5 Mayıs 2015 Salı

MAKYAJ TÜYOLARI DEVAM

                       Gündüz bakımı konusunda bir istek geldi,ben de yazayım dedim.Havaların ısınmasıyla birlikte kremlerimizi biraz inceltmek gerekecek.Öncelikle bir konuyu aydınlatalım,size iyi geldiğini düşündüğünüz ve allerji yapmayan her türlü makyaj ürününü ( yalnız dikkat,bildik mağazalarda veya reyonlarda satılan) kullanabilirsiniz.Allerji testini nasıl yapacağınızı önceki yazımda anlatmıştım.Birçok ünlü marka,başka isimler altında kendi ürünlerini pazarlar.Örneğin Loreal,Lancome'un ucuz markasıdır,içerikleri aynıdır.O yüzden markalara para yatırmanın manası yoktur.
                        Gelelim önerilerime,ben şuanda M asam diye bir marka kullanıyorum,Alman markası ve içinde Resveratrol var,yani bir antioxidan.Ancak yaz için oldukça kalın bir krem,


Fiyatı da ortalama bir düzeyde ancak ben tabi ki indirimlerini takip ediyorum,eczane ve Watsons larda satılıyor.Ben bir kutuyu 3-4 ayda bitiriyorum çünkü bakım için bildiğiniz üzere daha doğal şeyler kullanıyorum.Yaz içinse Garnier'in yeni serisini alıyorum.Fiyatı çok çok uygun ama etsisi çok büyük.


Cildinize ve ihtiyacınıza uygun olanını rahatlıkla alabilirsiniz.Ama test yapmayı unutmayın.Eğer cildiniz problemliyse yine bu markanın BB kremini öneririm.CC kremlerin kapatıcılığı biraz daha az,yoksa BB kremlerle CC kremlerin pek bir farkı yok.BB kremler uzak doğu çıkışlı kremler.Hem bakım yapıp hem de cildi düzgün gösteriyorlar.Düzenli kullanımda cilt iyileştirme özellikleri var,yani yüzünüz terlemiyorsa gündüz kremi olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz.Düzenli kullanımda cilt tonunu yarım ika bir ton açtığı söyleniyor.Denenebilir ancak gece yatarken temizlemek lazım.BB KREM KULLANIRKEN GÜNEŞ KORUYUCU GEREKMİYOR AMA GARNİER ALIRSANIZ KORUYUCU SÜRMEYİ UNUTMAYIN.
                     Göz altı morlukları için ne yapalım,ne yazık ki bu tıbbi bir durum.Cildin damarlanması ile ilgili,yani damarlarınızın cilt altına yerleşme şekliyle alakalı.Çok fazla yapılan işlem var ama netice çok değişir mi,tartışılır.Benim şahsi görüşüm işlem yaptırmak yerine kapatmaktan yana.BB kremler bu noktada iş görüyor.Bir de üzerine hafifçe kapatıcı sürerseniz işlem tamamdır.Yok bir şey sürmesem diyorsanız,güneşte cilt renginiz döndüğünde morluklar daha az dikkat çekecektir.Düzenli uyku,bol su içmek,bol yeşillik yemek,stresi azaltmak bir parça etkili olacaktır,kan dolaşımınızı düzenlediği için.Aslında şunu yapın bunu yapın ,şöyle süper olur böyle süper olur da diyebilirim ama uğraşıp uğraşıp hayal kırıklığı yaşayacağınıza durumu kabul etmek uzun vadede daha az can acıtıcı olacaktır.Yalnız göz altı rolonlarını öneririm,gene Garnier' de ve bir çok markada var.Akşamları çay banyosu ve de patates dilimleri biraz iş görür ama mucize beklemeyin.Sevgiler.....


2 yorum:

Unknown dedi ki...

yazın için çok teşekkür ederim canım.Sabahtan şöyle bir göz gezdirdim kızımın okulunda toplantı vardı çıkmak zorundaydım. Şimdi içime sindire sindire tekrar okuyorum yazıların bana iyi geliyor inanırmısın sabah eilmde hametan kremle geziyordum büyük kızıma gece bakımıyla ilgili yazını anlattım ama maalesef gençler bizim nesil gibi değil ciltleri sivilceli her şeyi kullanamıyor bunun içinde önerilerini bekliyorumyasminin renkli dünyası

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sivilceli cilt için muayene şart,yazdıklarım normal sağlıklı bir cilt için geçerli.