye..
Yiyeyim bari ayıp olmasın:))) nasıl olsa başımda doktor var;)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ahahahahahaha, aynen, ölmüşsündür yemekten, hani artık eziyet olmuştur, mutlaka ısrar edilir bir dilim daha ye diye, yersin ama bir daha yemeye töbe ede ede yersin 😂😂😂. Ama ısrar etmemek de ayıptır bir yandan, alem bir milletiz 😁

Türkan dedi ki...

Kimmiş o Türkannn:)))
Evettt Öyle yapıyorum Merih abla:)) Hatta senin etkinlik içinde çanta aldım, yakında görürsün:)))
Bak bak neler konuşuluyor bakayım arkamdan:))
Alemsin vallahi..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ahahahahahahaaa,valla iyi fikir Türkan hanımcığım,ben de bugün çanta için kalıp malıp çıkardım, ne uğraşıyoruz yahu gidip alalım çarşıdan ahahahahaha 😍

bücürükveben dedi ki...

Çok güzel olmuş. Maşallah yeğen de çok sevimli. :)
Sevgilerimi bıraktım.

Handan dedi ki...

Oy çok şeker :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Türkannnnnımmmmmmm
Ellerin dert görmesin,seni çooooook seviyorum.

Türkan dedi ki...

Bende senii sevgilimmm

Türkan dedi ki...

Haklısınız, genelleme yapınca değer bilen az maalesef. Bu türlü etkileşimler sayesinde değeri artacak diye düşünüyorum.
Beğeniniz için teşekkür ederim.

Ayselce örgüler dedi ki...

Türkanım döktürmüş yine maharetini her daim olduğu gibi giyen prensese ne demeli tam yemelik maskara.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😍

Türkan dedi ki...

🙏🙏💕

Türkan dedi ki...

😘😘😘