Translate

11 Mart 2015 Çarşamba

YETTİ ARTIK

                Tacizlerin,tecavüzlerin,cinayetlerin sonu gelmiyor,evinin kapısından dışarı adım atan her kadın potansiyel kurban bugünlerde ülkemde.Açık,kapalı,mini etekli,uzun etekli fark etmiyor,alyansınızı boynunuza da taksanız,doğurmak üzere karnı burnunda gebe de olsanız tehlike altındasınız.Sadece kadın olmanız o gün hayatınıza devam edebilme şansınızı yarı yarıya düşürüyor.Ha,illa da sokağa çıkmanız da gerekmiyor,eğer internet kullanıcısıysanız daha da beter durumdasınız,en güvende olduğunuz yerde,evinizde tacize uğruyorsunuz.
                 Artık yetti,hatta arttı bile.Bugün itibariyle facebook hesabım üzerinden eyleme geçiyorum,tüm tacizcilerimi ifşa etmeye başlıyorum.Artık hanımefendilik bende kalmayacak,sessizce engelleyip bırakmayacağım bu şeref yoksunu mahlukatları.Ben,biz kendimizi korumazsak anayasanın bizi koruyacağı yok bugünlerde ne yazık ki!!!!!!!! Buyrun;

5 yorum:

  1. Sonuna kadar destekliyorum sizi ..Ne gerekiyorsa yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Nuray hanımcığım;biz kadın olmanın bize veriği metanet ve sessizlikle bize yapılan internet üzerinden dürtmelere,mesajlara sessiz kaldıkça azdılar da azdılar.Baksanıza TDK müsaitin anlamını ilişkiye açık kadın diye yazıyor.Alah aşkınıza,yılların edebiyat öğretmenisiniz,müsait kelimesini bu anlamda mı öğretiyorsunuz öğrencilerinize? Bardak taştı artık,çocuğum yaşında oğlan beni dürtüyor internetten yahu.

      Sil
  2. Evet TDK'nin yaptığına bakar mısınız,biz de iki gündür onu konuşuyoruz,yuh artık yaaa...Parantez içinde kadın diye yazmış yaaa,müsait olmayı anladığı anlama bak,bunları yazanlar kim yaa..Her kuruma getirilen ehliyetsiz kişiler(sırf aynı görüş diye) bu hale getirdi ne yazık ki...Türkiye derecesi yapmış ,Tübitakta çalışan öğrencim mobing yüzünden intihar etti,yüreğim yandı,bilim kurumları bile bilimden uzaklaşıyor...Ben de direk engelliyorum böyle yapanları,uğraşacağız başka yolu yok..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Annemin deyişiyle 'Hiç ar, namuz, haya kalmamış' Yürek bırakmaz bunlar insanda :)

    YanıtlaSil