31 Ekim 2014 Cuma

                         BENİ ETKİLEYEN TASARIMCI
Bir vintage sever olarak en çok ilham aldığım tasarımcı Ulyana Sergenkoo.Eski bir fotoğrafçı olan sanatçı;bence kadının tüm zerafetini ve güzelliğini son derece romantik bir çekicilikle ortaya çıkarıyor.Ben sanatçıyı yaklaşık bir yıl önce farkettim.Dikişe başlamadan önce şöyle bir göz atıyorum koleksiyonlarına,sonra da Burda'lardan benzer kalıpları birleştirip dikiyorum.Yani vintage ya da retro dikmek için illa da özel kalıplara ihtiyacımız yok.Burda'ların bir çok kalıbı iş görüyor.Yeni projemde de bu sistemi kullanacağım.

Bu iki modelden esinlendim.Bir önceki yazımda fotoğrafladığım kumaş ve Burda'larla yukarıdakilere benzer bir model dikeceğim.



Daha sonraki çalışmalarımda da bu güzellikleri göreceksiniz muhtemelen :))Hepinize iyi dikişler.

2 yorum:

Terzi Begum dedi ki...

Ben de Pinterest'te görmüştüm bu tasarımcıyı. Gerçekten çok etkileyici çalışmaları var.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

:)