24 Şubat 2015 Salı

YENİDEN MERHABA

            Yarı yıl tatili,kardeşimin taşınması derken yine uzun bir ara verdim.Ama artık buradayım.Kardeşim yeni evine taşındı,tabi onun taşınması demek benim de taşınmam demekti.Abla olanlar bilirler,hele de kız kardeşiniz versa,aradaki yaş kaç olursa olsun,kendinizi onun annesi falan sanıyorsunuz.Neyse yerleşme işi bitti ve süsleme işi başladı artık.Ben de bir anahtar kutusu ve sehpa üstüne dekoratif bir kutu yaptım.Daha önce aşamaları anlattığım için bugün sadece fotoğraflarını paylaşıyorum.Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

3 yorum:

Terzi Begum dedi ki...

Hoş geldiniz! Bırakıp bırakıp kaçmayın artık :) Kutular da çok güzelmiş ama dikiş de görmek isteriz!

hobimanik dedi ki...

Hoş geldiniz özlettiniz kendinizi :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hepiniz sağololun artık işlerimi bitirdim buradayım.Ancak bir süre dikiş yok çünkü eşim evde, emalum dikişin dağınıklığı çok oluyor 😜