Translate

11 Eylül 2015 Cuma

MUHTEŞEM KİRPİKLER HAYAL Mİ????

                   Aslında bu yayını paylaşıp paylaşmamak konusunda bayağıdır kafa yoruyorum.Neden derseniz;az sonra okuyacağınız bir bilgi meslektaşlarım tarafından acımasız eleştirilere maruz kalabilir.Hayır,eleştirilmekten korkmuyorum,yıllarca birçok konuda eleştirildim,bildiğimden şaşmam ben bilimsel olarak ikna olmadıkça ama konu o değil,konu sabit fikirli tiplerin kafamın dibinde teneke çalmasına ayıracak vaktim kalmadı artık.Aman neyse,bildiğim ve faydasını gördüğüm bir bilgiyi paylaşmamak bana yakışmaz deyip sarıldım klavyeye.
                    Efendim,kirpikler kadınların vazgeçilmez takıntısı malum.Hele de benim gibi KAŞ-KİRPİK YOLMA TİKİ'niz varsa işiniz çok zor.Ne yazık ki çocukluğumdan beri,ders çalışırken,okurken,izlerken vs.  vs. kaşımı kirpiğimi yolarım ben.E,haliyle gençkız olduktan itibaren de büyük bir sorun oldu bu.Ben makyaj yapmaya üniversite yıllarımın ortalarında başladım.Rimel denilen mucizeyi keşfetmemle birlikte kirpik azlığı ve zaman zaman da yokluğu sorunum bir nebze de olsa azaldı.İnsan bir şeyi elde edince hep dahasını ister ya,bende de böyle oldu ve hep daha iyi bir rimelin peşine düştüm.Meslek sahibi olup para kazanmaya başlayınca da meydan benim oldu,aklınıza gelebilecek neredeyse tüm markaları ve rimelleri denedim.Genel olarak memnun kaldıklarım olmakla birlikte RİMMEL markasını tesadüfen deneyene kadar hiçbiri beni tatmin etmemişti.Bu konuyu daha önce de paylaşmıştım zaten.
                     Şimdi asıl konuya gelelim,kirpik azlığı ya da kısalığından yakınanlarınız için kesin bir çözüm var aslında.Genel olarak sadece göz hekimlerinin ve de kullanan hastaların kirpikler üzerindeki etkisini bildiği bir glokom yani göz tansiyonu ilacı var.Hatta ,aslında bir yan etki olan bu özelliğinden ötürü,ilacı üreten firmayla bir kozmetik firması bir araya gelip ,farklı bir isim ve ambalajla bu ilacı kirpik uzatıcı bir kozmetik ürün olarak piyasaya sundular.Şimdi bu ilacın adını yazacağım ancak öncesinde söylemek istediklerim var.İlk olarak ,bu bilginin paylaşılmasının toplum sağlığı açısından zararlı olacağı gerekçesiyle beni acımasızca eleştirecek meslektaşlarıma ve kafasında şüpeler oluşacak okuyucularıma şunu hatırlatmak isterim,tıp dünyasında pek çok ilaç aslında üretildikleri amacın dışında kullanılmış ve kullanılmaktadır.Bilim adamları ilaçları insanlar üzerinde kullanmadan hangi etkilerle karşılacaklarını üç aşağı beş yukarı hesaplarlar.Ancak bazen beklenmedik,hesaplanamadık side-effects yani hastaya zarar verecek ya da vermeyecek yan etkilerle karşılaşırlar.Bazen bu side- effects hasta için faydalı bile olur.Tıpkı sidenafril maddesinin kalp hastalıkları için keşfedilip sonradan yan etkisinden faydalanılarak iktidarsızlık tedavisinde kullanılması gibi.Ya da tıpkı ,çok yakın zamanda yabancı bir ülkede bir aile hekimi tarafından keşfedildiği üzere,ağır sedatif (kuvvetli yatıştırıcı,uyku verici)  bir ilacın komadaki bir hastayı uyandırması gibi.
                       Gelelim ilaca,bu damlayı günde bir kez kirpik diplerinize bir damla olarak kullanırsanız bir hafta on gün içinde kirpiklerinizin uzadığına şahit olacaksınız.Dikkat etmeniz gereken en önemli konu ilacı kesinlikle gözünüze kaçırmamak.Unutmayın bu bir glokom damlası.Yani göz tansiyonunu düşürmek üzere tasarlanmış bir iLaç.KESİNLİKLE GÖZÜNÜZE DİREKT DAMLATMAYIN.Parmağınıza bir damla damlatın,gözünüz kapalı iken kirpik diplerinize sürün.


İlacımız bu,dediğim gibi yurt dışında bu etken maddeyi içeren bir kirpik uzatıcı ürün var,hatta ülkemize de gelmiş olabilir.


Gördüğünüz gibi şişesi bile aynı neredeyse,sadece adı farklı,firmaya bakın.Yani güvenle kullanabilirsiniz.


Evet gördüğünüz üzere sol gözümde bayağı bir kirpik kaybı var,dün akşamki kitap seansım sonrası bu durumdayım.Ama önceden söylemesem dikkatinizi çekmeyebilirdi.Çünkü kullandığım rimel hacim kazandırarak dolgun görünmelerini sağlıyor.


Sağdaki rimel dolgunluk verici,soldaki ise uzatıcı etki yapıyor.Önce iki kat uzatıcı sonra da iki kat hacim artırıcı sürerseniz sonuç böyle oluyor,




Bu markayı rimel konusunda gözüm kapalı öneririm.Kesinlikle topaklanmıyor ve gözlere ağırlık hissi yapmıyor.Fakat unutmayın,bütün rimeller ancak bir kaç kullanımdan sonra istediğiniz performansı gösterirler.Çünkü rafta bekleme süresi hesaba katılarak normalden biraz daha sıvı halde ambalajlanırlar.Siz kullanmaya başladıktan bir kaç gün sonra sıvı oranı buharlaşarak istediğiniz düzeye gelir ve rimeliniz tam performansına kavuşur.
                      Evet bugünlük bu kadar,umarım faydalı bir yayın olmuştur.Sağlıcakla kalın.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder