19 Ekim 2014 Pazar


projemin dikişe hazır hali bu ,                                                                                                                                          

  

elbiseyi giyip çıkarırken rahat etmek için etek belini bebe lastiği ile büzdüm.Aksi durumda fermuar dikmem gerekirdi.
lastiği tişörtün etek ucuna göre ölçüp,birleştireceğim etek beline yedirerek diktim.
daha sonra ,yan dikişleri yan dikişlere denk getirip iki yana birer iğne taktım,sonra tam ortadan bir iğne daha taktım ve aralarını da iğneledim,böylece yan dikişlerde hiç kayma olmadı.Bu arada kumaş yüzleri yüze yüz gelecek şekilde tişörtü eteğin içine yerleştirdiğime dikkat edin.
daha sonra teyelledim ve makine geçtim.
en son olarak da makinemin zig zag ayarıyla kenar temizliği yaptım.
ve sonuç;yazın rahat rahat giyeceğim bir elbisem oldu.

sizin de atmaya kıyamadığınız tişört ve etekleriniz varsa kendinize ya da kızınıza bir saat içinde yeni ciciler hazırlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: