12 Aralık 2015 Cumartesi

ÇOK BÜYÜK HAYAL KIRIKLIĞI,YANİ ÖYLE BÖYLE DEĞİL,TAA BU KADAR !!!



                      

Bilin bakalım bu ne??Yoo,bir kutu toplu iğne deyip geçemezsiniz,çok rica ediciiimm.Kendileri çook uzun süre büyük bir merak ve heyecanla beklenmiş olan TuchExpo tuhafiye fuarından alınabilmiş yegane ganimetimdir,ona göre bakınız lütfen.
             Hıhı evet,taa Istanbul'un sonuna gittik bir kutu toplu iğne için.Aylardır beklediğimiz fuar bu gün halka açıldı.Sabahın erkeninde yola çıktık eşim güneşimle.Bir de Mevlüdem'den tecrübeliyim ya,hangi bavulu alayım acaba diye de düşündüm bayağı.Allahtan,aşkım güneşim çok akıllı bir adam,ben arabaya taşırım aşkım,alma bavul demişti.Şimdi Melined fuarlara gidip gidip bavulla kumaş alıyor ya,bu da tuhafiye fuarı ya,insan normal tuhafiye mağazasına gittiğinde bile kocaman torbalarla çıkıyor ya;ayol ne bileyim ben.....Efendim,gittik girdik,dedim ya eşim güneşim akıllı adam diye,daha kapıdan girdiğimizde anladı fuarın fuar gibi olmadığını ama bana çaktırmıyor hayal kırıklığı yaşamayayım diye.E adam işinden dolayı ,dünyada onlarca fuar gezmiş adam.Neyse ,olay şudur ki,toplam 20 -25 katılımcının olduğu,bir şey satılmayan veya dağıtılmayan;kumaştı,makaraydı,dikiş makinesi parçasıydı vs bulunmayan bir tuhafiye fuarı burası.Halbuki reklamlarında,kumaştan iğneye,astardan overlok makinesine binlerce ürüne ulaşabileceğiniz,bugün Türkiye'de beş yıl sonra dünyada birinci olan fuar diye yazıyordu.Çook büyük hayal kırıklığı çookk.Oysa bir aydır bir sürü ihtiyacımı ertelemiştim fuardan alacağım diye.
             Sevgili arkadaşlarım,gidemedim diye hiiçç üzülmeyin,ben gittim gördüm bir halt yok.Size en yakın orta hallice bir tuhafiye mağazasına gidin bugün,emin olun en güzel fuar orada.Aslında bir kaç tane de foto çektim ama buraya koymak içimden gelmiyor,oo ne güzel yermiş gibi bir algı oluşturmak istemiyorum.Velhasılı kelam gitmeyenler üzülmesin,gitmeyi düşünenler de gitmesin,trafiği çektiğinize değmez.
              Bu hafta Eminönü'ne gidip tedavi olurum ben,hadi kalın sağlıcakla.

25 yorum:

BitliTurist dedi ki...

Hadi ya. Bugün gideceltik, yarına ertelemek zorunda kaldık. Ben de çok büyük bir merakla bekliyordum. Üzüldüm bak şimdi..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sizi etkilemek şstemem ama,fuar deyince insan çok şey görmeyi,hesaplı fiyata bir şeyler elmayı falan bekliyor değil mi??Sadece bakıp çıkacağım diyorsanız fidin,yoksa gitmeyin.Tü fuarı toplam yerım saatte geziyorsunuz çünkü bir şey yok.Ben de ciddi üzgünüm yani :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Haa bir de,boncuk moncuk yok,hiç heveslenmeyin,zaten olsa da stmıyorlar,öyle ilginç bir yer

ByML dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Millet Yalova'dan, Eskişehir'den, Muğla'dan gelmiş bir de otobüslerle. Yazık...

Bi Poşet Kitap dedi ki...

yaa çok kötü olmuş kendim yaşamış gibi yıkıldım resmen :(

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Ay guleyimmi uzuleyimmi bilemedim Sevda'm. Saka yapiyorsun sandim basta. Topluignelerle asladi, kimbilir neyle devam edecek deyip, kiskanclik hormonlarimi zaptetmeye cabalarken, resim bitti:((
Neyse uzulme sen hayatim. Buradaki kumas fuarlarinda tuhafiye malzemeleride satiyorlar, dikis, overlok makinalarida. Ben sana onumuzdeki yilin tarihlerini yollarim, uygun bir tarihete atlar gelir, tedavini olursun. Soranlarada, yurtdisina tedaviye gidiyorum dersin:)))
Iyikide koca kisisinin basinin etini yememisim:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ya,sorma,yazık o insanlara

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Düşünsene kuzucuk,kitap fuarına gidiyorsun,üç beş reyon var ve kitap da satılmıyor.Vitrine bakar gibi,çok kötüydü çok..

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ay Mevlüdeeemm,iyi ki de gelmediinn,valla kurtulamazdık Nedim abimin dilinden.Zaten eve gelir gelmez Murat dedi ki;"üzülme bebişim,yurtdışı fuara gideriz",yani bu şu demek oluyor ki;yaşasııınnn,Mevlüdem'le fuar yapacağıızzz.....Kız getirir valla abin beni.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Getirir tabii. Hem soyle abime: tiramisu icin igne oyasindan dantel ordum:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hahahahaaaaa,te allaaam yaa,kız ağzım yetmedi ya gülmeye.Murat çok sevindi,eli değmişken vizim pilazmanın üzerine de bi tane örebilir mi diyo,ay hahahahaaaaa

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Bende yazdım bloğumda aynı dertten muzdaribiz :) en azından iğne alabilmişsiniz biz onuda alamadık :d bol bol broşür ve kartvizit topladık bende bol bol kumaş hobi malzemesi hayalleriyle gittim ama büyük hüsran oldu gittiğimiz yola değmedi :(

Ful Atolye dedi ki...

