Translate

8 Ocak 2016 Cuma

DAHA DA İNDİRİMLİ PAZEN

                    Arkadaşlar,resimdeki pazen kumaşın dokusu biraz sertmiş,almak isteyen olursa metresini 4 liradan veriyor Volkan bey.Elinde 30 metre varmış.

Sol taraftaki kırmızı zeminli kumaş.

21 yorum:

  1. Sudan ucuz dikiş dikmesini bilenler kaçırmasın bence:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla almadan geçme aplaaaa,batan geminin malları bunlaarrr

      Sil
  2. Yeteri kadar aldim, daha almayayim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacım sen tükkanı almışın ya

      Sil
  3. Gülmek serbest hala seçim yapamadımmmmmm vuuuu ne oldu banaa :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel,ne dikeceğine karar ver önce,sonra biz yardım edelim sana,ay artık üzülmeye başladım ha

      Sil
    2. Ayselllll, ben bile sectim, verdim siparisimi:)) Hadi sec artiiikkk

      Sil
    3. Ayselll kız atlas kumaş almıyon seç ayol bir iki. Zaten hepsi ayrı güzel. Gözünü kapatıpta ya şundadır ya bunda yap. Aaaaaaaaaa

      Sil
    4. Bana bak Aysel,Funda'yla ben kafamıza före ısmarlayıp kapına yollatacağız sonunda heee

      Sil
  4. Bence dikişe merakı olup da nereden başlayacağını bilemeyenler buradan başlasınlar. 4 TL daha ne olsun? Olursa giyerler, olmazsa denemiş olurlar. Kaymaz, sarkmaz, dikişi kolay. Bir fırsatını bulsam ben de siparişimi verip ilk pazenimi dikivereceğim ama başlayamadım bir türlü. Sevda Hanımcım herkes adına teşekkür ederim. 4TL'ye kumaş görmedim ben :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nurten hanımcığım,ben daha ne yapayım değil mi yani ,heheheheh

      Sil
  5. Sonunda bedava olacak kumaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha,bu gidişle öyle olacak...Hayır insanlar arasında ilerişimin tutması böyle vir şey işte.Hayat güzel ya,iyi insanlar da hala var.Ne kadar dürüst bir esnaf bak,bize söylemeden normal fiyata da satabilirdi,önce sıkı sıkı uyardı,sonra satışa geçti.Eski esnaflar hep böyleydi.

      Sil
  6. E Volkan kardeş bizim kargolar geldi. Şimdimi söylenir bu dimi Sevda. Şimdi tekrar siparişmi vereceğiz. Pekte güzelmiş kumaş. Hay Allah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız çocukcağız satmak istememiş dokusu iti değil diye,utana sıkıla söyledi,ben atladım hemen kumaşın üstüne,biz her şeyi dikeriz dedim.Bana bak,yeni desenler gelecek,yayınlayacağım ben de.O zaman alırsın bundan da,ara ayırttır.Ben ayırttırdım bile.Kız işte esnaf böyle olur,nasılsa alıyorlar diye kakışlayım gitsin demiyor da,şöyle hatası var alırsanız indirimli veririm diyor.Allah bozmasın,maşallah.

      Sil
    2. Amin valla benim kumaşlarda geldi. Daha yayınlayamadım. İçinden bir tanesi yanlış olmuş. Bildirdim ay ćocuk ne mahçup oldu. Hemen gönderin iade alayım yada bir sonraki siparişinizde değiştireyim. Özür üzerine özür. Bende söylediğime pişman oldum. Amaan dedim boşver buda böyle oluversin tamam aplacım üzülme bu kadar. Kız bu ne kibar bi çocuk böyle efendimsiz bir cümlesi yok. Maşşşallahhh.

      Sil
    3. ya diyorum işte esnaf çocuk,maşallah,babası da elli yıllık esnafmış,çekirdekten yetişme,aynı eski ahi düzenindeki dürüst esnaflar gibi.

      Sil
  7. Tamam tamam şekerler üzerime gelip korkutmayın beni hahhaa elimde dikişlerim var bir taraftan onları hallediyorum seçtim kumaşlarımı ama onaylatmadım hee sanırım güzell olduklarından seçim yapamadım hani hepsinden alsam olmaz şimdilik 2tane alayım dedim sonra yine sipariş veririm diye düşündüm..... öpüyorum hepinizi ballarım can arkadaşlarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hadi bari affedelim,gördüm desenli elbiseni feyste,pek beğendim,ayrıca seni ve aileni de pek beğendim.Maşallah güzellik ailesi.

      Sil
  8. volkan bey kim kiii. bilokçu muuu :)

    YanıtlaSil