Translate

13 Ağustos 2016 Cumartesi

MİMLENMİŞTİM,UNUTTUM YA 😳😳😳

                    Tatlı,çılgın Calimero beni mimlemişti ,unuttum ya ben!!!Üstelik de hemen yarın yaparım demiştim.Vallahi bak sıcaktan,bugün hava serin ya,aklım başıma geldi.Yok kız,yalan,Handan mimlenmiş,onu görünce hatırladım.
                     Ay,tek tek soruları yazdırmayın bana,zaten yakını görmüyorum mini pedde zor yazıyorum,bir de bu merette pencere açılmıyor,git bak,yeniden istediğin sayfayı aç,çok zor olıyor.Topluca yazayım hepsini.
                     Blogger deyince aklıma;hep hayalini kurduğumuz,saygı ve sevgi dolu insanların bulunduğu ayrı bir alem geliyor.Blog aleminde neredeyse herkes saygılı,seviyeli,bilgili;paylaşmayı,öğrenmeyi ve öğretmeyi seviyor.Tek tük kendini bilmez çıkıyor ama hemen silinip gidiyor.Hiç tanımadan tanıyıp sevdiğiniz dostlarınız oluyor.Bazılarıyla tanışma şansınız oluyor ve aynen blogdaki gibi çıkıyorlar.Her yaştan yazıp çizen var ve neredeyse hepsinin yazıları okunmaya değer.
                      Sevdiğim blogerları yazmayacağım çünkü sevmediklerim de sevilmeye değerler ama ben sevmesini bilememişim demek ki.Zaten sevdiklerim de kendilerini bilirler.
                      Eskiden sorsanız başka ülkede yaşamak istemem derdim ama şimdi bu ülkede yaşamak zor geliyor.İnsanlar o kadar saygısız ve bencil oldular ki,her sokağa çıktığımda;imdaaatt,yeterrr diye bağırmak istiyorum.Özellikle kadın olarak bu ülkede yaşamak çok zor.Bir de sıcak be kardeşim!!!Yakında hayalini kurduğum ülkede yaşayacağım inşallah.
                        Galiba bu mimi yapmayan kalmadı,yapmayanlar da daha bloglarına dönmedi,o yüzden yapmayanlar yapsın ,tek tek isim söyletmeyin bak.Kontrol edip kanaat notu vereceğim ona göre 😜😜

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şimdi serinledi,bakalım ne bahane bulacağım 😜😜

      Sil
  2. :):):)

    kardeşlerime başarılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol yavrucuğum,hepimize,hepinize inşallah 😍

      Sil
  3. Haklısın,mim de MİM olmuş valla kıssadan hisse.

    Benim MİM mi-ben Sobeleme dedim neyse o işte,
    Okuyabilseydin, görmemiş bir elbise dikmiş,hep onu nasıl giymişi görürdün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkini kaçırmışım demek ki,hemen okuyayım,bakalım ne yazmışsın 😍

      Sil
  4. Çılgın haa? Ben haa? Haahahahaa! Evvvet! o çılgın benim efenim... Kendinden, kendince güzel bir mim olmuş. Bir ara da biz bir kaç soru hazırlayıp mim yapalım yaaa! Sevgilerrr! (Sen bana bakma, sıcaklardan eriyen beynim birden serinleyince kantarın topuzu ayar tutmuyor, yakında geçer :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kantarın topuzunu kaçırmak iyidir be Calimero,biz ne zaman normal olduk ki,şimdi olalım😜

      Sil