28 Şubat 2016 Pazar

ÇİÇEKLER VE KADINLAR-DİVİTİN/PAZEN ETKİNLİĞİ İKİNCİ BÖLÜM

                           Etkinliğimiz bu ay sonu itibarıyla bu senelik son bulmuş oldu.Mariftli eller divitinlere,pazenlere dokundu,onlarla konuştu,herkes kendi hikayesini anlattı.Bu yayını ipedden yazdığım için link atamıyorum ama zaten hepsini tanıyor ve takip ediyorsunuz. İlk fotolar Dikiş Maceram Gökçe'den,nam-ı diğer,bu etkinliğimizin prensesinden geliyor,kendisi çok yeni bir dikiş sever olmasına karşın çok yetenekli.


                          Etkinliğimizi sonradan duyan Suzy,Lilibebek,anneciğinin sandığından çıkardığı çok değerli divitinden modern bir tasarımla geliyor.Suzy çok eski ama eskimeyen bir blogger,hepiniz tanıyorsunuz.Anneciğinin ruhu şad olsun,Suzy giydikçe,o kıvansın




                Son olarak bu etkinliğe fahri anne seçtiğim Diktim Diktim Giydim,Nuray geliyor.Ruhundaki dinginliği,derinliği dikişlerine yansıtan edebiyat öğretmenimiz,fahri anneliğinin hakkını vererek şu güzellikleri bizimle paylaşıyor,





PAZENLERE FISILDAYAN KADINLAR,HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK.....
Tüm dikilen parçaları görmek isterseniz,sağ blokta yer alan DİKİŞ konu başlığında bulabilirsiniz.
Kalın sağlıcakla.








34 yorum:

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sürenin bitmesi önemli değil Server hanım,siz dikin gene yayınlarım ben,önemli olan dikmeniz :)

sevdicann dedi ki...

Çok güzeller ya. Biliyor musun ben de gaza geldim gittim kumasciya pazen bulamadım.nasil dikecegimi bile bilmeden

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Biliyorum biliyorum,yazmışsın ,kimde okuduğumu şimdi hatırlayamadım,Suzy'de miydi?Orada flanel olarak gömleklik ve pijamalık satılıyor sanırım.Desenli pazen bize özgü bir şey.Yalnız ebay de bulabilirsin belki.Ali express te var ama çok güvenilir bir site değil,çoğunlukla gelmiyor ürünler.Para iadesinde sorun çıkmıyor ama,ürünü beklediğinle kalıyorsun.Belki yurda gelince alırsın,hem dikile başlamış olursyn işte.O kadar güze bir kumaş ki,sadece seyretmek bike yetiyor yahu :))

bücürükveben dedi ki...

Harikasınız hanımlar yaaaa!!!! Sevda'cığım hepsinin ellerine sağlık olsun, güle güle giysinler.

Buzlarkralicesi dedi ki...

Yok, kiskanmadim. Ne Nuray Ogretmenimi kirmizilariyla gordugumde ne de Lilibebek'i sahane tasarimiyla gordugumde kiskanmadim. Ne kiskancam arkadas �� ...

Buzlarkralicesi dedi ki...

Bu arada vizir vizir kumas ariyorum. Yok, olan da berbat.Rica edecegim, bu yil bir bana pazen divitin demeyin, bayilacagim sonunda.Kaban,ceket, bluz dikmeye varim ama.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

İnşallah son anda yetişecem, daha şubat bitmedi hacıııı :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağol Müjdeciğim,inşallah :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Seneye sen de dikersin Meri,Türkiye'ye geldiğinde alırsın,martta da ceket dikeceğiz,ona gel,hem yeniden yazmış olursun işte :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aaa,dükkan senin bacım,istediğin zaman dik,ben yayınlarım gene :))

Nuray dedi ki...

Sevdacığım teşekkür ederiz ellerine sağlık canım,ortaya çok güzel işler çıktı,pazenin sandıklarda kalmaması gerektiğini,onunla da çok güzel kombinler yapılabileceğini gösterdik.Hepimizin bir sürü şey var elbette,ama bizler ceketti,kabandı ,etekti derken bahaneler üretiyoruz,birbirimizle etkileşimde kalıyoruz,öğretmencilik oynuyoruz,birbirimizi çoook kıskanmış gibi yapıyoruz (evet mış gibi yapıyoruz,çünkü biliyorum gerçekte kıskanmayacağımızı) diktiğimizi birbirimize göstermek için sabırsızlanıp ,ne diyecekler acaba diye yorumların yolunu gözlüyoruz,eee yorumlardan sonra bazen aşık atışmalarını aratmayacak ,ekranın karşısında bizi kahkahalarla güldürecek muhabbetler yapıyoruz...Bunun hepimize iyi geldiğini çok iyi biliyorumm...Eşime durmadan bak bak Mevlüde ne demiş,Nurten ne demiş,Sevda ne demiş diye tekrar tekrar okuyorum,gülüşüyoruz,mutlu oluyoruz...Yine biliyorum ki bizim bu muhabbetimiz sessiz izleyicikerimizin de çok hoşuna gidiyor :)))
Ben bu güzel yorumlar sayesinde blog açmaya karar vermiştim,ve ben de hayallerime ulaştım sizleri tanıdım....Birden veda yazısı yazıyormuşum gibi hissettim hahahaha ...Yok yok veda yazısı değil,son günlerde genç arkadaşlarımızın köşelerinde okuduğum bloglardan az da olsa olumsuz yorumları okuyup biraz kafama taktığım için olabilir bu iç döküşlerim ...Onlar da öğrenecekler yaşam deneyimi kazandıkça..
Evettt yeni etkinliklerde buluşup,muhabbetini yapıp,gülüp eğlenip birbirimizin tasasını az da olsa alalım,yoksa ne anlamı var ki yaşamanın Seviyorum seniiiii :))

Nuray dedi ki...

