12 Kasım 2014 Çarşamba

                                                          KADINLAR VE ÇİÇEKLER
                             





Bu gün sevgili Gizli Dikiş'e yanıt verirken geldi bu fikir aklıma.Artık biliyorsunuz;ben bir divitin-pazen tutkunuyum.E,bu kumaşlar da çiçek desenleriyle dolu.Hem de ne desenler!!!!Bir kadını çiçek deseni kadar zarif gösteren başka bir desen var mı?Kadınlar ve çiçekler.....Yüzlerce yıllık hikaye.Hadi gelin,biz de hikayelerimizi,geleneksel kumaşlarımız divitinler ve pazenlerle anlatalım.Her kadının dolabına en az bir divitin elbise girsin.Hem geleneksel kumaşlarımızı yaşatalım,hem de çiçek desenleriyle hikayelerimizi anlatalım.Kim bilir,belki de modaya yön verip çığır açarız.Kasım ayı sonuna kadar,herkes bir divitin ya da pazen elbise diksin ve paylaşsın,bakalım neler olacak???Ne dersiniz????

16 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar..sizi sevgili diktim diktim giydim sayesinde keşfettim..ben de yeni bir dikiş meraklısıyım sizi takibe aldım, bana da beklerim
http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

Terzi Begum dedi ki...

Bence çok güzel olur!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

merhabalar,ben de sizi takibe aldım.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

evet,blogunuza da yazdım,bekliyorum çiçekli divitin bir elbise içinde fotoğrafınızı,takipteyim sizi de.

Unknown dedi ki...

Kumaşlarımı aldım en kısa zamanda bende dikeceğim :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

hadi kolay gelsin,merakla bekliyorum.

resim defterimm dedi ki...

Ellerinize sağlık :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

teşekkür ederim.

Terzi Begum dedi ki...

Pazen Operasyonu için kumaşlarım hazır. Modellerimi de seçip dikeceğim yakında. Benim de pazen fistanım olacak. (http://terzibegum.blogspot.com.tr/2014/11/pazen-operasyonu.html)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

çok sevindim,darısı diğer dikişseverlerin başına,bir diken bir daha bırakamaz bu kumaşları.

BiçDikGiy dedi ki...

Diktiğiniz elbiseler ve pazen fikriniz çok güzel. Bende katılıp elbisemi bloğumda paylaşıcam. Etkinlik için teşekkür ederim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

çok teşekkür ederim,çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

etek diksem olmaz mı? Henüz elbiseye gelemedim.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

tabi ki olur,ne isterseniz dikin,ben sadece hayatınıza bu kumaşları sokmak istedim,kasım sonu dedim ama öylesine....

Unknown dedi ki...

Sevda Hanımmmm, benim hemen kendime göre bir divitin kumaş bulmam gerek, çok paniğim şu an ;))). Umarım biz de sizin kadar zarif elbiseler dikebiliriz, sevgiler :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

ben anladım,siz çiçek desenlerinden korkuyorsunuz,fazla abartılı olur da giyemem sanıyorsunuz,divitin pazen fark etmez,mutlaka hoşunuza giden bir şey olmuştur da siz giyip giymeyeceğinizden emin olamamışsınızdır.İlk gözünüze çarpanı alın,her baktığınızda yeniden ve yeniden hayran olacaksınız.Bana güvenin :))