Translate

2 Nisan 2016 Cumartesi

MEHTAP,SARI GÜLLER VE SENİN EN GÜZEL AKSİN !!!!

               Şiirin orjinali iri güller der ama sarı güller benim en sevdiğim..Evdeki eski metal kutuyu yine kara tahta boyasıyla boyadıktan sonra,yanlarına rölyef pasta ile gül desenleri yaptım.Henüz nasıl süsleyeceğime karar vermemiştim,gözüme bir tatlının paketini bağlamakta kullanılmış ve atmaya kıyamadığım sarı kurdela ilişti.Sonrası da şöyle geldi,




Kurdeladan güller yaptım.Nasıl yapıldığını yine youtube hocadan öğrendim.Sarı kurdela ince olduğu için güller küçük,bir tane de büyük yapmak istedim.Onu da yine bir paketten çıkmış geniş beyaz kurdelayla yapıp hafif sarı boya değdirerek tamamladım.







Beğeninize sunarıımm.Kalın sağlıcakla....









28 yorum:

  1. Şimdi ben bu kutuyu yapacak olsaydım beyaza boyadığımda işim biterdi, tamam derdim :D Yaratıcılık böyle bişe azizim :)

    YanıtlaSil
  2. Of, of, of çok beğendim Sevda'cığım, eline koluna sağlık. Bu güzel şiiri şarkı olarak da çok severim, rahmetli annem mutfakta bulaşık yıkarken hep söylerdi.:( Körfezdeki dalgın suya bir bak.....ah, ah....sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  3. Malum sebeple hepinize birden yazıyorum yine,yanıtla butonu bir çalışıyor bir çalışmıyor.Hepinize ço teşekkür ederim,güzel bakan gözleriniz dert görmesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtla düğmesi bende de sıksık öyle oluyor, çalışmıyor. Takma:)))

      Sil
  4. Velhasıl o rü'yâ duruyor yerli yerinde!....

    YanıtlaSil
  5. Becerikli arkadaşımmm,güzel doktorum,yine döktürmüşsün ,ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. Şiirdir bizleri yaşatan,teşekkür ederim Nurayım

    YanıtlaSil
  7. Handan'a katiliyorum valla, bende beyaza boyar, o gulleri oylece birakir, karsisina gecer birde ayyy cok guzel oldu derdim:)) Ama sen bildigin dozasimi yapmissin. Ellerine, fikrine saglik Sevdam. Sahane olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe,seç beğen al ,hangisinden istiyorsun.Ama daha bitmedi gerisi geliyor...

      Sil
  8. Cok guzeel, ellerine saglik,sari guller heryere yakisiyor:)

    YanıtlaSil
  9. Yap bakalım havanı , çeşit çeşit döktür :) bende gördükçe bitiyor bayılıyorum ,harikaaaa hemde çokkk ellerine sağlık tatlıcığım.

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Yaaa ben bu kutularina bayiliyorum, biri ötekinden güzel. Buna da dönüp dönüp birdaha baktim. Gercekten cok hos olmus Sevda'cim, ellerine saglik. Evet , yaraticilik böyle birsey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe,danke schon (nasıl yazılıyor bilmiyorum)

      Sil
  12. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Sevda hanım çok yartıcısınız ellerinize sağlık.Özellikle güller ne kadarda yakışmış,sakla zamanı gelir zamanı cuk oturmuş,içindeki inci tohumcuk çok hoş hava vermiş.beyaz kutuya başka asalet katmış

    YanıtlaSil
  14. Yine çok güzel yaaaa ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık. Kutu adeta evrim geçirmiş süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,atlamışım size cevap yazmayı özür dilerim.Yakını iyi görmüyorum ya,mini ayoedde hepten karınca duası gibi oluyorlar.Sayfayı büyütüp yazınca da bazılarını atladığımı fark etmiyorum.

      Sil
  16. bizden uzakken güzel şeyler yapmışsın affettik seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanii,bedenim buradaydı da,aklım nerelerdeydi bilemezsin.Hafif hafif ikisi aynı yerde buluşmaya başladılar sanki,gigigi

      Sil