8 Eylül 2015 Salı

YAŞASIN DOĞAN BURDA YAYINCILIK

                  Kaaaç zamandır sahaf sahaf aradığım,internet sitelerini araştırdığım ve bulamadığım için kendi hırsımdan yorulduğum Burda Pratik Dikiş Ocak 2009 sayısı nihayet avuçlarımın içinde duruyor.Benim koca kişisi ve onun kuzeni kişisi tarafından tarihin ve mekanın bilinmezliklerine yolcu edilen,arkalarından " oh be ,ne durup duruyordu bu eski dergiler bu dolapta " denilip,büyük bir marifet yapılmış hissiyle üzerlerine kahve içilen caanım dergilerim geri dönmeyecekler ammaa,eskilere böyle bir bir kavuşmanın hazzı da bambaşka.
                    Geçenlerde eylül Burdası'nı karıştırırken iletişim mailine gözüm takılıverdi.Aslında daha önceleri de başka konularda mailler atmıştım ama hiç cevap alamamıştım.olsun,dedim kendi kendime,bir daha denemekle bir şey kaybetmem.Aradığım dergiyle ilgili bir mail atıverdim.Aaa,o da ne,ertesi sabah erkenden yanıt geldi.Ancak yanıttaki isim tuhafıma gitti,açıkçası şüphelendim.Bir de kredi kartı numarası falan isteyince kıllanma tavan yaptı bende.Derhal ismi internetten araştırdım.Tam bu noktada,Semra hanımcığım beni mazur görün demek istiyorum :). Neyse,gelen maildeki isim,Semra Coca,e yani siz olsanız ne yaparsınız?? İşin aslı gerçekte isim Semra Çoça imiş,nette Linkedin'de çok cici genç bir hanım fotoğraftan bana gülümsüyor.Tamam dedim,soyadı hala ilginç ama kendisi dediği kişi.Sarıldım telefona,bir de telofonda teyit ettim durumu.Ödeme,kargo derken bu sabah elime geçti dergim.Semra hanımcığım;ilginize,zerafetinize,hızınıza çok çok teşekkür ederim.Biz yıllardır Burda'dan vazgeçemiyoruz ya,Doğan Burda Yayıncılık da sizden vazgeçemeyecek bence.Başarılarınızın devamını diliyorum.
                     Gelelim dergimize,


Bu dergiden Nurayım çok güzel bir elbise dikmişti ben de çatlamıştım.Ahan da o elbise de şuydu,


işte yukarıdaki kumaş bu dergiyi bekliyordu kaç zamandır.E, ayakkabılarımı hazır ettim,şimdi sıra elbisemde,dergim de elimde,daha ne duruyorum,dikiş diksem ya :)))))


3 yorum:

Nuray dedi ki...

Elbise de şahane duruyor ama,hele de bu kareli kumaştan....Senin kumaşını da merak ettim bak şimdi....Demek hemen gönderdiler,benim de bazen öyle aradığım dergiler oluyor öğrendiğim iyi oldu,ama bak bu sefer kaptırma dergileri :))) sevgiler

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayakkabının altındaki kumaşı diyorum Nurayım,dijital baskılı hafif likralı saten bir kumaş.Ben bundan bir şey yaparım ki diyerek aldıklarımdan.Ama kareli de bir başka durmuş hakikaten.Artık dergilerime gözü gibi bakıyor eşim,epeskilerine parayı basınca,hihihihiiii...

Nuray dedi ki...

İletişim mailini yazar mısın Sevdacım, benim de istediğim bazı sayılar var da :))