Hıııı hıııı biz de inandık Mericiğimmmm :)))

Yelek dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik oldu Sevdacım. Bu güzel kumaşla herkes ruhunun inceliklerini ortaya döktü. Herkes cicilerini mutlulukla giysin. Çiçek gibi narin kadınlara çiçekli pazenler yaraşır. Seneye tekrar yapalım bu pazen etkinliğini PAZENLERİN KRALİÇESİ güzel doktorcum.

Ayselce örgüler dedi ki...

Sevgili Meri martta ceket etkinliği bende seninde emeğini görmek isteriz katılırsan sevinirim sevgiler.

Ayselce örgüler dedi ki...

Emeğinize aklınıza sağlık hanımlar her birinizi canı gönülden kutluyorum mükkemmel modeller çıkardınız bu kumaşla neler dikilebileceğini gösterdiniz etkinliğin pazen kraliçesi Sevda'cığımdan da allah razı olsun vesile oldu bizlere nostalji yaşattı ve bu etkinliğe ben bayıldım hepinizi iyi ki tanımışım iyi ki varsınız .

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Hepsi birbirinden harika:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hissiyatımız tamamen karşılıklı Nurayım.Daha ne dikişler sergileyip ne muhabbetler döndüreceğiz,gençlere örnek olacağız,kendi genç ama beyni olgun kuzucuklarımız da bizimle örnek olmaya devam edecekler.Dünyayı güzellik kurtaracak,bir insan sevmekle başlayacak her şey....

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Her sene yapacağız inşallah atomum.Hepinizin ellerine sağlık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Amin narinim,hep birlikte daha güzel işler de kotaracağız,üreteceğiz,paylaşacağız,ilham olacağız,ilham alacağız....

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Değil mi,kadın zerafeti ve kadın aklı bir araya gelince nelar çıkıyor ortaya???

Buzlarkralicesi dedi ki...

Martta ceket tabii ki dikerim, katilirim size :))

Aycan Ulus dedi ki...

Bildiğimiz pazen işte ama bilmediğimiz şekillerde yorumlanmış halleri beenn şookkk :))) Bu sene yapamam belki ama seneye kışa mutlaka benim de pazen bir elbisem olacak olmalı mecbur yanii ;)) Hepsi çok şıklar her birinin ellerine sağlık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yıllardır,sanırım daha eskisi de var da aşağı yukarı 25 yıldır,bu kumaşın ne kadar güzel bir kumaş olduğunu anlatmaya çalışıyorum.Blog sayesinde benim gibi düşünen ,en azından bir deneyeyim diyen maharetli hanımlar sayesinde canlandırdık kumaşımızı.Cemil İpekçi Azra'ya diktiğinde ben zaten yıllardır dikiyordum ama insanlar ünlü bir modacıda görünce beğenmeye başlamışlardı.Sonra yine unutuldu.Pazende sadece özgün modeller değil şık modeller de dikilebileveğini göstermiş olduk.Kendi adıma ve arkadaşlarımın adına çok gururluyum ben.Seneye etkinliğimizi tekrar ettiğimizde sizden de bir iki parça bekliyorum :))

Fatma Basaran dedi ki...

Çok güzel dikiş projeleri ortaya çıkmış. Arkadaşların ve sizin ellerinize sağlık. Seneye InşaAllah bende katılmayı çok isterim. Sevgiler:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Seneye mutlaka bekleyeceğim sizden de bir parça :)

oytunla hayat dedi ki...

O pazenler elinizde ne şık kıyafetlere dönüştü öyle...
Gelecek kışa elime bir pazen alıp terzinin yolunu tutacağım vallahi :)

Ellerinize sağlık...

Bu arada bende bir mimin var. Görürsün zaten :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Eğer imkan olursa bu yaz belki birlikte dikeriz diyeyim ben sana bebek :))

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Tek kolu kaldı :) Geliyorum, yettim gayri!

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Fotoğrafları nereye göndereyim bilemedim. Mail adresin yok. Ben de kendi bloğumda yayınlamaya karar verdim. Zaten üzerine sağ tıklayınca kocaman kocaman fotoğraflarım büyüyor. Etkinlik için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Nurtenciğim,etkinliği başlatırken de,hatırlatmada da verdimdi mailimi,gözünden kaçmıştır.Ben sayfandan kopyalarım ,yarın da yayınlarım,ellerine sağlık,bu arada mimledim seni :))

KendinDik.Com dedi ki...

ay ay ay! süpersiniz! harika bir etkinlik kaçırmışım ;(
bulamam ki şimdi buralarda pazen! bir sonraki sefere artık :D
sevgiler!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hoşgeldin İreemm,ilk bölüme de baktın mı??Seneye seni de bekleriz :))

deeptone dedi ki...

blog models :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

İvit :))