22 Aralık 2015 Salı

ÖRDÜM BİTTİİİİ

                   Parçalar tek tek tamamlanıp huzura çıkıyorlar.Bu kazağın ipini alalı yıllar olmuştu.Nasıl parça kumaşları ,'ben bundan bir şey yaparım ki' hissiyatıyla topluyorsak,yünleri de öyle topluyorum ben.Önünden geçtiğim yüncünün indirim sepetine bakmasam olmaz.Mutlaka da alınacak bir şeyler çıkar.Ama geçen yazımda da belirtmiştim,ne kadar pahalılanmış yünler,hazır kazaklar daha ucuza geliyor vallahi.Hal böyle olunca,sepetten ürün toplamak da oldukça akıllıca oluyor.İşte bu yünü de almış,ne yapacağıma bir türlü karar verememiştim.Ta ki Burda Örgü dergisindeki şu modeli görene dek,


    dergi de şu oluyor,




örnek şeması da şöyle bir şeydi,




örülüp bitince de şöyle oldu,




en son da yakasını tığ ile geçince bitmiş oldu,giyince de şöyle oldu efendim,










Beğeninize sunarım,kalın sağlıcakla.











30 yorum:

Bi Poşet Kitap dedi ki...

ayyy nasıl güzel olmuşşş :) maşallah çok güzelsin be abla! :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yavaş yavaş sen de öğrenmeye başla artık bu işleri kuzucuk,yarın öbür gün evleneceksin,bak lazım olacak :PP Güzel nakan göz güzel görür yavrum :)

bücürükveben dedi ki...

Süper! Sen de çok güzelsin sevgili arkadaşım, ördüğün kazak da. İkisine de maşallah dedim nazar değmesin. Çok zarif olmuş eline, gözüne sağlık. Güle güle giy. :)

oytunla hayat dedi ki...

Hatun kişisi güzel olunca kazak da pek hoş durmuş :)
Ellerine sağlık

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim cesur yürek,sen güzel bakıyorsun ondan,ben buna inanıyorum :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hihihiii,ya siz güzel bakıyorsunuz işte yaaa,valla bak ,sizden bana yansıyan enerji size güzel dönüyor,hepinize işte ,sağol Şebnem

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bir seyi de becereme, bir seyide yapama!!! Bu ne boyle Sevda'm 10 parmaginda 10 marifet ve her yaptiginin da hakkini veriyorsun masallah. Ornek cok guzel, ama sende cok guzel dusurmussun. Guzel hatunsun, giydigini tasiyorsun arkadasim:))
Vissss foto cekecek kimse bulamamismi benim guzel gozlu bacimm??? :)))

Handan dedi ki...

Oooo harika olmuş :) Benim de bir örgü torbam var senelerdir koltuğun yanında tozlanıyor. Ama bak koltuğun yanında duruyor ha..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

He yaaa,yoktu kimse,çıracağım ben de tripodu ama makine yok :))Sağol bacım iltifatlarına,kimin bacısıyız :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bence senin tipin çok güzel örgü ören kadın tipi,atlar o örgü kucağına yakında :))

Ful Atolye dedi ki...

Harika olmuş harika. Ben daha bereden öteye geçemediğim için, sabrınızınönünde saygıyla eğiliyorum:)) Güle güle kullanın!

Nuray dedi ki...

Sevdacığım ellerine sağlık ne güzel olmuş.Keyifle giy güzel arkadaşım :) Önceden çok örgü örerdim ,çok da severim örmeyi,çocuklara ,kendime,eşime az örmedim ,hala da saklarım onları...Bende de yün çoktu,annem gelip topluyor aldıklarımızı ,bakıyor kızlardan iş çıkmıyor,eldiven örüyor,çorap örüyor ...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Nuraaayyy,bak eskileri döküyorum tek tek ortaya,hadi örsene sen de.Sen çok güzel örersin ki,toprak anasın sen,sabır çok sende,hem de nasıl sıcacık örersin,valla ör bak :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Siz isteseniz alasını örersiniz bence,saygı benden size gelsin :))

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Ama çok güzel bir kazak olmuş bu. İp de renk de modele çok yakışmış. İyi günlerde giymeni dilerim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Senin gibi bir örgü gurusu beğendiyse gerçekten olmuş demektir,yaşasın

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel olmuş, elleriniz dert görmesin ;))

dikişin makarasındayım dedi ki...

ay çok güzel olmuş, size de çok yakışmış. ben düz ve lastik örgü dışında bir şey öremeyenlerdenim :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ay hoş geldin,döndünüz demek :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ya ben de yapa yapa öğrendim,yaparsınız siz de,zor değil ki :))

Yelek dedi ki...

Ellerine sağlık şekerim. Tü tü tü maşallah. Çokda yakışmış. Renk nefis. Güle güle giy canımcım.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağol aplaaa,sen de sessiz ve derinden geliyorsun gümbür gümbür değil mi,içime doğdu benim :))

Yelek dedi ki...

Heee bir kaç işi birarada yapmaya çalışıyorum yine deli gibi. Bitince paylaşıcam aplacım.

dr.coffee dedi ki...

Ay cok guzel olmus, size de pek yakışmis :-)
Ben örgüyü pek sevmiyorum, cok sabır istiyor.. tığ işi daha kolayima geliyor :-) onda da battaniye-şal ormekten ötesi yok zaten :D

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bizim meslekte stresi boşaltmak önemli doktor,tığ mığ farketmez örgü iydir

dr.coffee dedi ki...

Daha meslekte sayilmam ama ipler yunler tam bi anti-stres araci :-)

Fatma Basaran dedi ki...

Õrgü õrenlere her zaman bir hayranlık beslemişimdir:)elinize emeğinize sağlık size çok yakışmış:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederim Fatma hanımcığım,dikişten kolay valla,siz de örün,çok zevkli :))

Ayselce örgüler dedi ki...

Bu benim ilgi alanıma giren bir yayını nasıl kaçırmışım ama hızınıza yetişemiyorum doktorcuğum maşallahınız var o nasıl güzell bir bluz olmuş size ise fazlasıyla yakışmış kısacası bayıldım süpersiniz :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Efendim,örgülerin kraliçesinden bu sözleri duymak ne gurur verici bir durum,teşekkür ederim Aysel hanımcığım