Allahım ne kadar sevindiğimi anlatamam. Çok bencilce oldu ama çok istiyordum gitmeyi ve sağlık nedenleriyle gidemiyorum nasıl oturmuştu içime.
Ama sizin için üzüldüm yol hakikaten öyle böyle değil ve siz de benim gibi Kadıköy taraflarındasınız sanırım of ki ne od o yol.

BitliTurist dedi ki...

Boncuk çocuk içindi. Asıl mini k desenli, orjinal tatlı ötesi kumaşlar düşlemiştim. Ahşap eşyalar satılıyordur umarım. Oradan da özellikle kulp bulabilmeyi dilemiştim. Ama yalan oldu galiba.

Biz yine yakınız. Siz uzaktan gelmişsiniz. Üzüldüm valla.Ben de sizinle aynı duygular içindeyim. Yarın gidip gitmemeyi, ciddi ciddi düşüneceğim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Öncelikle hiçbir şey satılmıyor tekrar yazayım :(( Ayrıca hiç ahşap obje de görmedim,yani boyanacak durumda olan.Yakın yerdeyseniz sırf merakınızı idermek için gidin ama uzaktaysanız kesinlikle gitmeyin derim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Yani,nasıl bir hayal kırıklığı değil mi??Düşünsenize bavulla gidecektim bir de!!!Valla Eminönü en güzel fuarmış onu anladım.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet Libadiye civarındayız.Valla hiç de bencilce değil,hobici olan anlar hobicinin hislerini.Ben de sırf o yüzden yazdım zaten,hani biz ucuz ucuz alıp paylaşıyoruz,çoğu yerde arkadaşlar ulaşamıyorlar bu şekilde kumaşlara ya,bu fuara özenenler olmuştur,hiç üzülmesinler diye yazdım.Zaten kumaş alışverişlerimi de artık paylaşmayacağımı yazmıştım.En iyisi Eminönüne gitmek gene.

Ful Atolye dedi ki...

Kesinlikle derya deniz. Çocuklar için lunapark bize Eminönü.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Yookkk, evde dantele karsiyim:)) Ben sadece tatli uzerine oruyorum:))
Bugun tiramisu yapiyorum, atlayin gelin...

Nuray dedi ki...

Sevda ,arkadaşım bana demişti,bu tür fuarlarda satış yapmıyorlar diye,bana da çok mantıksız gelmişti,ama gerçekmiş...Mevlüdenin fuarlarına benzemiyormuş bizim fuarlar onu anlamış olduk,ayrıca kumaşlarını paylaş lütfen ,o bir heyecan ,ben şakacıktan takılıyorum size alan var alamayan var diye,konuşukluk olsun diye elbette :)) Ama ben fuarı bahane edip İstanbula geldim,yaşasınnn,mutlu olan bir var yaniiii,ama seninle karşılaşamadık ...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hayır satışı geçtim bari bir iki kumaş falan olaydı,neyse.Görüşemezdik çünkü saat 11'de eve dönmüştüm bile ben.Ayrıca arkadaşın seni paylaşmak istemezdi haklı olarak,biz kendimize özel bir zamanda görüşeceğiz.Kumaş paylaşma iline gelince,senin şakadan yazdığını biliyorum elbet Nurayım,ama sanki haksızlık yapıyormuşum hava atıyormuşum hissine kapıldım bir ara.Yani kimseleri incitmek istemem o yüzden paylaşmıyorum kumaş.Bazen ben akım dediğimde kakım anlayanlar da oluyor,galiba zırt diye söylüyorum her şeyi.Ay aman boşver,senin mutlu olmana sevindim,geldiğine deymiş demek..

Adsız dedi ki...

Aynı hayal kırıklığını ben de yaşadım Sevda Hanım:(( Günler öncesinden alacaklarımızın listesini yaptık annemle birlikte. O listede neler yoktu ki. Yünler, şişler, tığlar, kumaşlar, makine ayakları, iğneler... Ama fuar tam bir fiyaskoydu gerçekten. Almak istiyorsun "satmıyoruz" diyorlar. Neden diyorsun "eğer satarsak standlarda ürün kalmaz, sürekli ürün taşımak zorunda kalırız, biz bu fuara büyük iş bağlantıları yapmak için katıldık" diyorlar. Kendi açılarından haklılardır belki bilemiyorum ama biz oradan çok mutsuz ayrıldık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Tam da tarif etmişsiniz yaşadığımız durumu,ben de liste yapmıştım,bavul diyorum size anlayın işte.Ben Eminönü'ne gidip acımı hafifleteceğim bugün :))

Deniz dedi ki...

;))) ben de dünyaca ünlü en büyük kitap fuarlarından biri olan Frankfurt kitap Fuarı'na gittiğimde hiçbirşey alamamıştım. Büyük fuarlarda maalesef bırsey sayılmıyor hedef kitle büyük firmalar aslında düşünsene Türkiye'den Frankfurt kitap Fuarı'na gelip bir eşantiyon alamadan dönemler vardı ;)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Amanın,berbat bir durum.Düşünsenize Tüyap'a gidip yalanıp yalanıp eve geri dönüyorsunuz.Frankfurt şaşırttı beni,çk da kızmayayım o zaman :)