5 Aralık 2016 Pazartesi

BİR'DİK ÜÇ OLDUK

                              Buraya gelmeden önceki koşuşturmacanın arasında yayın yapmayı unutmuşum.İnsan bazen zihninde planlar,konuşur,yapar ya;sonra da o işi gerçekten yaptığını anlattığını sanır,işte onu yaşamışım.Blog yazılarımı gözden geçirirken fark ettim,Handan-BİR beni ziyaret etmişti Çapi'yi almaya geldiğimde,yazmamışım ya ben onu!!! Handan'ın yaptığı yayına yorum yapınca,kendim de yayın yaptığım hissine kapılmışım demek ki.Benim dalgınlıklarım meşhurdur zaten.Uzun bir süre internetim de olmayınca araya kaynamış gitmiş.
                              Enerji topu Handancığım beni defalarca davet etmişti ama ben o koşuşturmaca arasında bir türlü gidememiştim ona.Almanya'ya geldikten uzun bir süre sonra nihayet Çapi'yi alma vakti gelince,Türkiye'ye geldiğimde görüşelim demiştim.Sağolsun hiç üşenmedi kalktı geldi.Gelmeden önce de sormuştu bana,ne getireyim,diye.Kıymalı kol böreği en sevdiğim şeylerden,bir tek onu istedim.Elleri kolları dolu dolu kalktı geldi.
                               Handan bildiğimiz Handan; kocaman gülen, dosdoğru, koca kalpli, enerji dolu, capcanlı bir insan.O BİR'di, bize gelince ben ve Çapi eklendik, üç olduk.Çapi'nin Handan'a ilgisi görülmeye değerdi.Bol bol konuştuk, çok bol güldük, dertleştik.Sanki yıllardır arkadaşmışız da, buluşup kaldığımız yerden devam eder gibiydik.
                                Biraz geç oldu ama Handanım;hoş geldin, sefa getirdin, mutluluk getirdin, enerji getirdin.Yüreğine sağlık....












25 yorum:

Yurdagül Çelik dedi ki...

Handan,gerçekten enerji veriyor insana :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Tastamam öyle 😀

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Tastamam öyle 😀

Handan dedi ki...

Hahaha, enerji topu şarj oluyor şu an, totomu kaldırabilirsem mutfağa gireceğim.

Yalnız o akşam fasülyeyi pişirdiydim ya, harikaydı. Bak ben de fasülyeleri anlatmamışım :D

Çapi'yi pek ciddi sevmişim yalnız, sevme işine önem verdiğim ortada:)

Tatlı hatun, öptüm seni kocaman.

oytunla hayat dedi ki...

Kahkahalarınızı yerim sizin :)))
Bir insan samimi ve doğalsa isterse milyonlarca km uzakta olsun alıyorsun onun duygusunu kalbinle...
İşte benim güzel sevdiceklerim dedim resimlerinize bakınca ♥

Mutlu haftalar ♥

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ben cevap yazana kadar sen kesin şarj olmuş ve mutfağı halledip dotoğraf çekmeye çıkmışsındır.Maşallah sana.Bak o fasülyelerin kaynağı Balıkesir ha.Kısmet olur gidersek,Şebogiller'e,bol bol alır yaparız.Ben de çok öptüm.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Oy canım benim,bir gün hep beraber fasülye ayıklayacağız kahkahalar eşliğinde 😍😍😀😀

dr.coffee dedi ki...

ben de almanca öğrenip okul bitince gelsem mi acaba diye düşünüyorum bu aralar ama zor iş. sana kolay gelsin üstatcım :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İhtisas düşünüyorsan iyice araştırıp,ayarlayıp öyle gel çömezim.Almanca'da B1 seviyesinde olmadan ihtisasa başlayamazsın.Ancak seviyen ne olrsa olsun burada tekrar sınav yapıyorlar onu da bil.Bir de buradaki yaşam şartları bizim alıştığımız gibi değil,hazırlıklı olmak lazım.Mesela evini kendin temizleyeceksin,haftada bir apartman sileceksin,pazar günleri her yer kapalı,vs vs.Burada yaşamaya adapte olup olamayacağını iyice tartman lazım 😁

EQ dedi ki...

Böyle cok sevdigim arkadaslarimi ayni karede görmek de benim yüzümde kocaman bir siritma, bir mutluluk yaratiyor:)


Bak ne dicem: "Aaaayyy hev e diriim!!!" ....ri....rim........rim...(eko efekti)

Bir gün!...evet evet, bir gün... Sen , ben, Handan, Mevlüde ve Sebo'cugumla böyle bir karenin icinde bulusacagiz! Birlikte kahkahlar atip, ertesi gün cenemiz tutulmus olacak gülmekten (beeeeyle kalacaz seytan carpmis gibi) :D
Inaniyorum ben, lütfen siz de inanin :))

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

Sefanız-gülüşünüz bol olsun.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aa,ayol buna en çok ben inanırım ki.İlk olarak taa Belçikalara gidip Mevlüdem'i görmüş bir kadınım neticede.Bu yaz tam Şebom'u da görecektim ama şartlar böyle oldu.Oldu da ne oldu peki,geldim seni gördüm.Burada bir parantez açayım yalnız,ben ki Türkiye'den kalkıp iki kez Mevlüdem'i görmeye gelmiş kadınım,üç aydır Almanya'da görüşmek mümkün olmadı iyi mi!!!!Türkiye'deyken göremediğim Handancığımı da,Almanya'dan Türkiye'ye gidince görmek nasip oldu.Da Vinci'nin şifresi gibi oldu yahu.Olacak bence 😍

EQ dedi ki...

Evet evet, tee Türkiye'den, Mevlüdeyi görmeye gittin, teee Almanya'dan Handan'i görmeye gittin de, Almanya'ya yerlesmisken, 1,5 saatlik dibinde oturan Ayse'yi ziyaret edemedin hala. Bak not düsüyorum bunu da buraya, kayitlara gecsin lütfen:)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ama Ayşem,ben senin ne zamanlar çalıştığını bilmiyorum ki.Uygun olduğun zamanı söyle,koşar gelirim 😀

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Amin 😀

Virginia Kuşu dedi ki...

Ay harikasınız ya! Çapi'nin burnundan, senin yanacığından öpüyorum goccaman ❤

burcu dedi ki...

Fotoğraflardan taşıyor kahkahalar, daim olsun...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hehehe,sağol Emine hatun

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ay amin,inşallah,çok teşekkürler

Ayselce örgüler dedi ki...

Canım benim farkettim ki birçok yayınını kaçırmışım ne olur kusuruma bakma inan sebeplerim var seviyorum seni gülen yüzün hiçç solmasın .

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Her zaman her yayını takip edemiyoruz narinim,kalplerimiz bir,ben de bir sürü yayın kaçırdım son günlerde,normal.Koşuşturmaca içindeyiz hepimiz.Hiç dert edilecek bir şey yok,senin de gülen yüzün solmasın 😍

Nuray dedi ki...

Yaaa ben buna kıskançlıktan yorum yazmamış mıyım,yazdım sanıyordum oysa :) :) hahaha yaşasın kötülük

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ahahahahahahaha,senin kötülüğün bile şiir gibi Nurayım

siyah kuğu dedi ki...

Yerim siziiiiiii😍😍😍😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😜😜😍